drz más kategoriát is képvisel azért szerintem.. és hidd el én megetetek a tieddel dupla annyit is anno az sm610-el mikor még jogsim nem volt rá csak terepen mentem, az igazi alföldi liszthomok.. 127km egy nem egész tank 11liter kb. amit bírt az h köcsög folyo homok hát nyilván kiprobálnám elhinném, de akkor mi? aszfalton meg 2litert enne vagy mi a tököm?
A te 350 fogyasztásról meg csak annyit h haverokal endurozunk hát mit modjak nàlunk ez a köcsög foso folyo homok van. Nem azt mondom h nyél gáz egyes kettes és ennyi. Az a jo kis halados endurozás kanyarba sodratás egyenesbe odahuzas 90ig. Kanyar fék megint gyors kigyorsulás. Nem kell ezt bemutatni . A lényeg itthon csurdultig tankoltam (10l). Gyári km ora van rajta aznap 120 mentem vele. Másnap mondom azert se tankolok , 140km ment bele mire haza ertem. Ez ősszesen 260km/ tank! Ha valaki nem hiszi es a közelben lakik, teli tankolja szivesen oda adom (enduro erdőkben!) h bebizonyosodjon.... Hidd el a pofám leszakadt mikor a DRZ és gyerek a benzinkutat kereste nekem meg a tanksapka levetele után ..... na midegy. Gyere probald ki....
Az enyém is aqip- ot ir. De tudot technosintetikus meg észter bazis meg jo kenes meg olajfilm meg hőfoktürö kèpeség meg atökőm tudja mi meg JAJ A MOTUL...... MOTUL MOTUL JAJ
Én beszéltem neten egy sráccal, mert 610-est akart venni. Bemesélte nekem 2 órás beszélgetés alatt, hogy a motorom az üzemórás nem értette meg, hogy a 570-es az tényleg, de a 610 nem ez még a jobbik variáció. Ja és a gyerek gépészmérnöknek tanult.....
vegyél bele olcsóbb olajat ha sajnálod azt a havi 7ezret. sm610 könyve is motul5100-at irt 10w40 v 10w50. akkor asszem azaz olaj volt annyi 3200-3500ft. olvasgattam forumban irták sokan és János is h a castrol acteco xtra is megteszi.. na az fele annyiba kerül... és h szar a castrol? lehet, de nekem bevált, persze ette is de más fajtát is.. és mégis 20ezret hibátlanul elpöfögtem fele.
a másik meg nem tudom miért van meglepődve mindenki aki üzemórás motort vesz h 500km olajcsere.. egyszer volt itt egy hondás gyerek crf450-el persze endurozni vette, mi mást vett vna erre a célra de könyve szerint 40üzemóra szelepcsere, 37nél már tök kuka volt és elvolt ájulva h alig használta..
Figy, ha neked háromfelet fogyaszt a vasad, akkor te olyan szoft üzemmódban hajtasz, h elég lesz közútra egy ötvenes robesz is. Kukába dobott péz huskira költeni.
hááááááát
inkább olyan 10 liter felé, de ilyen 1-2 teligázos akció volt
ennyit a dt80al is simán meg tudtam etetni
kicsit folyik a benzin de csak álló helyben
épp ezen bosszankodtam mert állítottam rajta,(akkor) jó is volt, de mégsem...... mert csepeg a túlfolyón ha sokat áll
Terepen használom most . Itt nincs értelme a km órának . Viszont rossz hírrel kell szolgáljak, 8 alatt nem eszik aszfalton sem ( joyride üzemmód ) Terepen meg ...
ja és shell 100-as only
Akkor ez kb 15 literes fogyasztas. Ez még egy 250 2T nek is borzaszto nagy fogyasztas lenne. Nem lehet h felakad az uszod rs menet kozben kifolyik a benzined a homokba..
