lehet beteszek egy behasított gumit aztán azon a nyomás ki tud menni de befelé a retek nem mert az enyém full lyukas
ezeken a kuplung ugyanaz mint a ktm motorokon? kicsit folyatja az olajat lassan után kellene tölteni, már csak azért mert sima motorolajjal töltik a ktm-es ismerősök
a manualt meg akkor ismét áttúrom hogy 1.4 vagy 1.7 legalább már valami irányadó szám van hozzá
köszi!
Az 1,7 L-t a 2007-es sevice manual írja, amit be is tartok, a 2004-es szervízkönyvbe meg 1,4 L van, így lehet h. neked inkább az lenne a megfelelő! Bár a blokkok között sztem nincs sok különbség.
Benne van szerintem. 1,7 L kell bele szűrőcserével. A nívócsavart ne nézd nagyon, mert állítólag nincs túl jó helyen (túl alacsonyan) + könnyen beleszakad a menet. Egyébként nekem is 7100 van most benne.
A kiegyenlítő tartály kupakjában meg egy vékony szilo-szerű anyagból van egy bélés/hártya, ami egy kis csappal csatlakozik a kupakon lévő lyukba. Azt nem tudom h. ez a hártya/bélés gyárilag lyukas-e mert én is csak akkor néztem meg, amikor először megforrt és lőtte ki a gőzt - akkor meg már lyukas volt. Fixre teljesen lezárni sztem nem érdemes mert akkor nem működik. Így félig lyukasan nem sok kosz megy bele. Szóval ezen már én is sokat gondolkodtam, de lehet h. kéne rendelni egy újat és akkor minden kiderül.................
leszedtem hozzá egy soknyelvű 700oldalas service manualt
benne van minden, csak az nem hogy mennyi olaj kell bele
a volt tulaj mondta de totál elfelejtettem a nagy izgalomban
7100 volt/van benne az biztos
ami hiányosságot felfedeztem eddig hogy a tanksapka gumitömítése halott(cafatokban van) és a víz tágulási tartályán a sapka szelep része is fura, csak egy lyuk van rajta ami tuti nem olyan volt gyárilag mert simán belemegy a por/sár
Szerintem teljesen jó az utángyártott olajszűrő, én Hiflo-t használok és semmi gond. Inkább az olajra figyelj - full szintetikus 10w60 és tényleg 60-as legyen, nem véletlenül az az előírás!
Én használtam Agipot, LiquiMoly-t, Motul-t, mindegyik bevált. Az Agip talán kicsit vékonyabb. Ja és ha most vetted, nézdd meg a szívócsonkot az hajlamos elöregedni!
Használt/új alkatrész még: krosszmotorok.hu - igen sok minden van nála Huskyhoz
és hol volt az a polc?
az eladó a husqvarnaracing.hu -ról rendelt mindent hozzá
állítólag csak gyári olajszűrőt szabad venni mert az utángyártottakban valami nem olyan mint kellene lennie
alkatrész ellátástól én nem félnék...volt wr 250em régi, polcról adták hozzá a dugó+hajtókar szettet...váltó alkatrészek is vannak ha szükséges,nekem nem kellett,de bontóban is van,ha elég a használt
új alkatrészeket is árulnak bizonyos bontós emberkék, megbízható háttérrel, azonnal...
tényleg csak annyi baj van a márkával,hogy itthon nem terjedt el nagyon...mindenki a japán,de leginkább a ktm után megy ha endurorol van szó,de semmivel nem rosszabb jelen márka sem! én a te310re szavazok,ha 4T
A lényeg a lényeg,ő se ment bele és én se,és örülök hogy őszintén elmondtad a véleményed,az sm-et minden kép elakarom adni,hiba volt megvennem,terep moc nál jobb nincs
Én nem beszéltem se pro se kontra. Megkérdezte a véleményem én meg elmondtam. A valóság meg sajnos az h. mi tulajok tudjuk h. kurva jó motorok ezek, de a köztudatban meg sajnos nem ez van. Mindenki "hall" hülyeségeket (természetesen olyanoktól akiknek soha nem volt ilyen gépük) - a piaci ár meg ugye e szerint alakul. A "kawasakis srác" meg az eladhatóság és az ár alapján dönt - mivel KERESKEDŐ.
Én is tisztában vagyok vele h. az én 2007-es, 2010-ben üzembe helyezett, 1. tulajos TE 510-emért, jó ha 700 e körül kapnék. Ezért is nem adom el, meg legfőképpen azért mert SEMMI bajom nincs vele. Így szerintem tényleg jobban jártál, mint h. szarért-hugyért beszámíttasd.
végülis akkor nem annyira gáz ez a márka........
csak szokatlan nekem a honda-yamaha hálózathoz képest
mert ott csak bekocog az ember a legközelebbihez aztán megmutatja mit is akar és pár nap múlva megjön a cucc
mondjuk amennyit én használni fogom nemigen szabadna hamar szétesnie... az xr4-be is ha belement idén 500km
Igaz nem engem kérdeztél de én 20 25 üó-kén cserélem az olajat,szelep beálítás egyszerü mint a fa ék ,és igen lapkás,és a suzuki lapkáival is tökéletesen kompatibilis
de amire igazán kíváncsi lennék nem tudtam meg(olajcsere stb)
vagy ha pl zörög a szelep akkor beállítom?
egyáltalán lehet állítani a sufniban? vagy ez is már lapkás?
Jó kis motorok ezek,igaz nekem 510 van,akinek még nem volt az mind azt mondja hogy szarok,4 éve nyúzom és soha semmi baja nem volt,semmivel se jobb vagy rosszabb mint bármelyik más márkatársa,van olyan motorom ami bejáratásnál eset szét,és az husky volt (had ne írjak tipust)ki lehet fogni szart is
ezeken a kuplung ugyanaz mint a ktm motorokon? kicsit folyatja az olajat lassan után kellene tölteni, már csak azért mert sima motorolajjal töltik a ktm-es ismerősök
a manualt meg akkor ismét áttúrom hogy 1.4 vagy 1.7 legalább már valami irányadó szám van hozzá
köszi!