csuklófüggő
nekem az xr4 volt amikor 4,5 de volt amikor 7 litert evett
és ezekben semmi extra nem volt
amikor extra is volt akkor 80km után tettem tartalékra
A TE 350- es motorommal egy kicsit tuloztam bocsànat. A 3 és feles fogyasztásal kapcsolatban. Ma ùjból tele tankoltam, 100 km t mentem vele direkt..... és a kúton 3,9 litert kellet rátankolnom. Halvány foggggalmam sincs h multkor hogy jött ki a 3,5 liter......
ha ennyi is van benne nem gond,de ideje lesz eladni...mivel ekkor szokták pláne egy crfet...
itt leszakadt a hajtókar 48 és 54óránál...tegye össze a két kezét h ennyit elment,mert minden perc ajándék amit motorozik azzal... de am kétlem...
egy szelepnek legalább be kellett volna már esnie
Nagyon sok dolog képzi a fogyasztói árat, ami irreálisan sok is lehet.
Nekem 46% a kedvezményem egy alkatrész kereskedésben, de van egy szerelő haverom, akinek 52. Tehát ha féláron megy el az alkatrész, akkor sem bukó. Teljes áron meg.....
ebben teljesen igazad van de akkor is szar duma
mert ugye az opelét kiöntik utána megmunkálják
az xt tárcsát meg kivágja a lézer aztán síkköszörű
a lézernek tökmindegy mit vág a síkköszörűnek tökmindegy mit köszörül
szóval semmi egyedi eszköz nem kell
a vágási tervet meg egyszer kell megcsinálni
állítom hogy az a 17 ezres féktárcsa anyaga max 1000ft a meló meg 3-4000
Pontosan ezt hallottam én is de volt aki belenyúlt és elbaszta,egy cimbinek.Azért gondoltam rád mert nem mostanában kezdted a pályát.Köszönöm a maximálisan korrekt választ
Szevasz
Az az a fajta retyok gátló aminek a gázelválasztó dugattyújánál a csövet bepréseléssel csicsásították meg,hogy a paraszt,ne tudja szétszedni.Mert a jelszavuk vegyél újat.
Van nekem is 2 db-om itthon.Teljesen le kell vágni a tetejét,hogy 100%-osan meg lehessen csinálni.Mert a gázbetöltő szelepet,nem tudod beletenni,csak forrasztani,attól meg bent elég a dugattyú.Tehát kitalálták
Csináltam párat,de ezt a típust nem szabad szerelni,mert nem éri meg,sem nekem,sem neked.
Azért köszönöm,hogy rám gondoltál
a sóherság megöl mindent
bár azt sosem értettem miért ennyi a motoralkatrész
pl opelhez 2 db hűtött brembo féktárcsa 9 ezer, az xt-hez meg egy hátsó féktárcsa 17
se az anyag se a munkadíj nem indokolja ezt a különbséget
ja a huskyhoz meg az úszós hátsófék 40
Az alkatrészgyártóknak is meg köll élni
Légy üdvözölve !
Kérdeznék én tőled ha már itt.Az öreg Bömbim "fotóim között láthatod" aminek a hátsó gátlója még gyári,nos azt kívánom felújíttatni,ill egy masszívabb rugóval ellátni.Csak 2 személy és sok csomaggal használom és egy kiadós lapozásnál leér ez az,és mellesleg pumpál is,tehát gyenge.A kérdésem az hogy el tudod végezni a munkát?Ha igen a többit telefonon folytatom.Köszönöm
Megbízható motorok.Hülyék a gazdák,meg sok-sok szerelő
Példa: Szétmegy a dugó,henger nem sérül,beteszik az újat.Alig megy azt megint szétmegy,de most visz mindent.
Tehát ment 2 dugó,szerelés,idő-pénz.
Az első lett volna,hogy blokk széthúz,hátha netán-tán csapágyból jött az ami megbaszta a dugót először
De mit csinál a paraszt,abból is van többféle,aki gyorsan menne motorozni,vagy gyorsan eladni stb.
Ha visszaolvasol 2 oldalt, akkor láthatod, h ki lett vesézve, h ez a típus amit kérdezel egy ritka fasza motor, mindig indul 1-2 rúgásra, szinte nem fogyaszt semmit a homokban, 0 a szervizigénye és nem is nagyon üzemórás, ha hétvégén van elővéve, mert akkor kevésbé kopik
Mostmár azt bánom, h nem ilyet vettem én is
Hello. Felhivtam a srácot mivel mozorozni is megyűnk, azt mondta hogy a km -et nem tudja , de 159 üzemoránál jár. Fogalmam sincs h ez hány km..... (de ha nagyonakarod lefényképezem neked) söt az én figyasztásomat még egyszer lemérem a gyengébbrk kedvèért!
