Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm srácok a segítséget! Tegnap összeraktam....fuhuuhuhuhuuu
k beteget megy :D a legkisebb gázra is ugrik..szóval ma SÓSKÚT :)
És csak ,hogy ti is lássátok milyen rendesek a husysok,,tegnap felhívott egy fórum tag,,telefonon is segített,plusz alkatrészt is felajánlott, nagyon nagyon szépen köszönöm neki! Lehet ,hogy az ő és a ti jó akaratotok miatt észhez kapott gyorsan
Mindenkinek ilyen fórum/motoros társakat kívánok!
szia nekem van 2008 te 510
nah,,,megvolt a szétkapás takarítás,kontakolás,,
most is gecizik a szörny(amikor rátöltesz gyújtással, akkor alapjáraton pöfögöt, de ahogy gázt húzól le áll,most kiszedtem egy plusz benzinszűrőt
remélem most jó lesz,,ma megyek játszok még vele,,
kinek van itt injectoros husíja? akinek van jelezze,,mert szeretnék vele net legót játszani :) mivan az övébe,,avagy mitől gecizhet az enyém,,
ha valakinek van 4s 7jj-00071-es számú ac pumpája az érdekelne
az is hogy hol lehet veni :)
és akinek van injectorosa,,az hova valósi? mert ha minden kötél szakad akkor komolyabb segítséget is kérnék tőle,,de nagyon remélem hogy erre nem kerül sor....drukkoljatok hogy ma röfögjön rendesen :)
elkéstél sajnálom
alkalmi vételen nem szabad vakaródni
Persze hogy kell. Merre található képet küldhetnél
Persze hogy kell. Merre található képet küldhetnél
üdv
igen de én még az olasz husqvarnára gondoltam
de felőlem versenyezhetnek verhovinával is
ja és amiről nem tudsz hogy ezeknek az emberkéknek fillérekért adja oda az importőr a motort vagy motorokat a jó reklám érdekében meg mellette komoly szponzorálást követelnek csak ezt ők nem reklámozzák
Egy kis olvasnivaló
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/husqvarna_sportendurok
_renszarvasteszt
+ új huskyval Rozgonyi Ákos + egy ideig a Czúni Laci - ők azért nem zacc! :) (jó-jó tudom, de ez meg már KTM)
üdv
itt nincs rá pénz sem kereslet
de mint tudjuk a világpiac az Amerika és ott sem látsz túl sok Amerikai versenyzőt mert ott a Honda és Ktm viszi a pálmát és ott van pénz
ő kicsoda ?
én a krémjét szoktam nézni nem a zaccot
cross: nem 0, 1 db huskys: Pataki Martin
Ez így igaz, azért a husky enduróban sok vb címet tudhat magáénak és azért világviszonylatban erős respectje, jól cseng a neve. (talán jobban mint a berg) Az hogy itthon nincs annak meg valóban az általad is leírt dolgok az okai: kis ország, kis pénz, kis kereslet, gyenge képviselet - miért is erőltessék. Körülöttünk azért jóval népszerűbb és népszerűbb is volt a huski. Érdekes pl. Ajkarendekre mostanában ahányszor kimentem (lehet h. véletlen) mindig tele volt Huskyval tehát osztrákok, németek veszik - nyilván mert van rá és nacionalisták :)
Itthon meg az enduro lassan egyenlő lesz a KTM-mel mert mindenki a biztosra megy............. (mert nincs nagyon más, na jó vehetsz Gas-t meg yamaha WR-t oszt ennyi)
Hát lehet hogy nálunk ez a helyzet a Huskykkal,de ne ez alapján itéld meg a márka népszerűségét Soha nem volt egy olcsó márka,nálunk egyáltalán nincs fizetőképes kereslet rá,ezért volt a magyar képviselet is olyan, amilyen.A tulajdonos oda invesztál,ahol
profitot tud termelni,és egyenlőre a mi országunk még nem az a hely.
Meg kell nézni pár videot a nagy motoros nemzetek bajnokságairól,angol, olasz,német,stb de még a lengyeleknél is,nem kevés Huskyt látni.Ha a KTM elakarja sorvasztani miért tesz bele annyi pénzt?miért vette meg Jarvist nem kevés pénzért.Az idén szinte az összes nagy versenyen indulnia kellet,még az utolsó afrikain is,ahova az élmezőny nagy része már el sem ment.Találgatni lehet a pontos okokat meg,úgysem tudjuk meg soha,hogy mi miért történik.A média meg ugye egy nagy reklámon alapuló,parasztvakítás
én elég sok versenyre jártam és járok is és azt nem értem hogy sokkal több husaberg ment 1 versenyen mint husqvarna enduróban is és crossról ne is beszéljünk mert ott husqvarna 0 volt
És az nem fér a buksimba hogy mért azt tette félre amelyik elismertebb márka volt?
Ini a tiédre nem jó
szerencsére " jó" oldalon van a lánckerék aztán befaragunk majd valami japó blokkot a a helyzet úgy kívánja
mondjuk az én aktív koromat már kihúzza, mert ha nem akar senki se adni érte egy lc4et akkor megmarad
az idomok is megjöttek angliából aztán már szép is lesz a motor
csak a matricára kell várni mert 10 utca távot nehezen tesz meg
nekem is hasonlóak a meglátásaim............
ktm csak azért vette meg hogy ne legyen még véletlen se ellenfél
és gondolom ez állhat amögött is hogy az alkatrész meg szerviz meg sem közelíti a ktm-et
idővel a husky is ugyanúgy le lesz nullázva mint a berg
mert megy itt a nagy szöveg hogy ismét egyesült a 2 márka 25 év után és a társai, de gondolom már megvan az időpont mikor végelik le
Egyébként nyilván annyiba másabb, hogy itt még a motorblokk/váz saját fejlesztés ezután pedig mindig az aktuális tulajdonos fejlesztései jelentek meg rajta. (pl. 2011-től BMW blokk (G 450), most KTM stb.......)
+ mostantól már a gyártást is átvitték Vareseből Ausztriába, tehát a KTM körülbelül csak a nevet vette meg.
Ja igen, az enyémen is még Mv Agusta matrica van a vázon, 2007-ig volt pont Cagiva/Mv Agusta tulajdonban a husky, utána pedig BMW, aztán mostmeg KTM.
Hát nem.
A Cagiva volt a tulaja a Huskynak meg az MV Augusta-nak is
akkor épp az volt a gazda...
Olvasgattam itt a Husqvarnakrol olvastam olyat hogy Mv Aguszta gyártmány ez mivel másabb mint pl a többi?
tudom, nekem 610 volt. Abból vagyok felkészülve