Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már csak azért mert 10w50 lenne 1500ért hordóból kimérve megbízható helyről az is fullsint.
keveset fogom én ezt használni(és akkor sem tiltásig pörgetve) szóval az az évi 8-10 pénz spórolás az olajon nemigen jelentene sokat a költségvetésnek
csak ugye dolgozik a magyar sóherság a vérben
Ha más nem vegyél Agip 10w60-at az tényleg olcsó.......
Az olajat nem tudom. Van aki 10w40-el használja - szerintem nem tesz jót. Én inkább betartom az előírást..........annyival nem drágább.
Szerintem túl sűrűn nem kéne lennie. Nekem az elején (1. csere) némi tömítő paszta darabok aztán semmi. Elvétve 1-2 kisebb reszelék darab.......... Sok reszelék van? Fénykép?
nektek is van fémreszelék az alsó kettő szűrűben?
akitől vettem az azt mondja mindig volt benne, de ez természetes
nekem a honda után ezek nem természetes dolgok

amúgy ha 10w50es olajjal üzemelne a gép akkor mi lenne? annyira kell neki a 60as olaj?
már csak azért mert az nagyságrendekkel olcsóbb és ilyen 8-10-12 órás olajcserékkel is igényelné a jobbat?
ráadásul vízhűtésű annyira nem kellene túlmelegedni az olajnak
bár ezt csak gondolom, nem értek ennyire hozzá
Szűrőből nekem bevált a HF, az alsó kettő fémhálós szűrőt ne felejtsd el kitisztítani!
Szerintem teljesen OK. 10w60, full szintetikus - nagy gond nem lehet..........
hátsó sárvédőért mennyi az annyi?
szerintetek ez jó olaj lenne a te450-be?
http://www.totalolaj.hu/elf-sp...
állítólag mindegy neki mert sűrűn kell cserélni(az xt-be is teljesen jó muzsikál a 20w50 az elf olaj)
olajszűrőbe melyik lenne a jobb a hiflofiltro vagy a champion ?
a champion 250ft-vel drágább a hf-től
holnap megmérem, ma olyan idegbe voltam hogy teljesen elfelejtettem
amúgy messze laksz kiskőröstől?
Eladó! Érdeklődni mailben!
méretek.
megmérnéd a hőtőt amire ment a ventilátor?
mert ha egyezik az enyémmel akkor megvenném
hello: fejidom lámpa=10e
fejidom mennyi :)[O22
hello. hütőventilátor= 12e renthal kormány=7e
a hűtőventilátor jó lehet a te450-re?
mennyi zseton?
kormány nem görbe?
annak is érdekelne az ára
megvan a motorszám
nem is tudtam hogy ilyen oldalak vannak
de még így is alig látszik, tükörből lett fotózva, de még így sem látszódik minden karakter
te 610 2001-es év képen látható alkatrészei eladók.
érd:spmito@freemail.hu
Igen, ugyanaz a Magura kuplung van mint a régebbi KTM-eken (esetleg más munkahenger mérettel). Olajat én is ásványi motorexet használok - ez van előírva (only mineral) - egy kis flakon 2000 Ft és kurva sokáig elég, ha nem folyat. Ha folyat meg újítsd fel kb. 15000 a gyári felújító szett, vagy leveszed a felső munkahenger dugójáról a 2 karmantyút és legyártatod egy szaküzlettel. (kb. 3000 Ft a 2, csak kicsit szívás leszedni és felrakni a karmantyúkat a hengerre) A motorolajos megoldást én is halottam, de lehet h. előbb megeszi a gumi karmantyút.
A motorszám úgy rémlik valahol a blokközép tetején van, de nem biztos............
Hívd fel őket :
Husqvarna
ha Ők nem tudják, akkor senki. Én úgy tudom csak egy motorkódja van, az enyém H83
köszi az infót!

esetleg tudod hol rejtőzik a motorszám a te450eseken?
holnap megy eredetvizsgára aztán meg kellene találni addig a számot
vételkor sem találtunk rajta semmi olyant mint ami a forgalmiban van, mindenen van szám (henger, hengerfej stb) de a blokkon sehol
Motorex ásványi olajat használok, (az arany kicsit olcsóbb) és nem eszik semmit belôle, csak a kutyám evett meg egyet flakonnal együtt
Hi !
Nekem '05-ös van, 1,4 liter megy bele papír szerint. Az alsó szûrôket is mosd cserénél, sztem fontos. Nekem most 2x Xado volt benne, kövi Motul lesz megint. A tanksapka tömítést már én vágtam bele, az enyém is kuka volt. Nívó csavart beszakadt menettel vettem, én vágtam bele nagyobbat. A blokkhoz nem kellett még nyùlnom, de mindent cseréltem rajta, v felùjítottam. Ez nem a motor hibàja, hanem az elôzô gazdájáé