Ha sokáig akarod megtartani és pár tízezer forintból akarod fentartani(szervizköltségek) akkor csak is sm610 de 2006-os vagy újabb. Legalábbis nekem 2006 610-es volt nagyon szerettem. 27e km-el adtam el 9ezerrel vettem olajcserén kívül és kopó dolgokon kívül nem költöttem rá semmit. 2 év alatt kapott egy lánc szettet, első fékbetétet, 5x cseréltem olajat benne, kormánycsapágy csere volt(sérülten vettem), összesen kb 160-at költöttem rá de ebben benne van egy új sportdob 50ezerért meg egy új hátsó gumi 30ért.
én 2010-ben vettem 700ért, nem volt csilivili az eladó korrekt volt nem ment a mese h ilyen olajat töltöttem bele meg olyat, tudja mit árult és én is tudtam mit vettem, de még így is jol jártam.
Az ereje utcára(én csak ott használtam) teljesen elég.. persze egyenesben elfogy de nem is arra való. én nagyon szerettem, biztos lesz még egyszer egy olyan a tulajdonomban.
Sziasztok. Sikerült hozzàjutnom egy igen jó bőrben lévő Te 350 hez. Most szeretném forgalomba helyezni. Szerintetek közutra mennyire alkalmas? A fogyasztàsán teljesen ki vagyok akadva (3,5/100km)! Hidegen második, melegen mindig elsőre indul! Lehet hogy nem hazudok ha azt mondom hogy ilyen jó motorom nem volt még. Pedig elég rosszakat olvastam erről a fajtáról! Most lerendszámoztatom, nagyobb mintás enduró gumi és mehet kőzutra és kisebb terepre. SZERINTETEK?
Hi,
sztem a két motor teljesen különböző kávéház
A 610 remek választás, h A-ból B-be szeretnél eljutni széles mosollyal bármikor akár közúton (találsz belőle rendszámost) , és nem kell menekülni a villogó kék fény elől . Normál földi halandóknak tökéletesen elég(sok) az ereje bárhová , akár pályára is (Kakucs).
Nekem TE510 van ( 450 uaz) rendszámos, SM szettel , de ! ez egy precíziós fegyver , és szükséges hogy mindig jóban légy az őrangyaloddal Nem tudom miért kapott rendszámot, versenypályára való.
Az enyém nem üzemórás , de így is számolj komoly mennyiségű zöldhasú beinvesztálására évente, a kopó alkatrészekre, olajra, benzinre. Nem tom milyen évjáratra gondolsz, h idősebb , és sikerül igazoltan felújított, v részlegesen felújított gépet venni, inkább fizess érte többet. Hosszú távon megéri. Persze , h szerelő vagy más a helyzet (mint pl én )
A véleményem szubjektív, 610-em nem volt , csak ismerem, és mentem vele többször. Remélem írnak Neked 610 tulajok is.
Ruhából.... a pénzügyi keret erősen behatárolja
Sziasztok.
Tervezek venni vagy egy SM610-t vagy egy 450-es Husky-t.
Kinek milyen tapasztalatai vannak,illetve ki milyen motoros ruházatot ajánl? (Protektorok,sisak stb.. )
remélem segít mert már túlvagyok az első "pénteken feladtam" szövegen
ja és persze a múlthét péntekről van szó, ami még nem érkezett még meg ma sem....
Az új színek , és a bemutató helyszíne is azt mutatják, de a videóból már kitűnik, h Mattighofenben ütik le az entert a döntéseknél . Remélem a delete gomb hiányzik a klaviatúrájukból Így a svéd, olasz , olasz-bajor szárnyalás a sógoroknál folytatódik jövőre, és a villáskulcsot is bitte szócskával kérik a szerelősoron. Bár nem tudom , h a mi gépeink alkatrész ellátottságán ez segít-e ?
ja a vid: http://www.youtube.com/watch?v...
É ezt a kérdést inkább a Supermoto vagy Endurocross topickban tenném fel.
Egy márka topickjában 80%ban a Husqvarnara fognak szavazni, ugyan ez lenne a KTMnél is.
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne h ti mit ajánlatok... Husqvarna te610 vagy KTM LC4 620? Milyen tapasztalatotok van ezzek a motorokkal. valamint 1997-2000 évjáratig.
Most magam ellen beszélek, nekem is üzemórás gépem van csak 2Tben de, én nagyon keveset használom.
