belényes mellett lesz a szállás, utána nincs kötött program, ahogy sikerül
vagyis van egy kötött program egy fasza kavicsos patakmeder, csak hogy beinduljanak a hormonok
utána meg keresgélünk valami jót
múlt évben ezt(is) találtuk:
ezen a gyári dob egy sima cső
kellene egy fojtottabb kisebb fúvókákkal, a karbi spricc részét megmahinálni hogy később és kevesebbet nyomjon aztán visszafogottabb lenne
szóval csinálni belőle egy hoki drz-t
amúgy itthon sík terepen sokkal jobb a nagyobb lánckerékkel, a régivel 3.ban simán ment 80al, most azért jóval lassabb
tettem rá ventilátort így nem forr annyira a lassú menetben sem
na majd meglátom 2 hét múlva milyen lesz a hegyekben
Igen az 510 is magasabb fordulaton simul ki, de azért lent is tol rendesen. Lehet h. meg kéne próbálnod egy nyitottabb dobot és jönne erő 3000 alatt is. A gyári katalizátoros dob eléggé megfogja. Mondjuk nekem az csak a bejáratásig volt fenn kb. Nekem az akrával jól megy csak ba*ott hangos.
át kellene buzerálni az egész rendszert, de az olyan mintha egy versenyló 3 lábbal versenyezne
nekem az nem tetszik benne hogy 3 ezres fordulat alatt kb halott a gép, rángat-alig megy és ha már 3 ezret pörög túl gyors egy patakmederben
felfele emelkedőknél meg egy kisebb gázhúzásra is emelgeti az elejét, aztán amikor köves-sziklás a feljáró akkor cibálja a kormányt ide-oda és ugye ekkor nem lehet egy gázon tartani
ellenben amikor vízmosásos "utak" egyik partjáról a másikra kell átugratni akkor kurva jó ez a dinamika, meg amikor a kisebb vízátfolyásokon ki kell emelni az elejét
most felraktam hátra egy 52es lánckereket meglátom így mennyire tud lassan menni az első úton 45ös volt fent
nekem te450 van elég robbanékony gép az 510 meg még jobban
számomra egy kicsit zavaró is a dinamikája, lehetne egy kicsit nyugisabb is, aztán lehet csak megvénültem már
2 hét múlva megyünk egy kört erdélyben aztán ha az új áttétellel is "sok" lesz nekem lehet lecserélem egy drz-re
Nyilván minden a pénz körül forog, csak ez nem mindig viszi a Mi (endurósok, motorosok) nézőpontunkból jó irányba a dolgokat.
A 2007-es "régi" motorom marad egy ideig, mert nem tudok 3m -ért újat venni, de hobbira lehet h. jó ez is.
4 motor johet szoba, aprilia sxv, ktm lc4 es a huskybol ez a ketto... Szeretnek tapasztalatot olvasni... Gondolom ti a ktmrol nem tudtok sok mindent mondani foleg h fanatikusak is vagytok a husky fele... Ez a normalis persze mert mindenki a sajat lovat mondja a legjobbnak... Csak informaciot szeretnek gyujteni
Sziasztok! Gondolkodom sm450-510r vetelen! Szerintetek melyik lenne jobb valasztas utcara? Mennyi uzemorankent kell cserelni a dolgokat benne? (Dugo, hajtokar, szelep, ...stb)?
Alkatresz mennyi van hozzajuk a piacon?
adatlap? tudod mikor updateltem utoljara? mert en Sem ,es nincs is jelentösege.es annak sincs hogy mennyi közöm hozza.vagy igen es nincs közöm vagy tul sok,de majd eljon a napja azt elarulom.
akkor.1903as Ford T modelhez lehet szelepsapkat kapni?nem.........
tan nem is arra ment ki a jatek hogy a BMW es az olaszok ezzel nekunk jot tegyenek,valaki milliardot kaszalt,valaki tönkrement,ennyi sima szomoru gazdasagi 21szazadi gondolkodas.
Na ja, ha több lenne nagyobb lenne az igény az alkatrészre is. De kb. ennyi Berg és Gas is van és van hozzájuk minden.
A Husky midig egy kicsit mostohagyereknek tűnik nekem, mert pl. utángyártott alkatrész a legritkább kutyaszarokhoz is van, a Huskyhoz meg elvétve.
annyiban lehet hibáztatni az elődöket hogy nem tudtak piacra dobni sok motort
ha több lenne több lenne hozzá az alkatrész is mert nagyobb lenne a kereslet
pl drz-hez hegyekben áll minden, a suzuki is bármit meghoz pedig egy ideje nem gyártják az e talán 5-6 éve nincs gyártásban
ez hogy tudta fotózni?
nekem csak akkor működik a műszerfal ha be van indítva