Sziasztok
eladó egy husqvarna 1994 te 350 motor blokk a komplett hengerfej hányzik és a vezérmű lánc több alkatrész meg van. összes vezeték meg gyujtás egyedül a gyújtó trafó hiányzik.
Helló! olyan kérdéssel fordulnák felétek hogy egy teljesen felújított blokk értem ezalatt új szelepek, szelepszár szimering, szelep vezető, gyűrűsor, dugattyú, fűtengely, szelep himba tengely, stb hogy tud még mindig a szelep felől enyhe csörgő hangot adni és mitől tud füstölni hidegen ? am egy 1999 husqvarna te 610 ről van szó.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok mivel ugy néz ki mostanában,hogy lehetőségem adódhat egy 2011es Husqvarna TE 449 enduro vételére.
Kérdésem az lenne hozzátok,hogy van-e esetleg köztetek aki ilyet hasznàl,vannak-e típushibái,mennyire megbízható,mire kellene esetleg odafigyelnem vásárlás előtt,alkatrészek milyen árban vannak hozzá,stb?
Ha bárki tudna valamelyik kérdésemre esetleg válaszolni azt megköszönném!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hi ,
egy kis videó hátrafelé :)
A Gas-Gas-os fiúk ontják a vidiket , gondoltam egy Husky is elférne már Nagy tempó nincsen , mivel 2 hónapja ültem először bokorugrón , és egyből egy "atomerőművön" :) Ilyen pályát meg először láttam élőben... majd idővel jobb lesz http://youtu.be/9C05CWXHGh8
olajcsere 2500-3500km. vez. lánc nálam 15ezernél járt és még bőven volt belőle..
27ezerrel adtam el.. szegedre, szóval közelbe, és azóta is informálódok róla majdnem 40ezer van benne, és gond nélkül megy, habár az új tulaja 4000fölé nem forgatja és csak iskolába jár vele, de tőlem kapta az ívet. igazából nekem ami baja volt az nem nagy, inkább csak bosszantó. index búrákat szórtam el vagy 6-ot, de igazából egy vez.láncot cseréltem le 9ezerrel vettem 13nál cseréltem. a motorjával semmi gondod nem lesz. legalábbis a 2006utániakkal, és a 2006-osat is beleértem.
és jol mondta atesz 40-50-60 ezret simán elmennek, csak olajra,cserére és melegítésre kell figyelni..
az alkatrész ellátás ami szerintem nehézkes.. bár már Jani így is utálhat de na, volt pár rossz élményem,bízok benne azóta változott a helyzet(nem mintha kellene valami) , de mindent megkapsz hozzá, és szerintem nem is drágább semmivel egy ktm avagy bármilyen japán márkáénál, sőt.
ha találsz egy jót jó áron akkor nyugodtan vedd meg szerintem nem sok bajod lesz vele
Szerintem olvasgas még... Nem így van a szervíz az olaj csere 5000 km ír a gyár általában 2500 km körül cserélik. A vezérműláncot sem kell 10000 km-nél cserélni.
Túl sok mindent nem kelhetett még cserélni szerintem :) vezérműlánc ami szemet szúr, hogy 10 000ként cserélni kell, meg hogy olajcserét 1000km-re ír a manual ami elég sűrű egy utcai motornál(szerintem).
Az enyém úgy néz ki mint egy új mondjuk kemény 500 db van M.o. 50000-60000km-ig gond nélkül elmennek , ha jól tudom. Az enyémen elég sok minden ki van cserélve amire a többi tulaj szerintem baszik, mert úgyis jó és senki nem nézi. Kb annyival drágább is.
Az új ára már barátibb :)
Lassan fel kellene újítani, hogy már 2 és múlva olyat akarsz?
Az a baj, hogy még nem igazán láttam ezekből 20 000km felett és kicsit félek(meg eléggé sok mindent lehet róluk hallani, igaz főleg a régiekről).
úgy tűnik nem sok tulaj írogat itt
én holnap megyek tesztelni egyet