Csak durván számoltam (előző hozzászólásaid alapján, ha veletek motorozik nagyjából) évi 4000-5000km belement a crf-be? és ezt meg kell szoroznom hárommal? szóval a 3 év alatt legyen 10ezer ami belement... és bontatlan? ezt te sem gondolod komolyan ugye?
A crf 450 dumádrol meg csak annyit jogy unokatesomnak ilyen motorja van, és már három éve majdnem minden hétvégén jön velünk motorozni. (a motort miota megvette nem nyult hozzá) Tudom biztosan te vagy a világ legjobb legvagányabb mindenttudo motorosa. Nemhogy beneveznél a dakarra. Az elözö hozzászolást komolyan mondtam!
nekem az xr4 volt amikor 4,5 de volt amikor 7 litert evett
és ezekben semmi extra nem volt
amikor extra is volt akkor 80km után tettem tartalékra
itt leszakadt a hajtókar 48 és 54óránál...tegye össze a két kezét h ennyit elment,mert minden perc ajándék amit motorozik azzal... de am kétlem...
egy szelepnek legalább be kellett volna már esnie
bár ha ez is bír 24évet mint a gyári akkor azt mondom hogy megérte
Nekem 46% a kedvezményem egy alkatrész kereskedésben, de van egy szerelő haverom, akinek 52. Tehát ha féláron megy el az alkatrész, akkor sem bukó. Teljes áron meg.....
mert ugye az opelét kiöntik utána megmunkálják
az xt tárcsát meg kivágja a lézer aztán síkköszörű
a lézernek tökmindegy mit vág a síkköszörűnek tökmindegy mit köszörül
szóval semmi egyedi eszköz nem kell
a vágási tervet meg egyszer kell megcsinálni
állítom hogy az a 17 ezres féktárcsa anyaga max 1000ft a meló meg 3-4000
Az az a fajta retyok gátló aminek a gázelválasztó dugattyújánál a csövet bepréseléssel csicsásították meg,hogy a paraszt,ne tudja szétszedni.Mert a jelszavuk vegyél újat.
Van nekem is 2 db-om itthon.Teljesen le kell vágni a tetejét,hogy 100%-osan meg lehessen csinálni.Mert a gázbetöltő szelepet,nem tudod beletenni,csak forrasztani,attól meg bent elég a dugattyú.Tehát kitalálták
Csináltam párat,de ezt a típust nem szabad szerelni,mert nem éri meg,sem nekem,sem neked.
Azért köszönöm,hogy rám gondoltál
a sóherság megöl mindent
bár azt sosem értettem miért ennyi a motoralkatrész
pl opelhez 2 db hűtött brembo féktárcsa 9 ezer, az xt-hez meg egy hátsó féktárcsa 17
se az anyag se a munkadíj nem indokolja ezt a különbséget
ja a huskyhoz meg az úszós hátsófék 40
Légy üdvözölve !
Kérdeznék én tőled ha már itt.Az öreg Bömbim "fotóim között láthatod" aminek a hátsó gátlója még gyári,nos azt kívánom felújíttatni,ill egy masszívabb rugóval ellátni.Csak 2 személy és sok csomaggal használom és egy kiadós lapozásnál leér ez az,és mellesleg pumpál is,tehát gyenge.A kérdésem az hogy el tudod végezni a munkát?Ha igen a többit telefonon folytatom.Köszönöm
Példa: Szétmegy a dugó,henger nem sérül,beteszik az újat.Alig megy azt megint szétmegy,de most visz mindent.
Tehát ment 2 dugó,szerelés,idő-pénz.
Az első lett volna,hogy blokk széthúz,hátha netán-tán csapágyból jött az ami megbaszta a dugót először
De mit csinál a paraszt,abból is van többféle,aki gyorsan menne motorozni,vagy gyorsan eladni stb.
úgy hallottam csak után kell tölteni ami fogy
Mostmár azt bánom, h nem ilyet vettem én is
de ugye nem mindegy hogy homokbánya vagy templombajárás
az enyémnek már a blokk is szét volt húzva