Néztem, de, hogy őszinte legyek kicsit magasnak tartom az árát(más kifogásom nincs vele, esetleg a papírokkal lehet baj ha baleset van), na meg az ország másik felén vagyok.
Lehet én vagyok a hülye, de nem értem az összefüggést. Mikor az enyémet vettem 2010-ben anno, azon sem volt smi csak a gyári matricák. és mégis itthoni volt. aztán én raktam rá matricát, pontosan ugyanolyat mint ami a tieden van, mert kaptam alkatrésszel együtt, és tetszett.
Azért a 610 jobban hiányzik még mindig mint a hornet(pedig attól is nehezen váltam meg), jobb is volt igy utólag
Szóval lehet nem magyarországi(vagy csak leszedte a matricát)? Még az szúrja a szemem hogy kihasználatlanság miatt adja el, de CRF-et meg beszámol.
Amúgy megbízhatóságra van különbség a karbis és az injektoros között? Nyilván több a hibalehetőség, de mégis :)
Sziasztok!az enyém is megadta magát (wre 125 96) a hajtókar és elvittem szerelőhöz és nem látott még ilyet!cagiva hajtókar volt rajta !melyik cagiváé jó hozzá?ha jó?
két hónapja vettem de most raktunk bele új elektronikát és még igy se akar nagyon indulni csak ha a berugokar teljessen fent van!A srác akitöl vettem második rugásra beindult mi meg csak szenvedünk pedig szikra ok!Elsö rugásra indul de ha leálitjuk akkor minimum 15-20
Husky Te 610 98' ... nem forgatja meg a berugokar a dugót,a berugokar visszajön,ugyhogy a nem a rugó a rossz..csak betolással indul be..valakinek valami ötlete?
Helló!
Esetleg csepegtettek egy kis tudást publikusan is, mert én is szeretném lecserélni a gyári 28as dellorto-t az sm 125-ön csak fogalmam sincs mivel menne megfelelően.
Keresek továbbá gázbovdent, csak ne pápáról mert ott aranyárban van.
husqi wr 125 2012es van most nekem, a fojtott katalizátoros rezóval vettem,így a motor nem megy semmit,ontja magából a füstöt...
valószínüleg meg volt a fojtatlan rezója is,de én nem kaptam meg vele,azt abból gondolom,hogy a karburátorban elég nagyok a fúvókák...
könyv szerintihez képest pláne...
CARBURETOR
Type..................................."MIKUNI"
TMX 38
Venturi diameter..................................1.49 in.
Main jet.....................................................400
Idle jet (CR) ................................................35
Idle jet (WR) ............................................ ...10
Starter jet....................................................80
Throttle valve..............................................3.0
Metering pin (CR) .............................6DJ8-60
Metering pin (WR) ............................6DJ8-62
Metering pin slot (CR).................................3a
Metering pin slot (WR).................................2a
Main nozzle................................................R5
Floater......
......................................... .....g 6,1
Idle mixture adjusting
screw (turns) (CR) ............................. 1 + 1/2
Idle mixture adjusting
screw (turns) (WR) ..............................2 + 1/2
ehhez képest nekem a főfúvóka 460 alapjárati 45os a R4-es síber volt benne....ebből gonolom,hogy valaha egy nyitott rezó lehetett rajta...
nos gyártattam rá egy kipufogó rendszert ami tök nyitott,eléggé kihegyezett... a fenti beállításokkal a motor érezhetően elfogyott, nem kapott fordulaton elég üzemenyagot... változtattam a síberen R5-re és a síbertűt is fentebb emeltem... most nem fogy el a benya ,meg forog is terhelés alatt is,csak alapról nem akar menni... kis fordulaton olyan mintha bedúsulna a forgattyúsházba a sok benzin-levegő keverék és nem tud felpörögni...
