Sziasztok!Segítség,ötlet valakinek mi lehet a probléma vagy hol keressem?!Van egy Husky Te 450-em ami tegnapig hidegen pöccre indult rugásra,viszont ha bemelegedett és le lett állítva már nem lehetett berugni,de kb.2m belül tolásra dekompresszorral indult.Már kb 1 hónapja ezt csinálja,de lehetett használni..Aztán tegnap du. alacsony ford. egyet-kettőt bedurrogott és leállt,azóta cseréltem gyertyát-szikra van benzint kap,de rugáskor csak néha 1-2-tőt beledurran a kipuba és ennyi!Gyújtó tekercs mérhető értékeket tudja valaki?!Vagy valami internetes oldalt ajánlani ahol utána lehet nézni ennek a tipusnak a paraméterei után?Előre is köszi a segitséget.
érdekesség a km órához
alapból nem mutat semmit, ha beindul igen
de ha menet közben leállítom és forog az első kerék addig mutatja a sebességet, és megy a napi számláló is
ahogy megállok ismét kikapcsol az óra
ha már egyszer kikapcsolt utána hiába gurul nem mutat semmit
azért ezt furán oldották meg
pár kép a hétvégéről:
Szerintem ez inkább évjárat, mint köbcenti függő. A tied mikori?
Lehet h. valamiért nem jut el az áram az akksitól - csatlakozók, vezetéktörés stb........ Az órában tuti nincs semmilyen áramforrás, mert ha leszeded egyáltalán nem működik. Pont ilyen óra van a tiéden is?
de ez 450es, nincs kulcs nincs gyújtás, csak a vészleállító
álló motornál csak a kürt és az indexek működnek és persze az önindító
ahogy elkezdi tekerni az önindító életre kel a műszerfal
nem találtam benne elemet sehol, se a fejidom alatt se a műszerfalban
az óra is megáll ha áll a gép, pedig ezt tuti úgy tervezték hogy menjen
ármegjelöléssel
köszi!
alapból nem mutat semmit, ha beindul igen
de ha menet közben leállítom és forog az első kerék addig mutatja a sebességet, és megy a napi számláló is
ahogy megállok ismét kikapcsol az óra
ha már egyszer kikapcsolt utána hiába gurul nem mutat semmit
azért ezt furán oldották meg
pár kép a hétvégéről:
Ezt a motort ismeritek?tudtok rola valamit mondani?
http://www.kepesmotor.hu/husqv...
Lehet h. valamiért nem jut el az áram az akksitól - csatlakozók, vezetéktörés stb........ Az órában tuti nincs semmilyen áramforrás, mert ha leszeded egyáltalán nem működik. Pont ilyen óra van a tiéden is?
álló motornál csak a kürt és az indexek működnek és persze az önindító
ahogy elkezdi tekerni az önindító életre kel a műszerfal
nem találtam benne elemet sehol, se a fejidom alatt se a műszerfalban
az óra is megáll ha áll a gép, pedig ezt tuti úgy tervezték hogy menjen