nem jól motorozol
nekem legutóbb 60km után (ez egy egész napos program volt) alig lötyögött a tank alján a benzin, és 3 napig izomlázam volt
és ebből a 60ból kb 25 sima földutas poroszkálás volt
azt hogy miért írt az óra 150 feletti max sebességet máig sem tudom
szóval ha csak ilyen kislánysimogató módon akarsz motorozni cseréld el egy dr350-re
Ha valoban 50 liternel cserelsz olajat szerintem az tök jol is hangzik. Mert 10 literel elmesz 200 km et. 50 l pedig 1000 kilometert. Jol szamolok. Na igy már maskepp hangzik.....
ha csak hetvegen veszem elö csak egy cirka 150 km re. Akkor havonta 600 km. 3200 forintos motul olaj, akkor havonta kb 6500 ft (1,7 liter kell bele). Tudom tudom tudom akkor miért ilyen motrot vettem ugyeeee.....
Nekem a Mesterszàllási mágus mondta h ha utcan ha terepen hasznalom akkor is 500km az olajcsere. Na nehogymà motorozok egy joizűt es maris olajcsere. Szerintetek?
Sziasztok, most szereztem be egy 2007-es sm125-öt. Hidegindítással viszont gondjaim vannak, gyújtás nélkül rúgok 2-3-at, aztán gyújtással rúghatok bármennyit, nem indul.
Előfordult, hogy piros lámpánál lefulladt 10 perc menet után, újraindítani ekkor sem tudtam. (Mintha a benzin fogyott volna ki, de a tankban még láttam is az anyagot...)
Esetleg előfordult már valakinél ilyesmi gond?
A másik dolog, hogy 1-esben behúzott kuplunggal is menni akar, illetve üresbe álló helyzetben, járó motorral nem lehet berakni. Gondolom ez valami váltó/kuplung gond lehet, vagy ez normális? Köszi, ha van valakinek tapasztalata és megosztja :)
szerintetek ha utcán használom a TE 350 -et akkor is kell az 500 km es olajcsere. (ez azért gyorsan bele megy) két három motorozás és olajcsere? hát nem is tudom
kíváncsi vagyok mennyit evett, 50pár km volt a mai nap teljesítménye
vagyis 6l 15ezer
az 5100 sem volt olcsóbb....inkább drágább
de ha valakit érdekel nekem van kimaradva 2l bontatlan 5100(10w50) meg egy bontott amiből kb 2 deci hiányzik
elcserélném 2flakon ilyenre: eni_10w60
a másik meg nem tudom miért van meglepődve mindenki aki üzemórás motort vesz h 500km olajcsere.. egyszer volt itt egy hondás gyerek crf450-el persze endurozni vette, mi mást vett vna erre a célra de könyve szerint 40üzemóra szelepcsere, 37nél már tök kuka volt és elvolt ájulva h alig használta..
inkább olyan 10 liter felé, de ilyen 1-2 teligázos akció volt
ennyit a dt80al is simán meg tudtam etetni
kicsit folyik a benzin de csak álló helyben
épp ezen bosszankodtam mert állítottam rajta,(akkor) jó is volt, de mégsem...... mert csepeg a túlfolyón ha sokat áll
ja és shell 100-as only
nekem legutóbb 60km után (ez egy egész napos program volt) alig lötyögött a tank alján a benzin, és 3 napig izomlázam volt
és ebből a 60ból kb 25 sima földutas poroszkálás volt
azt hogy miért írt az óra 150 feletti max sebességet máig sem tudom
szóval ha csak ilyen kislánysimogató módon akarsz motorozni cseréld el egy dr350-re
Husqvarna
Kawasaki
Suzuki
Aprilia
Ajánlatokat email-be képekkel várom!
pasztor17@freemail.hu
50 lityi benya, olajcsere
Bár most lecseréltem 30-nál, h friss olajjal pihenjen
Előfordult, hogy piros lámpánál lefulladt 10 perc menet után, újraindítani ekkor sem tudtam. (Mintha a benzin fogyott volna ki, de a tankban még láttam is az anyagot...)
Esetleg előfordult már valakinél ilyesmi gond?
A másik dolog, hogy 1-esben behúzott kuplunggal is menni akar, illetve üresbe álló helyzetben, járó motorral nem lehet berakni. Gondolom ez valami váltó/kuplung gond lehet, vagy ez normális? Köszi, ha van valakinek tapasztalata és megosztja :)