tölts le tc te 2004-es,és 2006-os manuálokat ezeket ha összehasonlítod,minden különbségre választ fogsz kapni,és ki fog belőle derülni hogy a motorodban mi melyik tipusé
az eladók többsége hazudozik össze vissza,pl honnan lehet biztosan tudni hogy akitől vetted első tulaj volt?a számlán amit adott hozzá az ő neve szerepel?
tényleg
a gyári yuasa akku(valami xtz7s) van még valahol forgalomban?
nekem kezd gyengélkedni már
a másik
milyen dekompresszor van benne? fordulatszámtól függően nyit?
szóval ha leállítom a vészleállítóval ennél már nem pofozza a szabadonfutót?
A hajtókar fáradásáról mi a véleményed? Sok helyről azt hallottam h. az a gyenge pont. Mennyi üzemóránál érdemes cserélni és milyenre? Mi van benne gyárilag - saját gyártmány?
az önintitós tc-n nem volt berugó ez tuti és 1 berugószett kb 100 150 ezer annyira nem remegtek érte pedig az a tipus szar volt a mikuni karbival és ha nem volt bika az aksi el nem indult
1et javitottam 8év alatt váltóhibával jó a váltójuk amit én eladtam az ausztriából származott gyárilag tc450vot te 450 alkatrészel épitve 18 kerék öninditó plussz-berugó a vezetékköteg az egységes mind1 hogy tevagy tc azt árulgaták most nemrég 355ért sos-ben gyújtáshibásan de gyújtást sem kellet 1en sem cserélni esetleg a cdi-ment el
vannak ravaszságok
pl a toyota is képes volt olyanra hogy a gyári 800ezres klímaszett helyett betett egy 250ezrest és gyári klímával árulta
persze ott a klíma mellett más "extra" is volt(pl cd lejátszó a kazetta helyett) de mivel senki sem volt képben vitték.......
az eladók többsége hazudozik össze vissza,pl honnan lehet biztosan tudni hogy akitől vetted első tulaj volt?a számlán amit adott hozzá az ő neve szerepel?