Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben teljesen egyet értek veled
Hát ízlések és pofonok én a "lóvét" helyeztem előtérbe,meg a "tartósságot" ez is tapad nem arról van szó most! Persze tapadósabb jobb élvezetesebben lehet kanyarokat bevenni csúsztatva
Keményebb, többet elmegy, de nem is tapad Inkább mennjen el fel annyit de tapadjon mint a szurok. Jobb, biztonságosabb, élvezetesebb

A termék nevét el felejtettem oda írni :Bridgestone 150/r17 sport túra gumi
Hát én a helyedben csak ha utcán használod majd a motort, és nem pályázol egy keményebb keveréket ajánlanák. Nekem is 150es van fent sport túra gumi ami sokat elment kb 7000ezer km és még ugyan ennyit elmegy ha megvágod! Persze ha gyáriját venném vissza tapadósabb meg inkább pályára ajánlanám ami max 3-4ezret ha elmegy és dobhatod ja meg az ára is húzós vmi 45 ezer nekem nem ér ennyit. Természetesen rakhatsz fel 160ast is ha olyan a profilja. Egyébként jó vétel volt....hisz válság van
Robi, te vagy az? De jó, hogy jelentkeztél rengeteg kérdésem lesz majd. Az emilemre elküldenéd a telszámodat? A héten szabin vok lehet átmennék hozzád beszélgetni ha nem zavarok. Meg Andrissal is akarok beszélni.
Az erővel kapcsolatba meg csak annyi, hogy akitől vettem azt mondta jobban megy mint a 450 cross gépek. Mentem már 450 crossal és hát lehet túl sokat vártam a Huskytól de szerintem nem megy úgy. Nem mondom, hogy gyenge lenne mert tényleg ugrik mint disznó és még 4-ben gázra kis húzással jön karikára. Na mindegy már nagyon várom az első pályanapot.
Kálmi! Nemelég az 500-as?
Ember kell ehhez is,híd el ha jól be van lőve akkor elég !
Olaj szűrőt ne a 154-est hanem az 563-ast rakjad bele,és 10-40w olajat felejtsd el !
De tudok még egy két okosságot,ha érdekel el mondom!
Ha nem pályázol ne vegyél slicket, utcán nagyon csúszik mert nem tud felmelegedni.
Okszi, gondolkodom össze kéne spórolni egy ilyen szettre. Talán majd jövőre.
Nézegetek a motorra hátsógumit a béna volt tulaja vmi túra enduro gumival adta el. 4.25 coll széles felnire 150 vagy 160-as gumi ajánlott.
Nektek vmi tapasztalat ezen téren.Én elfutkosnék vmi slikkel is :D
Szerintetek 580-ér jó vétel volt a motor?+kaptam hozzá cross szett is.
GD2 elvesztettem a fonalat
Ajj, de ismerős...
A karbi hozzá van állítva a hengerhez meg a kipuffhoz. Nem kellett átszelepelni...
GD2

Én kérek elnézést. A löket maradt csak a furat változott. Akkor úgy kellet volna írnom, hogy : mivel nagyobb hengerre cseréltem a régi 501 ccm-es hengert melynek a furata 96,98 mm, lökete 67,8 mm, és az ehhez tartozó dugattyú mérete 96,95 mm (itt jegyezném meg, hogy ez "A" alapos méretű dugó), sűrítési aránya 12,9 melyen 2 azaz kettő olajlehúzó gyűrű és 1 azaz egy kompresszió gyűrű volt található és (ha emlékeim nem csalnak, akkor 5 olajozó furat), így a BIG Bore kitt miatt melynek furata 100 mm, lökete MARADT 67,8 mm ami pontosan 532,5 ccm került bele a 13.1 sürítési arányú 99,7 mm-es Pistal kovácsolt alumínium dugattyú melyen a gyárival ellentétben 1 azaz egy olajlehúzó gyűrű és 1 azaz egy kompresszió gyűrű található (itt ismét elnézést kérek mert az olajfuratok számára nem emlékszem pontosan de azt hiszem, hogy 3 vagy 4 volt melyeknek a pontos elhelyezkedését sem tudom Neked megmondani, de ha szeretnéd, akkor széthúzom a blokkot) - és csak „B”-s méretű dugattyú vásárolható belőle a gyári (510es) A,B illetve C-s dugókkal ellentétben - ami sajnos nagyobb „billegésre” hajlamos mint a gyári 2+1 azaz kettő plusz egy gyűrűs alumínium kovácsolt dugattyú. Ezt szerettem volna a korábbiakban leírni, de sajnos rosszul fogalmaztam. Remélem valamivel érthetőbben vezettem le most és ha bármi kérdése lenne az elhangzottakkal kapcsolatban, akkor kérem tudassa velem itt a fórumon vagy emailben és a lehetőségeimhez mérten megpróbálok kielégítő, pontos és helyes választ nyújtani az Ön illetve az érdeklődők számára. És mégegyszer elnézést!

Legmélyebb tisztelettel és alázattal: Dveed

Oké köszi, azt viszont had említsem már meg, hogy ha hajtókart cserélsz akkor a löket nem változik. Ugyan is amit a köznyelv hajtókarként ismer az valójában hajtórúd és ha ennek a hosszát változtatják akkor a lökethossz nem változik csak a két holtpont tolódik el de egy irányba. Lökethosszt csak főtengely cserével lehet változtatni ugyan is a főteng. közép vonala és a hajtórúd alsó szemének középvonala közti távolság a hajtókar. És hát ugye főtengelyt nem szoktunk cserélni csak ha valami komolyabb baj van de akkor is azonos méretűt.
Még annyi, hogy a karbit át kellett fúvókázni a big hengerhez?
A szelepek 519 üó után lettek cserélve. És nem azért mert leszakadt, hanem azért mert már fostam, hogy le fog szakadni
Az 530as hengerrel cserélve lett a hajtókar + dugó. Nagyobb henger nagyobb löket
A hengerfej tavaly év végén lett felújítva. Azóta nincs benne 500 km. Cserélve lett benne minden.
Dveed, a hirdetésedben írod, hogy 14e után került az 530-as henger a motorra. Előtte cseréltél dugót vagy szelepet vagy valamit a blokkban? Vagy kell egyáltalán?
Régebben rendszámos verdáim voltak csak aztán szinte minden évben meghalt egy ismerősöm balesetben. Inkább átálltam a pályázásra gyorsasági, cross majd most az sm. Egy jó kis pályanap két hetente engem kellőképpen kielégít el is fáradok rendesen.
Hát egy depis nap után jó stressz levezető ráülni a machinára az biztos
Na jól tudtam akkor jó gép mert láttam, olaj,szűrő,levegőszürő legyen mindig rendben meg a melegítésre kell oda figyelni és sokat elmegy majd.
Nekem is ezek vannak a látóterembe 510-es husky, berg 650, smc-smr! Majd össze jön valamelyik!
....csak van ez a mániám a rendszámmal! Nekem ÉlvezetiCikk a motor és nagyon tudom tisztelni a csak pályázókat de én nem bírom ki ha egy fos munkanap után vagy egy szép nyári napon ne kerüljek egyet vagy kettőt!
JaJa, megvan a külföldi forg. másolata.
Anno a favoritom egy 2005ös Berg lett volna de husky lett belőle
Köszi hát a tiédre is emlékszem :) a szoba Bergesre