Ezért is nem érdekel hogy üzemórás, mondjuk mindennapi használatra akár város akár városon kívül én nem vennék üzemórás mocit.
Viszont ha te is csak alkalomadtán akarsz megőrülni rajta akkor jó választás.
nem pályázni akarok! 4-5 éve van motorom , városba szeretném használni ökörködni! mentem már vele, igazad van nem egy tötyögős moci , csak ugy élvezi az ember , ha húzza neki!:)
Az az igazság hogy már régóta nem gyártják, így az alkatrész is kevesebb hozzá mint egy SM510Rhez.
Én helyedben beneveznék egy SM510Rre max hozzá egy 530 kitt.
De igazából az a lényeg hogy pályára szeretnéd e vagy sem.
Mert közútra ha sokat szeretnél mocizni nem a legjobb választás egyik sem, oda egy frankó SM610 vagy SM610R esetleg SM630.
én 2010-ben vettem 700ért, nem volt csilivili az eladó korrekt volt nem ment a mese h ilyen olajat töltöttem bele meg olyat, tudja mit árult és én is tudtam mit vettem, de még így is jol jártam.
Az ereje utcára(én csak ott használtam) teljesen elég.. persze egyenesben elfogy de nem is arra való. én nagyon szerettem, biztos lesz még egyszer egy olyan a tulajdonomban.
sztem a két motor teljesen különböző kávéház
A 610 remek választás, h A-ból B-be szeretnél eljutni széles mosollyal bármikor akár közúton (találsz belőle rendszámost) , és nem kell menekülni a villogó kék fény elől . Normál földi halandóknak tökéletesen elég(sok) az ereje bárhová , akár pályára is (Kakucs).
Nekem TE510 van ( 450 uaz) rendszámos, SM szettel , de ! ez egy precíziós fegyver , és szükséges hogy mindig jóban légy az őrangyaloddal Nem tudom miért kapott rendszámot, versenypályára való.
Az enyém nem üzemórás , de így is számolj komoly mennyiségű zöldhasú beinvesztálására évente, a kopó alkatrészekre, olajra, benzinre. Nem tom milyen évjáratra gondolsz, h idősebb , és sikerül igazoltan felújított, v részlegesen felújított gépet venni, inkább fizess érte többet. Hosszú távon megéri. Persze , h szerelő vagy más a helyzet (mint pl én )
A véleményem szubjektív, 610-em nem volt , csak ismerem, és mentem vele többször. Remélem írnak Neked 610 tulajok is.
Ruhából.... a pénzügyi keret erősen behatárolja
peace -
Tervezek venni vagy egy SM610-t vagy egy 450-es Husky-t.
Kinek milyen tapasztalatai vannak,illetve ki milyen motoros ruházatot ajánl? (Protektorok,sisak stb.. )
Köszi.
ja és persze a múlthét péntekről van szó, ami még nem érkezett még meg ma sem....
hirtelen nagyon erősek lettek a gyökerek. Van két igen korrekt vid is róla.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Az új színek , és a bemutató helyszíne is azt mutatják, de a videóból már kitűnik, h Mattighofenben ütik le az entert a döntéseknél . Remélem a delete gomb hiányzik a klaviatúrájukból Így a svéd, olasz , olasz-bajor szárnyalás a sógoroknál folytatódik jövőre, és a villáskulcsot is bitte szócskával kérik a szerelősoron. Bár nem tudom , h a mi gépeink alkatrész ellátottságán ez segít-e ?
ja a vid:
http://www.youtube.com/watch?v...
vagy csak el lesz sorvasztva.....
egy kicsit se bánnám ha a ktm forgalmazná a cuccot hozzá
egyik jobb mint a másik
mikor árulja már végre a ktm a husky cuccokat ?
Ez a kettő ahol szokott lenni.
Egy márka topickjában 80%ban a Husqvarnara fognak szavazni, ugyan ez lenne a KTMnél is.
Ezért is nem érdekel hogy üzemórás, mondjuk mindennapi használatra akár város akár városon kívül én nem vennék üzemórás mocit.
Viszont ha te is csak alkalomadtán akarsz megőrülni rajta akkor jó választás.
Én helyedben beneveznék egy SM510Rre max hozzá egy 530 kitt.
De igazából az a lényeg hogy pályára szeretnéd e vagy sem.
Mert közútra ha sokat szeretnél mocizni nem a legjobb választás egyik sem, oda egy frankó SM610 vagy SM610R esetleg SM630.