Tudom szakihoz kell vinni, egyelőre nem tudom,mert fexek betegen,gondoltam hátha tudsz vmi beállítást írni!?
amit nem értek igazán az az hogy a könyv szerint a wr-nek 2+1/2 levegő fordulat kell míg a CR-nek csak 1+1/2 ugyan azon karbival és beállítással...
esetleg nincs nektek a boltban vmi cr-wr és egy adatot dobnátok? Volt egy cr 125-ötök amivel a Martin ment...annak is érdekelne a beállítása ha tudjátok,csak a hasonlítgatások végett...
meg fogod te bánni hogy eladod.
énis megbántam, habár a motorok helyett most autó lett, azt nem cserélném el semmire, de jolenne kocsi mellé egy jó egyhenger is
Azért a 610 jobban hiányzik még mindig mint a hornet(pedig attól is nehezen váltam meg), jobb is volt igy utólag
Amúgy megbízhatóságra van különbség a karbis és az injektoros között? Nyilván több a hibalehetőség, de mégis :)
Valaki tud róla esetleg valamit? Elég alkalmi áron van, viszont már hirdetik egy ideje.
Esetleg csepegtettek egy kis tudást publikusan is, mert én is szeretném lecserélni a gyári 28as dellorto-t az sm 125-ön csak fogalmam sincs mivel menne megfelelően.
Keresek továbbá gázbovdent, csak ne pápáról mert ott aranyárban van.
üdv
thx előre is
szervízzel kapcsolatosan lehet kérdésem Jani?
husqi wr 125 2012es van most nekem, a fojtott katalizátoros rezóval vettem,így a motor nem megy semmit,ontja magából a füstöt...
valószínüleg meg volt a fojtatlan rezója is,de én nem kaptam meg vele,azt abból gondolom,hogy a karburátorban elég nagyok a fúvókák...
könyv szerintihez képest pláne...
CARBURETOR
Type..................................."MIKUNI"
TMX 38
Venturi diameter..................................1.49 in.
Main jet.....................................................400
Idle jet (CR) ................................................35
Idle jet (WR) ............................................ ...10
Starter jet....................................................80
Throttle valve..............................................3.0
Metering pin (CR) .............................6DJ8-60
Metering pin (WR) ............................6DJ8-62
Metering pin slot (CR).................................3a
Metering pin slot (WR).................................2a
Main nozzle................................................R5
Floater......
......................................... .....g 6,1
Idle mixture adjusting
screw (turns) (CR) ............................. 1 + 1/2
Idle mixture adjusting
screw (turns) (WR) ..............................2 + 1/2
ehhez képest nekem a főfúvóka 460 alapjárati 45os a R4-es síber volt benne....ebből gonolom,hogy valaha egy nyitott rezó lehetett rajta...
nos gyártattam rá egy kipufogó rendszert ami tök nyitott,eléggé kihegyezett... a fenti beállításokkal a motor érezhetően elfogyott, nem kapott fordulaton elég üzemenyagot... változtattam a síberen R5-re és a síbertűt is fentebb emeltem... most nem fogy el a benya ,meg forog is terhelés alatt is,csak alapról nem akar menni... kis fordulaton olyan mintha bedúsulna a forgattyúsházba a sok benzin-levegő keverék és nem tud felpörögni...
Tudom szakihoz kell vinni, egyelőre nem tudom,mert fexek betegen,gondoltam hátha tudsz vmi beállítást írni!?
amit nem értek igazán az az hogy a könyv szerint a wr-nek 2+1/2 levegő fordulat kell míg a CR-nek csak 1+1/2 ugyan azon karbival és beállítással...
esetleg nincs nektek a boltban vmi cr-wr és egy adatot dobnátok? Volt egy cr 125-ötök amivel a Martin ment...annak is érdekelne a beállítása ha tudjátok,csak a hasonlítgatások végett...
Előre is köszi
eleje fehér 8000H5008: 3730Ft ohne matrica
aljá hátsó része (fekete) 8000H3858: 4080Ft ez van raktáron
Fejidom: cikkszáma: 8000H3897 7070Ft lámpa nélkül
Lámpa: 8000H3670 22270Ft
Gecsa...