Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem nem a gyári van így 170 felett van a vége eddig 175öt mentem vele de nem volt szívem kínozni ,szerintem kiment volna a 180, de nekem így nem emeli így annyira az elejét max 2-be, de 3-ba már így kizárt hogy gázra felelmelje, de még így is egyfolytában radíroz a hátsó kerék gázra, nem is tudom milyen lenne a gyári áttétellel, így is elforog állandóan
nem lenne szabad semmilyen gondjának lenni, max a tömítések öregednek de az nem számottevő, viszont az se kizárt hogy csak jóval később lett forgalomba helyezve akár 2008 vagy 2009, az hogy 2005-ös gyártású az még semmit nem jelent lehet csak 3 évvel később kezdte meg futni köreit, amúgy meg jól át kell vizslatni és egyből kiderül minden
és egy ien motornál nm jelentkezhetnek gondok ha ennyi ideig áll?
Azért mert a szalonban áll vagy már 1,5-2 éve
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok és a segítségeteket szeretném kérni

Kinéztem egy Husqi Sm 510 05"gépet, ha esetleg vkinek van róla vmi infója vagy tudnivalója az kérem irjon! Fontos lenne!
Nekem egyedül az a fura az egészben h 2005ös a gép de jóformán alig van benne km

http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm-510-48803
45
Nekem 15/45 van rajta és 157 km/h vége alattam
nem kicsit ágaskodok gázadásra
Gyári áttétel volt rajta, 16/45ös.
Ezzel alattam 150-160 között volt a vége.
mekkora volt neked az áttétel ami rajta volt? és mi volt így a végsebessége?
Ez attól függ mennyire van a 610 megnyitva, ahogy az enyém volt úgy 3.ban gázra feljött, és ha full rendszer + Dyno kitt is benne lett volna a 4. sem kizárt gyári áttétellel.Báránybőrbe bújtatott farkas a 610 csak ki kell fordítani a bőréből és egy durva mocit kapsz.
A súlya nehezebb mint a DRZ-Enek és igen kicsikét orr nehéz.
Sebaj legalább nem kell attól tartani hogy könnyen kiugrok alólad, ellenben sokkal jobban tudsz vele gyorsulni mivel nem arra kell koncentrálnod hogy a földön tartsd.
Oké!
Kösz a semmit Megoldottam nélküled
Ezek szerint akkor már elköltőztetek?
2db van nálunk, és egy új 630, az is kiválló!
1 db tudok ha még eladó tavaly én lecsúsztam róla, mert le foglalózták
Ahogy nézem 1 db sincs belőle eladó
Én is úgy vagyok vele h nagyon nem szívesen válnek meg tőle..
mondjuk sose volt túl sok eladó ez is a gép kiválóságát bizonyítja
túrára 610 valóban... bár abból kurva kevés van eladó most...
Ha túrázni akarsz akkor inkább 610-es
Sziasztok!
Infót szeretnék kérni magáról a márkáról! Nagyon nem ismerem ezt a típust, nem vagyok jártas benne.
Akiket eddig kérdeztem, azok mind azt mondták, hogy nagyon szervízigényes gép illetve nehéz hozzá alkatrészt venni,találni.
Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, ezért szeretnék róla kérdezni, infót gyűjteni.
Tavasszal akarok venni egy +450 ccm SM mocit, városba mászkálni, kisebb túrákra (150-200km)
A kényelem nem érdekel, volt egy KTM exc 200 motorom, ott már megszoktam. :)
Annyit még, hogy csak a kicsi huskyval mentem, a 125-s sm-el, az jó volt nagyon. (ugye az 2t)
Keresgéltem, találtam egy egész jónak tűnőt!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm530r-5045306

Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm!
Üdv: Viktor
Szeva! Én is gyújtással bíbelődök írj már az e-mail címemre és ahogy haladok a munkával válaszolok mi hova megy.Szín szerint nehéz lesz,de megoldjuk :) Wr 125?
a nevető szmájli az miröl szól?
ott öskün k...rva sokt motoroztunk még a tóth tomival, lehet még ott endurozni?
szevasz az a helyzet hogy a közelemben nincs esztergályos