Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért 610-el egy hosszabb áttétellel nem olyan idegbeteg, az egykerékre. seggét rakja ki.. de az amúgyis orrnehéz.. a gyári áttétel 15/45 a könyvem szerint... nekem 15/43 van fent most... kicsit butább lett egykerék terén, de viszont a 120-as utazó az még kellemesnek mondható... szerintem.. de baszki próbálj ki egyet azt te dönts.. mindenkinek más a kényelmes..

az 510-esben meg osztom ternokalmi véleményét.. habár én nem próbáltam még.. bár én utcára semmiképp nem vennék üzemórásat... amennyit én használom arra nagy kár volna..
Az utazó szerintem egyén függő
A 610 is nehéz két keréken menni, főleg ,,normálisan" lehetetlen
nem a végsebesség
de pl elmennék balcsira vagy vhova a közelbe akkor legyen egy jó utazó sebessége
akkor sztem 610 :)
köszi:)
Ha neked a végsebesség számít ne 1 hengerest vegyél.
510 üzemórás versenymotor, 610 utcai lotyó km-es szerviz intervallummal. Megjegyzem el se tudom képzelni hogyan lehet 510-el utcán normálisan menni. Vagy első vagy hátsó keréken akar lenni, két gumán gurulni elég nehéz vele a városban Szerintem csak pályára való.
Fiúk! melyik érné meg jobban? sm510r vagy 610r?
melyik megy jobban?
olvastam könnyebb jóval az 510 több lovacska is van a ménesbe
de végsebre csak 140körül fut az 510
a 610 meg 170 akk nem vágom.. vmi okosabb ember legyen szíves világosítson fel:D
természetesen sm:D
habár örülnék egy enduro szettnek is és akk télen se unatkoznék
de egyszerre csak egy dolog
Amúgy itt a fórumon csak nekem van 430-as 2T " Húzvágnám", vagy valaki másnak is van valami hasonló 2T monstruma?
És SM-ként akarod használni, vagy netántán a siratózás hoz lázba?
köszi tőled is:)
végre itt jó fej segítőkész motorosok vannak:)
Hát mindenképpen ez a terv
nyári munkából lesz pénz meg eladom a mostani motorokat és remélhetőleg meglesz:D
Én sem bántam meg hogy megvettem és nem jön szemben ilyen minden sarkon azt tutti
Beszéltem olyannal akinek drz van és kb ugyan annyit költünk rá, és Huskyn még minőségibb cuccok is vannak
Nem fényezem tovább ha ilyet akarsz úgyis meg veszed ha nem akkor meg nem....
köszi szépen:)
nem üzemórás ez fontos dolog. gyári áttétellel 160 a vége. 6ot eszik átlagban, mértem vele már 4.9-et is. de 10km-en majdnem 1litert is szerintem drz-nél többet tud és jobban is nézki..csak azért irom, mivel mindenki azzal jön h 3.ban nem áll kerékre mint a drz. csak a drz-böl hamarabb elfogy az erő, lényeg, hogy én nem bántam meg hogy megvettem. és azt sem amit költöttem rá ...
ő mindent leír a motorról "Mennydörgő élvezet"
Most hétvégén megyünk csapatni a helyi enduros pályára, aki szeretne jönni, az jöjjön nyugodtan. Ingyenes a pálya használata. A pálya Tab-on van.
Ha jönnél akkor hívj, és megbeszéljük a részleteket: +36 30 242 5531
Én 125-ös Gas Gas EC után ültem át 450-es FSE-re (kicsit megvolt piszkálva). Ésszel kell menni, és kész. És most 430ccm 2T-nél tartok.
Igazából annak örülnék h ha félnék felülni rá:DD
köszi:)
Úgyan azt fogják mondani a srácok mint e-mailben

http://nepitelet.hu/motorok/hu...
Itt még van három teszt
kiváncsi lennék az arcodra mikor kipróbálsz egyet a 125 rx után hogy milyen gyenge a 610-es
Sziasztok kedves husky tulajok!
egy sm 610-es gép vásárlásán gondolkozok !
tudnátok róla mondani pár dolgot?
(olvastam h vmi beállítás van lóerő szempontjából nem tudom h vna ez elmagyaráznátok?)
(üzemóra, menetteljesítmény, fogyasztás,alkatrész ellátottság)
sajnos csak egy vélemény találtam róla a "boncterembe"
meg köszönném a segítő válszokat:)
Üdv foxinredsox!

Gyújtás megvan hozzá? Merre fele laksz?
Sziasztok!
Sm 610 tulajokhoz lenne kérdésem. Van egy frissen felújított olajszűrős 610-em. Hengerfej felújítva(himbák csapágyai, tengelyek,tűgörgős csapágy), új vezérműlánc + a vezérműtengelyen a rugó is új(automata dekompresszor). A rugót 1 fordulatra feszítettem elő. Olyan problémám lenne, hogy ha 1600 alá esik a fordulat valami elkezd csörögni. Az automata dekompresszorra gondolok,hogy az csapkolódik. A gyári könyve szerint 1750-re kellene az alapjáratot állítani, de azt nem tudom 1500-1600-nál feljebb. A kérdésem az lenne, hogy mitől csöröghet a blokk alacsony fordulaton? Nincs eléggé előfeszítve a rugó? Felette semmi probléma, szépen, normálisan jár a blokk.
Köszönöm
gondolok olyanra pl hogy levettük a láncvédőt hátulról. Metrikus csavar tartja, amelynek a hátsó villába az "anya része" nem úgy van belevágva vagy belehegesztve, hanem egy fém dübelecske van belepréselve ami természetesen kimozgott, most se kiszedni nem tudom, se beletekerni a csavart mert elforog. Persze megoldom ha lesz időm, nincsenek akadályok, de ez a megoldás pl egy kalap szar. de úgy általában nem egy kiforrott darabnak tűnik, sok ilyen viszonylag egyszerű rögzítési megoldás van rajta. Ilyesmire gondolok amikor a kalapról beszélek :)
a kalap szarod, és a hozzá méretetezett brembo fékjei alap.

De amit nem értek, egy 5 éves motorrol to meg tudod állapitani hogy az olasz első gazdája hányszor rakta már össze? Majd idehaza a kereskedő hány darabbol rakta össze?

piiiter... nem tudom hogy mennyire kell belenyulni, henger dugó ok, hajtokarja is!
Üdv foxinredsox!

Érdekelne a dolog ha leírnád , hogy mit kellene rajta csinálni!

Köszi
Sok sikert a hiba orvoslásához, ha megséem menne, akkor írj.