bármikor meg tudom csinálni, de szerintem ez sem lesz a motoron soha
csak jó ha van tartalékba, járunk erdélybe 3-4 napokat menni aztán ha kiveri valami akkor nehogy egy kar miatt nem tudjak menni
mert láttam olyat hogy a kézvédő és a kormány közé bement a fahulladék és simán eltörte a kart tőből
de ha le is törik úgy is szerzek rendeset mert ez a vas azért jóval nehezebb
Oks,akkor mennyi a gépkönyv szerinti csereperiódus titán/acél verziónál? És a tapasztalat ehhez képest mit mutat?
Az rendben hogy ki kell szedni,de 30 üzemóraként gondolom nem borítja szét az ember a hengerfejet vagy hengert...max ha veszel vmi bizonytalan előéletűt akkor az szétborítja a gazda,de utána inkább üzemórát számol.
Mert azt látni fogod hogy nagyon szép vagy nagyon rotty a szelep...
a titánal kár rugózni vagy kicseréli az ember x óránként amit a gépkönyv ír vagy megvárja amíg szétszakad
és gondolom annyiba lenne az üzemszerű cserék amennyi egy fullgenerál ha szakad
mert ha 200órát bírtak a tesztszelepek tuti 100óránként kell cserélni
fater régen helikopter szerelő volt ott 10x-es túlbiztosítás volt, ott ha 100órát bírt a cucc akkor azt 10 óránként kellett cserélni
Kiszerelve oké,látszódik a különbség,viszont az üzemóra számlálásán és szelephézag mérésén kívül hogy deríted ki hogy cserés a szelep? Nehezen indul melegen?
/titánnál még a mérés sem segít ugye mert nem nyúlik/
nekem nem méri
egyrészt mert nem kulcsos másrészt meg nem működik az óra ha nem megy a gép
kivételt képez ha lejtőn guruláskor leállítom, ekkor amíg forog a kerék mutatja mennyivel megyek, de ha megállok nem mutat, és ha utána elindulok akkor sem kapcsol be addig amíg nem jár a motor
Én sajnos üzemórát nem tudok mert többször előfordult, hogy rajtahagytam a gyújtást és az óra olyan okosan van bekötve, hogy elfordított kulccsal már méri az üzemórát, úgyhogy ment bele pár száz óra álló motornál is.........:) +egyszer letörtem ez órát még az elején és akkor sajnos nem tudtam a pontos állását.
Vagy egy másik bontott blokk! :) Én optimista vagyok, szerintem bírni fogja. Ez a husky blokk egyébként nem tartozik a széthullósak közé, én csak egy-két hajtókaros eset hírét hallottam. Az enyémben úgyis most lesz vezlánc meg pár apróság cserélve lehet h. akkor már ránézetek a szerelővel a szelepekre is.............. Kb. 8000 km-nél járhatok, de a kompresszió még mindig bődületes (majd rámérek mennyi pontosan) és semmi zörej, hiba - bontatlan blokkal. Igaz mindent megkap a gép
rendes olaj (motul 7100, Liqui Molly) sűrűn cserélve, mindig tiszta légszűrő, szelephézag stb......
Ezt így nem értem: tehát a szelepszár nyúlásán kívül más nem is kophat? Nem verődhet be stb..........?
Sokat tényleg nekem sem kellett állítanom és ha kellett akkor is legtöbbször csökenteni kellett, ami nyilván nem megnyúlástól lehetett.......
Mondjuk akkor is csak a szarrágásom miatt állítgattam az 5 századokat mert egyébként tűréshatáron belül volt a hézag (szívó:0,1-015, kipufogó 0,15-0,2). De úgy voltam vele ha a szívó alá már könnyen bement a 0,15 a kipufogó alá pedig a 0,2 inkább visszavetem 5 századot........
De hangsúlyozom jó ha 2-szer állítottam és azóta stagnál..........
Ennyi,a kérdés költői volt: nyilván a kopások miatt lehet állítani.
"Abba ne menjünk bele, hogy a szelepek hosszát (és még sok kapcsolódó alkatrészt) valószínűleg nem 2 százados tűrésmezőbe gyártják, és ezért is van szükség állítási lehetőségre" - erre a válaszom, hogy TUDOM és erre is céloztam az eredeti hozzászólásomban - "És akkor miért lehet egyáltalán lapkával állítani? (nyilván nem csak azért h. gyárilag belőjék a hézagot)"
Lehet h. szarul fogalmazok?
van mindkettő
csak jó ha van tartalékba, járunk erdélybe 3-4 napokat menni aztán ha kiveri valami akkor nehogy egy kar miatt nem tudjak menni
mert láttam olyat hogy a kézvédő és a kormány közé bement a fahulladék és simán eltörte a kart tőből
de ha le is törik úgy is szerzek rendeset mert ez a vas azért jóval nehezebb
Az rendben hogy ki kell szedni,de 30 üzemóraként gondolom nem borítja szét az ember a hengerfejet vagy hengert...max ha veszel vmi bizonytalan előéletűt akkor az szétborítja a gazda,de utána inkább üzemórát számol.
Mert azt látni fogod hogy nagyon szép vagy nagyon rotty a szelep...
és gondolom annyiba lenne az üzemszerű cserék amennyi egy fullgenerál ha szakad
mert ha 200órát bírtak a tesztszelepek tuti 100óránként kell cserélni
fater régen helikopter szerelő volt ott 10x-es túlbiztosítás volt, ott ha 100órát bírt a cucc akkor azt 10 óránként kellett cserélni
/titánnál még a mérés sem segít ugye mert nem nyúlik/
csak most találtam meg a képeket ahogy rendezem őket
10 ezeré' már csak kifurkálom
üljön le mindenki mielőtt megtekinti
egyrészt mert nem kulcsos másrészt meg nem működik az óra ha nem megy a gép
kivételt képez ha lejtőn guruláskor leállítom, ekkor amíg forog a kerék mutatja mennyivel megyek, de ha megállok nem mutat, és ha utána elindulok akkor sem kapcsol be addig amíg nem jár a motor
menni megy, sokkal jobban mint kellene
rendes olaj (motul 7100, Liqui Molly) sűrűn cserélve, mindig tiszta légszűrő, szelephézag stb......
Ha minden jól megy, holnap jön egy kép, egy új és egy kopott szelepről
Sokat tényleg nekem sem kellett állítanom és ha kellett akkor is legtöbbször csökenteni kellett, ami nyilván nem megnyúlástól lehetett.......
Mondjuk akkor is csak a szarrágásom miatt állítgattam az 5 századokat mert egyébként tűréshatáron belül volt a hézag (szívó:0,1-015, kipufogó 0,15-0,2). De úgy voltam vele ha a szívó alá már könnyen bement a 0,15 a kipufogó alá pedig a 0,2 inkább visszavetem 5 századot........
De hangsúlyozom jó ha 2-szer állítottam és azóta stagnál..........
"Abba ne menjünk bele, hogy a szelepek hosszát (és még sok kapcsolódó alkatrészt) valószínűleg nem 2 százados tűrésmezőbe gyártják, és ezért is van szükség állítási lehetőségre" - erre a válaszom, hogy TUDOM és erre is céloztam az eredeti hozzászólásomban - "És akkor miért lehet egyáltalán lapkával állítani? (nyilván nem csak azért h. gyárilag belőjék a hézagot)"
Lehet h. szarul fogalmazok?
ha szakad akkor megy az etz blokk a gépbe
de szerintem a suzukik is lapkásak
inkább a japó gépek ilyenek