van 1 hajtókarom gyári és eben tuti 90üzemóra van a tulaj kicsréltette
mert volt rá zseton ez még 300órát min tud és ez nem kamu 1 húszasért majd valaki ráfanyalodik elöbb utóbb
hát ilyet még nem hallottam ebay-es vásárlás kapcsán
olyat már igen hogy nem jött meg a cucc,és visszautálták a pénzt
ha ennyire egyszerű lenne ilyen csalással pénzt keresni a fél világ ebből élne
Hát teljesen szétvan szedve az egész és a szelepek is jók még a dugó is tömitések alig volt hozzá nyúlva a motorhoz lehet rajta látni. Nekem a tulaj azt állította, hogy dugattyú és hajtókar volt cserélve. Mikor bejött ez a bibi a hajtókarral felhívtam és annyit mondott tud egy fickót aki felújitja a hajtókart 25 e ft -ért.Merthogy ő vele csináltatta na az én gondolatom ez alapján az hogy, kurvára ellett baszva az a hajtókar felújítás.
értem mit mondasz csak annak mi értelme hogy hajtókart cserélek csapágyat nem
vagy nem cserélsz egy 3-400üzemórás motorba szelepeket mikor 100 üzemóra van megadva
cserélsz pl dugattyút utána letérdel a hajtókar ez tuti bárkitől megkérdezheted ha nekem nem hiszel de tudom mit beszélek BÚÉK
elutalod a pénzed aztán úgy jársz mint 1 ismerősöm se pénz se alkatrész és nem minősül lopásnak mert te adtad oda önszántadból és ez sajnos megtörtént
utánna meg megveheted itthon mégegyszer
Akkor
Nekem ami volt honda crf-em abba pl mi vágtuk ki a blokkhoz a tömites szettet nem is tudom milyen anyagot vettem pár száz ft-ért es semmi probléma nem volt vele. www.motoroswebaruhaz.hu itt sokmindent meglehet hozzájuk találni.
ha komoly akkor nálam ütött rendesen, mert olyan 200-250 ezer még beleférne, de 400 azért egy olyan vad összeg hogy ere nincs szó
egy zongora blokk full generálja sincs több 200tól aztán ott ennyiért kicserélnek benne mindent
4 szelep mipicsáért ennyi?
a dugót még megértem az nem is vészes
a hajtókart se lehet egyéb valamire kicserélni? ami 50-60 ezer?
mert ha 400at kell költeni rá akkor inkább használom amíg szét nem durran és beteszek egy dt125 blokkot, az egész motor nem ér 400pénzt 4-5 év múlva
dugó gyári 50e
hajtókar gyári 120e
szelep 4db gyári titán 100e
tömitésszett 40e
főteng csapágyak 30/db és spéci csapágyboltba ne is keress nincs
gépmunka változó kb 20-30 között főteng és hengerfej
vez-lánc 20e
munkadij 8óra javitás 6000/óra
ha valamit kihagytam az már csak szotyi-pénz
mert volt rá zseton ez még 300órát min tud és ez nem kamu 1 húszasért majd valaki ráfanyalodik elöbb utóbb
kamú az egész?
de gondolod csak nálunk van zsivány ember?
olyat már igen hogy nem jött meg a cucc,és visszautálták a pénzt
ha ennyire egyszerű lenne ilyen csalással pénzt keresni a fél világ ebből élne
vagy nem cserélsz egy 3-400üzemórás motorba szelepeket mikor 100 üzemóra van megadva
cserélsz pl dugattyút utána letérdel a hajtókar ez tuti bárkitől megkérdezheted ha nekem nem hiszel de tudom mit beszélek BÚÉK
Mindenkinek boldog új évet
A volt tulaj nem említette,hogy gatya a szekér,,,
biztos a fejére húztam volna...
utánna meg megveheted itthon mégegyszer
Akkor
www.motoroswebaruhaz.hu itt sokmindent meglehet hozzájuk találni.
egy zongora blokk full generálja sincs több 200tól aztán ott ennyiért kicserélnek benne mindent
60 ért egy komplett g astra blokkot lehet venni
akkor nagygenerál az életben nem lesz, hanem bontás
a dugót még megértem az nem is vészes
a hajtókart se lehet egyéb valamire kicserélni? ami 50-60 ezer?
mert ha 400at kell költeni rá akkor inkább használom amíg szét nem durran és beteszek egy dt125 blokkot, az egész motor nem ér 400pénzt 4-5 év múlva
hajtókar gyári 120e
szelep 4db gyári titán 100e
tömitésszett 40e
főteng csapágyak 30/db és spéci csapágyboltba ne is keress nincs
gépmunka változó kb 20-30 között főteng és hengerfej
vez-lánc 20e
munkadij 8óra javitás 6000/óra
ha valamit kihagytam az már csak szotyi-pénz