Egyszerűen nem értem h. mit akartál kifejezni az írásoddal. Azért csak a KTM a felelős h. nincs alkatrész, ez tény (ini is megerősítette). Neked meg szerintem tök mindegy, mert nem érint a dolog (adatlapod szerint). Sajnos nem tehetem meg h. 2014-es motort vegyek, úgyhogy a régihez kell az alkatrész - ez van, szerintem jogos az elvárásom. És ha már itt tartunk az sem tetszik h. pl. ezáltal a Husaberg is megszűnt , ami lassan a KTM egyeduralmához vezethet enduro fronton, és ez könnyen belátható h. semmi jót nem hoz. Mi maradt a nagyobb márkák közül? KTM, GasGas, meg még a Yamaha WR ami a japánok közül tényleg enduró - jó ez?
Nem vagyok KTM ellenes, de az irány nem tetszik!
csak az új tulaj a hibás hogy a régebbi alkatrészeknek még nem indult el a gyártása pedig az olaszoktól az utolsó pókhálóig mindent elhoztak
bár lehet csak a piacot mérik fel.....mondjuk ez olyan kamu duma mint leányoknak mondott hívlak holnap
van osztrákban élő motoros ismerős az ottani kereskedést megkérdezte az annyit mondott minden lesz csak le kell gyártatni ami hosszabb idő
amúgy az ebay is fullra van husky cuccokkal itthon is van ez-az szóval annyira nem gáz a helyzet
Hi!GiKi,ha nem gáz adnál nekem egy telós elérhetőséget és hogy mikor zavarhatlak.Lenne pár kérdésem az 510-el kapcsolatban.Most van egy egész jó eladó példány a haszn.autón és még egy-két dolog foglalkoztat.E-mail nemetgabor2@gmail.com Köszönöm előre is.
esetleg lenne valakinek gyári husky indexe? valami kicsike pénzért
vagy ha búra az is jó
teszem fel az indexeket aztán az egyik el van törve
az a kis buta gömbölyűség ami a te450(is)van
Nemrég vettem egy Husqvarna 610 SM et 2009 évjárat és sportkipufogót keresnék hozzá vagy gyárit kiherélni tudtok ajánlani valamit? Lehetőleg emberi áron csak dobot:)
Üdv. motorszám alapján valaki tudja hogy ez milyen motor lenne? 2001A1 01941, vázszám alapján te410, korábban kérdeztem. Meg hogy üzemórás, stb, hogy vagy?
igazándiból ez egy versenygép
nekem a kistestvére van, de nem bírja a lassú tempót még az sem
roppant egy izgága gép haver szerint az 510es(karbis) még idegbetegebb
ha az injektoroson van több üzemmód akkor lehet jó a városi szuttyogásban is
haver 5,1es shercoja sokkal nyugisabb kiegyensúlyozottabb gép soft módban egész jó kis nyugger gép
van egy ilyenem,5 éve van meg 3 évet használtam 2 éve porosodik de nagy ritkán előveszem ,jó motor de ebbe is bele lehet unni ,sose hagyott cserben,kár hogy abba hagyták a gyártását,80 km után nekem már elviselhetetlenül kényelmetlen,ideg beteg egy motor, gyári áttételel még betegebb,pillanatok alatt leforog,én nagyobb első lánc kereket használok így számomra motorozhatob
Hello!Érdeklődnék használ-e a mindennapokban valaki sm 510 -est.Erről kérnék valami tapasztalatot,ha van.Vagy nagy fa..ság ilyet venni a melóba járáshoz meg kisebb túrákhoz.Kényelmetlenség nem szempont.Magával a motorral kapcsolatban kellene infó.És csak 2008- tól az injektorosak érdekelnének.A súlya meg a szépsége miatt érdekel nagyon .
a v utáni karakterek a sorszám
a v előtti az évjárat
az 00aa a típus
a zcgh5 azt nem tudom de tuti összefügg a típussal
ha tippelni kellene akkor ez egy 2001es te410
üdv mindenkinek mai nap felugrottam a padlásra és találtam néhány értelmes alkatrészt h-te610 ill te350 és 410-re is jók az idomok köszönöm hogy elolvastad üdv Gyuri
Nem vagyok KTM ellenes, de az irány nem tetszik!