már csak azért mert 10w50 lenne 1500ért hordóból kimérve megbízható helyről az is fullsint.
keveset fogom én ezt használni(és akkor sem tiltásig pörgetve) szóval az az évi 8-10 pénz spórolás az olajon nemigen jelentene sokat a költségvetésnek
csak ugye dolgozik a magyar sóherság a vérben
Szerintem túl sűrűn nem kéne lennie. Nekem az elején (1. csere) némi tömítő paszta darabok aztán semmi. Elvétve 1-2 kisebb reszelék darab.......... Sok reszelék van? Fénykép?
nektek is van fémreszelék az alsó kettő szűrűben?
akitől vettem az azt mondja mindig volt benne, de ez természetes
nekem a honda után ezek nem természetes dolgok
amúgy ha 10w50es olajjal üzemelne a gép akkor mi lenne? annyira kell neki a 60as olaj?
már csak azért mert az nagyságrendekkel olcsóbb és ilyen 8-10-12 órás olajcserékkel is igényelné a jobbat?
ráadásul vízhűtésű annyira nem kellene túlmelegedni az olajnak
bár ezt csak gondolom, nem értek ennyire hozzá
szerintetek ez jó olaj lenne a te450-be? http://www.totalolaj.hu/elf-sp...
állítólag mindegy neki mert sűrűn kell cserélni(az xt-be is teljesen jó muzsikál a 20w50 az elf olaj)
olajszűrőbe melyik lenne a jobb a hiflofiltro vagy a champion ?
a champion 250ft-vel drágább a hf-től
Igen, ugyanaz a Magura kuplung van mint a régebbi KTM-eken (esetleg más munkahenger mérettel). Olajat én is ásványi motorexet használok - ez van előírva (only mineral) - egy kis flakon 2000 Ft és kurva sokáig elég, ha nem folyat. Ha folyat meg újítsd fel kb. 15000 a gyári felújító szett, vagy leveszed a felső munkahenger dugójáról a 2 karmantyút és legyártatod egy szaküzlettel. (kb. 3000 Ft a 2, csak kicsit szívás leszedni és felrakni a karmantyúkat a hengerre) A motorolajos megoldást én is halottam, de lehet h. előbb megeszi a gumi karmantyút.
A motorszám úgy rémlik valahol a blokközép tetején van, de nem biztos............
esetleg tudod hol rejtőzik a motorszám a te450eseken?
holnap megy eredetvizsgára aztán meg kellene találni addig a számot
vételkor sem találtunk rajta semmi olyant mint ami a forgalmiban van, mindenen van szám (henger, hengerfej stb) de a blokkon sehol
Hi !
Nekem '05-ös van, 1,4 liter megy bele papír szerint. Az alsó szûrôket is mosd cserénél, sztem fontos. Nekem most 2x Xado volt benne, kövi Motul lesz megint. A tanksapka tömítést már én vágtam bele, az enyém is kuka volt. Nívó csavart beszakadt menettel vettem, én vágtam bele nagyobbat. A blokkhoz nem kellett még nyùlnom, de mindent cseréltem rajta, v felùjítottam. Ez nem a motor hibàja, hanem az elôzô gazdájáé
keveset fogom én ezt használni(és akkor sem tiltásig pörgetve) szóval az az évi 8-10 pénz spórolás az olajon nemigen jelentene sokat a költségvetésnek
csak ugye dolgozik a magyar sóherság a vérben