Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a gyorsrögzítős cucc (45-ös számú)?
esztergáltass egyet
ülésrögzítő csavar senkinek sincs felesleg?
kicsit gyenge az akku menet előtt tölteni kell, aztán már unom vagdosni a kábelkötözőt
esetleg valakinek ötlete hogy lehet oldhatóvá megcsinálni a gyári csavaron kívül
850be viheted is sőt ha most jössz a kék-sárga idomszett ajándék
na azért most 800ba megalkudunk, májusig megtartod, addig amortizálódik, plusz erősödik a forint igy 650-be megveszem
Szegény motor az jól össze van faragva az tuti.... Egy ideje hirdeti, de a képek alapján nem egy bizalom gerjesztő jármű tény, hogy az enyémen is vannak használatból eredő karcok, kopások, de nem 10 motorból összerakott valami. Ha valamit cseréltem rajta az gyárira lett cserélve
az én véleményem az, hogyha tisztán jár a motor, (nem füstöl) akkor szerintem nem kell atomjaira bontani a blokkot. "külső vizsgálatot lehet végezni, pl, lóg-e a fötengely, vezérműlánc megnyúlt-e, szelepfedél levétele után, himbaszerkezet állapota,(tengely, tűgörgöscsapágy, ami fut a vez.tengely bütykén,) ha mégis lehuzzátok a hengert, össze kell jelölni a gyűrűket egyből, ahogy felszabadul a dugattyú
írok ám össze vissza
Áááá évek óta hirdeti 950ről indult.. nekem már bkó indok, hogy fele más a felni... nem baj ha karcod, nem baj ha koszos, nem baj ha nem csilivili de legyen gyári mindene.. na meg a fejidom.. nem csípem az ilyen fele más dolgokat... amikor én vettem az enyém az sem volt szalon állapot.. itt-ott karcos, szinte mindenhol.. fekete oldalidom törve volt.. vettem rá 3ezerért. szépen megtakarítottam dobot felpoliroztam mert megette az idő.. de minden gyári volt rajta.. na meg az a piros kerékagy tiedért még mindig mennék 800pénzért najóó még nem, tényleg csak május után vennék ha veszek, de addig még majd elválik mi lesz. szivesen vennék egy smr510-et is de az a baj egy évben legalább 10ezret belerakok egy motorba...
54km 5.5 liter, és nem is ment végig fullgázon
mondom én hogy nem eszik 10 liter alatt a te450
tii54 találtam neked egy huskyt igaz nem sokat adnék én érte, de neked pont azaz összeg amiről álmodsz

http://www.kepesmotor.hu/husqv...
titi54 nálad van a pirospont!
Nem akarok bele szólni, de ha már elviszed megnézetni, szétszedik, belebújnak, mivel azt csak úgy tudják biztosra mondani hogy ki kell e cserélni... Akkor a szerelő csak tudja, hogy most akkor ki kell cserélni vagy nem, ha már szét van kapva, max benyelsz pár tízezret mert "feleslegesen" szétszedték, de legalább nyugodt vagy hogy fasza minden, vagy kicserélnek amit kell és akkor meg azért vagy nyugodt
Hello putyinbá. De szerinted ki is cserèltesem ezeket az alkatreszeket? (szelepek, hajtokar, dugattyu). Vagy van valami elozmény? Olajat nem eszi, könnyen indul,jó a hangja,... akkor is generál?!? km óra van rajta 800 km körül cserélem az olajat. üdv
Hali! dosati! figyelj nekem is van egy Husqvarnam TE 610 és csak hogy felvilágositsalak 92 es űzemorás mint ahogy az enyém is 97 es és az is üzemorás de valójába igen nézesd át mert nehogy úgy jár mint én hogy max félórát motorozol :/ mivel nem volt az enyémen se üzemora és így nem tudtam le elenőrizni hogy mennyi van benne :( és így jártam de az biztos alkatrészileg nem olyan egyszerű hozzá jutni de ez mind a gazdáján függ hogy alkalmazkodik hozzá és mennyit kőlt rá én csak is gyári cucokat vásárolok rá de betyár egy motor az enyém nem gondolkodik 4 be is egy kerékre áll hihetetlen erős motor
Én mindenképp megnézetném, bár nemtudom üzemórás e.. asszem az.. ha üzemórás akkor mindenképp megnézetném ha nem akkor hát akkor talán nem.

A másik meg, alkatrészt viszont nem lesz egyszerű vadásznod hozzá.. Bár majd az okosok kisegítenek, de volt már szó róla, hogy 2000-es évjárat alatt bizonyos típusokhoz nincs nem is csinálnak már semmit. Javítson ki aki jobban tudja, most csupán a memóriámra hagyatkoztam, mintha olvastam vna itt ilyet.
Sziasztok husqvarnások! Van nekem egy 92-es TE 350-es motorom. Elég jó állapotban sikerül hozzájutnom. A kérdésem az lenne h például honnan tudhatom meg h a szelepek,dugó hajtókar milyen állapotban van? A vezérműláncot azt tudom ellenorizni az jó. A szerelö azt mondta hogy ö megnézheti de akkor már érdemes kicserélni ezeket + tömitesek+ ha kell szimering+ egy ket csapágy + meg ami még közbejön... szóval el mehet akár 150.000ft ig. Ha nem cserél semmit csak szétdzedi átnézi az is súlyos 10 ezrek....Egyébként a motor rugásra indul az olajat egyáltalán nem eszi nem füstöl. De ugye milyenek a szelepek meg a hajtokar. Vagy van valami elözménye? Nem szeretné megszòritani egyiket sem. Kérlek irjatok! Hogy döntenétek? Mit csináljak?
lehetett irányítani
hiba nem volt benne
az xr irányíthatósága milyen volt? jobb volt mint egy dominó?
az üzemórával nem vagyok kibékülve, amúgy jöhetne!
akkor el nem adtam volna
még a blokkcserében is benne lettem volna 3 kilóig

de végülis ez a husky is bejön, csak izmosodni kell hozzá, napi 50-60 km aztán kivagyok
ez az xr nagyobb sikert aratott volna mint a drz ha lett volna rá gyártva öngyújtóóó
10-12 laza rúgás behúzott dekóval utána általában 1-2 rúgásra indult
ha leállt
mert elég jól elpöfögött fekve is
ha borult az xr, azután mennyire volt nehéz begyújtani újra?
ranger 13. A te 350- hez alkatrész van dögivel ha kell telefonszámot is adok. Idomokat a neten találsz bontottan is. Olajcsere állitilag 500km, de szerintem ha nem vagy vérprofi akkor ki lehet tolni 800, 1000km is. Olajcserénél a jobb oldali megneses szűröt és a bal oldali vezláncnál a megnest jól meg kell takaritani! Fogyasztásuk szerintem nagyon jò. Erő is azért van benne hát kb mint egy s es drz , de viszont könnyebb. Szerintem nagyon jó kis hétvégi motrok. Ja és ha lehet olyat vegyel ami nem sok ideje van az országban...