Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

innen szedd le: http://husqvarnaoutlet.com/rep...
ha nem jön le teljesen akkor reggel próbáld, akkor nincs annyi adatmozgás a szervereken
tuti lejön mert én már leszedtem egyszer
sziasztok.valaki tudna tc 450 2004 service manual-t.valamiért nem sikerül letöltenem.
üdv saját gyártmány van benn az öreg szaki aki cserélte nekümk a hajtókart az mondta ritka jó és pontos minőség és ami nekem van az is gyári az új ára 1000euró
majd szólok hogy az enyém mikor szállt széjjel
most lehet benne vagy 260-270 óra belemegy évi max 30 szóval 2020előtt nemigen fogok jelentkezni ez ügyben
Nem is a tűgörgő megy tönkre hanem a hajtókar reccsen el..................(állítólag)
Hát köszönöm szépen, használt hajtókarom már van: benne a motorban.......:)
Ha kicserélném meg nyilván nem a gyárit raknám be, ha pont arról hallani h. megfárad az anyaga. Éppen ezért kérdeztem h. milyen van benne gyárilag: saját gyártmány v. ki a manó gyártja?
Igen, köszi szerintem is hobbi szinten kb. 300 órát el kell bírnia...........
Jo rajta még.
ha tökéletes akkor hiba nincs
az hogy 5 sebességes nemigen számít
idom meg úgy is sáros lesz szóval tökmindegy mikori
szívócsonk jó?
ha megnyomod ujjal a 2 csavar között akkor meglátszik hogy fel van-e válva
Ja és ma teszteltük mert fúvóka csere volt stb és tökéletesen működik.
A blokkom 2005-ös a váz 2006-os es megis a régebbi idomszettel van beszeltem a gyerekkel ,azt mondta nem volt buherálva a blokk annyit mondott hogy ez lehet 5. Sebességel jött ki...
üdv ne aggódj van hozzá gyári hajtókarom 90 üzemórával még min200órát tud pici pénzért 1 húszasért a tiéd mert mindjárt Karácsony
állítólag az enyémben 200óránál dugót cseréltek, ekkor a hajtókar még hibátlan volt
az biztos hogy szét volt a blokk húzva mert látszik rajta
ebben a mesélős korban semmi sem biztos
Könyv szerint 80h (versenyre, nyitott blokk), de az talán túlzás hobbi szinten. Szerintem 150-200 h körül aktuális lehet, de ez csak az én véleményem. Az SMR-eknél 10 000 km ír a manual, de nem nyitott blokknál.
Ha esetleg van valakinek konkrét tapasztalata ne tartsa magában!
Igen az nagyon nem mindegy. Pont ekkor volt hengerfej módosítás, változtak a szelep méretek.
Alvázszám szerint 50000-ig TE, 50001-től TC.
pontosabban egy 2005-ben gyártott 2006os kivitelt
Sikerült felrakni egy 2005 képét.
Üdv!

Na én is hozzákérdezek a témához, mert én ismerem ezt az Ádám gyereket, aztán láttam a motort.

Karbin van gázállás érzékelő. Gondolom az lehet mivel, azon a tengelyen van, egy kis fekete dobozka, belőle vezeték, és egy csati, ez csatlakozik is valahova. Mit csinál ez? Mi szerepe van? Mit tud szabályozni? Vagy csak előgyújtást állít fordulatszám és gázálláshoz képest? Nem lehet, hogy ezért fullad be hirtelen gázra mert ott van bibi?
Hát igen ez itt a kérdés.Holnap hívom a tulajt és minden kiderül remélem.Majd leírom ide hogy mit is mondott..
sztem itt csak az van bejelölve hogy a 4.mind a két váltónál ua.
a kérdés az hogy a blokkodban 5-ös váltó van,vagy 6-os amiben csak 5 fokozat müködik?
Hát remélem nincsen semmi baja, mikor kipróbáltam minden jónak tünt húzott eléggé meg stb..Csak zavaró ez a dolog valamit biztosan ők babráltak ha a használati könyvbe a váltó van jelölgetve.
ha nem akarsz 160al száguldozni tökmindegy hogy van-e 6. vagy nincs
pl én jobban örölnék egy tc egyes sebességnek
Igen az ő neve szerepel a vételi papíron!És találtam valamit a könyvbe amit adtak hozzá