nekem nem a gyári van így 170 felett van a vége eddig 175öt mentem vele de nem volt szívem kínozni ,szerintem kiment volna a 180, de nekem így nem emeli így annyira az elejét max 2-be, de 3-ba már így kizárt hogy gázra felelmelje, de még így is egyfolytában radíroz a hátsó kerék gázra, nem is tudom milyen lenne a gyári áttétellel, így is elforog állandóan
nem lenne szabad semmilyen gondjának lenni, max a tömítések öregednek de az nem számottevő, viszont az se kizárt hogy csak jóval később lett forgalomba helyezve akár 2008 vagy 2009, az hogy 2005-ös gyártású az még semmit nem jelent lehet csak 3 évvel később kezdte meg futni köreit, amúgy meg jól át kell vizslatni és egyből kiderül minden
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok és a segítségeteket szeretném kérni
Kinéztem egy Husqi Sm 510 05"gépet, ha esetleg vkinek van róla vmi infója vagy tudnivalója az kérem irjon! Fontos lenne!
Nekem egyedül az a fura az egészben h 2005ös a gép de jóformán alig van benne km
Ez attól függ mennyire van a 610 megnyitva, ahogy az enyém volt úgy 3.ban gázra feljött, és ha full rendszer + Dyno kitt is benne lett volna a 4. sem kizárt gyári áttétellel.Báránybőrbe bújtatott farkas a 610 csak ki kell fordítani a bőréből és egy durva mocit kapsz.
A súlya nehezebb mint a DRZ-Enek és igen kicsikét orr nehéz.
Sebaj legalább nem kell attól tartani hogy könnyen kiugrok alólad, ellenben sokkal jobban tudsz vele gyorsulni mivel nem arra kell koncentrálnod hogy a földön tartsd.
Sziasztok!
Infót szeretnék kérni magáról a márkáról! Nagyon nem ismerem ezt a típust, nem vagyok jártas benne.
Akiket eddig kérdeztem, azok mind azt mondták, hogy nagyon szervízigényes gép illetve nehéz hozzá alkatrészt venni,találni.
Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, ezért szeretnék róla kérdezni, infót gyűjteni.
Tavasszal akarok venni egy +450 ccm SM mocit, városba mászkálni, kisebb túrákra (150-200km)
A kényelem nem érdekel, volt egy KTM exc 200 motorom, ott már megszoktam. :)
Annyit még, hogy csak a kicsi huskyval mentem, a 125-s sm-el, az jó volt nagyon. (ugye az 2t)
Keresgéltem, találtam egy egész jónak tűnőt!
Szeva! Én is gyújtással bíbelődök írj már az e-mail címemre és ahogy haladok a munkával válaszolok mi hova megy.Szín szerint nehéz lesz,de megoldjuk :) Wr 125?
Motor vásárlás elött állok és a segítségeteket szeretném kérni
Kinéztem egy Husqi Sm 510 05"gépet, ha esetleg vkinek van róla vmi infója vagy tudnivalója az kérem irjon! Fontos lenne!
Nekem egyedül az a fura az egészben h 2005ös a gép de jóformán alig van benne km
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm-510-48803
45
nem kicsit ágaskodok gázadásra
Ezzel alattam 150-160 között volt a vége.
A súlya nehezebb mint a DRZ-Enek és igen kicsikét orr nehéz.
Sebaj legalább nem kell attól tartani hogy könnyen kiugrok alólad, ellenben sokkal jobban tudsz vele gyorsulni mivel nem arra kell koncentrálnod hogy a földön tartsd.
Infót szeretnék kérni magáról a márkáról! Nagyon nem ismerem ezt a típust, nem vagyok jártas benne.
Akiket eddig kérdeztem, azok mind azt mondták, hogy nagyon szervízigényes gép illetve nehéz hozzá alkatrészt venni,találni.
Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, ezért szeretnék róla kérdezni, infót gyűjteni.
Tavasszal akarok venni egy +450 ccm SM mocit, városba mászkálni, kisebb túrákra (150-200km)
A kényelem nem érdekel, volt egy KTM exc 200 motorom, ott már megszoktam. :)
Annyit még, hogy csak a kicsi huskyval mentem, a 125-s sm-el, az jó volt nagyon. (ugye az 2t)
Keresgéltem, találtam egy egész jónak tűnőt!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm530r-5045306
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm!
Üdv: Viktor