baszki.. rohadt ismerős voltál ám :) csak képeidnél piros berik ruha van rajtad... és szürkének néztem ma... mondom a fene tudja, de az arcod meg tisztára mondom... ezen agyaltam egésznap hogy te voltál vagy nem.. motort nem láttam a tied, nagy dögök között gumi amit én ajánlok az pilot power 2ct.. elég húzós az ára. de sokat kibír és tapad is...legjobb utcai gumi...
majd legközelebb jobban figyelek aztán csak összehozzuk a találkát
sziasztok
sm610-re ki milyen gummát használ? tapasztalatokkal :D
én race attack-ot nyüstölök de ez 3000 alatt leszaladt szinte teljesen kiróbálnék most valami mást esetleg ami 5000-ret is kibír de azért a tapadás maradjon
titi ma láttalak kisteleken, még intettél is de nem álltál meg, egy kis motoros társasággal álltam az út szélén, átnézhettünk volna egymás gépét
Husqvarna CR SM SMS 125 ÚJ OEM hengerek, 125CC és 144CC méterben, 2 powernyelv mérettel, ára: 50.000Ft
Nem felújított, sosem használt hengerek 0KM!
Személyesen megtekinthető: Veszprém megye
Tel.: 06306051630
kistrojak@gmail.com
Ugyan ez van/volt nálam is, WRE 125-nél.
Nem tudom mennyire javult meg a problémám de ma sikerült vele mennem.
Indítás után (2. rúgásra indult), kezdett melegedni, szivató vissza, járt egy ideig rendesen mentem vele egy kisebb kört szinte gond nélkül, visszaértem kapuba befulladt. Utána 1. rúgásra indult, hagytam járni megint egy kicsit, alapjáratot állítgattam, sokszor az volt, hogy nagy gázadásra befulladt, de ha csak fokozatosan húztam, úgy felpörgött...
Lejjebb vettem az alapjáratot, úgy is próbálkoztam, aztán sokadik próbálkozásra szépen reagált nagy és kis gázadásra is.
Az után mentem vele egy két kört, remélem jó is marad
Nekem is új gyertya van benne, az előtt durvább volt a helyzet...
Én még a levegőszűrőmre és a párás levegőre gyanakszom de majd kiderül :D
Szia! Nekem cr-125 nél volt ugyan ez a jelenség, és mindent átnéztek rajta, és végül kiderült, hogy a gyertyánál folyt be egy kicsi víz, ha vizes úton motoroztam. Kicseréltem a gyertya alatti alátétet és utána semmi gond nem volt! (De ez csak egy eset, lehet több oka is hogy dadog)
Üdv mindenkinek, tanácsot kérnék valakitől ismét egy régi témában -TE610 -amit lehet untok már nagyon. kb 600 oldalt olvastam már vissza de nem egyértelmű számomra .egy 2001-es évjáratú te 610 csak berugós az üzemórás blokk vagy nem? milyen az olajzása már ennek?A használtautón hirdetnek egyet 500e ft-ért.
Itt olvastam hogy 98-után már olajpumpásak a blokkok de nem vagyok biztos abban hogy ez milyen!
A husqvarna-racing nekem mindig azt írja -látogasson vissza később--miért?
nehogy azt hidd hogy ha 900 vagy 1 milláért vetted volna akkor nem költöttél volna rá ennyit, ugyanúgy rá megy max nem egyből, én is kicseréltem amit tudtam, pedig még gurult volna így is bőven, de én annak a híve vagyok hogy ha veszek valamit azt szeretem tiszta lappal indítani szóval ami kicsit is sántít az csere, szóval a kivixolt vagy óvott gépeken is sántítanak dolgok max nem annyira,példának okáért tudnám felhozni egy két ismerősömet akiknek olyan a kocsija mintha szalonból hozta volna ki ellentétbe az enyémmel amin van karc, horpadás, midig tele van a csomagtér mindennel meg az utastér is de ellentétbe velem ők csak akkor viszik szerelőhöz a kocsijukat amikor lerohadnak vele akkor is a legolcsóbbat keresik amikor meg mondom hogy miért nem ellenőrizteti át legalább néha a válasz az hogy kinek van arra pénze, én viszont ha már a legkisebb jelét is hallom vagy érzem hogy valami nem úgy jár ahogyan annak kellene akkor az nálam egyből cserés, csak annyira nem törődök a fényezéssel meg a csilli villi belsővel mivel a buzi tecsóba mindig akad egy fasz aki nekitolja a kocsit vagy rányitja a az ajtót,a belrend meg sose volt az erősségem XD, szóval ha valami csitti vitti kívűlről attól még lehet hogy fele annyi törődést nem kap belűlről mivel az már pénzbe kerül! én mindig úgy vagyok vele hogy ha venni akarok valami gépjárművet vagy akármit, el kell menni meg kell nézni, meg kell kérdezni hogy miért karcos vagy nincs rajta az index stb stb meg hogy hogyan szervizelte , mennyi volt ez meg az és egy két ilyen keresztkérdés és egyből kiderül hogy hányadán állunk
valóban, de olcsó húsnak híg a leve persze ezzel nem az ellen beszélek aki olyan gépet vesz hogy nincs kimázolva 6flakon szilikonnal, mert énsem olyat vettem, direkt.. koszos retkes volt... láttam legalább hogy használták, volt pár dolog ami kaki volt benne kicseréltem és így tiszta(nem csak külsőleg) hanem az összkép 700ért vettem énis... mostjárok 900körül amiket költöttem rá... ebbe persze az én balfaszságom is benne volt egyszer.
kicsit szedett vedett szerintem, meg kitudja hogy volt gondozva.. annyit nem ér amennyiért hirdeti... én max 600at adnék érte.nemtöbbet.. egy olyan amibe nem kell belenyulni igyis ugyis 900 egymillio körül van... ha meg olcsót veszel ugyis ráköltöd... énis akörül járok lassan. de nem bántam meg
ha valaki 610-ban gondolkozik annak egy utat megér megkukkantani, véletlen találtam rá , alkudozással még elég jó ár is kijöhet belőle :D http://aprod.hu/hirdetes/husqv...
hali eladnám egyben 50 ezer ftért megmaradt husqvarna te610 es blokk alkatrészeim rengeteg alkatrész. elérhetöség a sonic18@citromail.hu vagy a 06302738234
majd legközelebb jobban figyelek aztán csak összehozzuk a találkát