Sziasztok most akarok venni egy Fe400-ast 2002-es évjárat ... még nem volt bergem ezért nem tudom hogy mi a pozitív és negatív tulajdonsága... segítenétek?
Előre is köszi.
Üdv mindenkinek, Azlenne a kérdésem most veszek Új hengert+dugót (NIKASZILOS) a Husqvarna sm 125-be és hogy járassambe? mennyilenne a bejáratása mennyi KM? mert sztem nem annnyi mint egy perselyesnek. köszi.
sziasztok
akinek van alvázszám táblázata tudna nekem segiteni egy kicsit csak erdekelne a pontos gyartási idő és a tipus hogy sm610 -volt e eredetileg vagy te610
ZCGA100AA6V007493
előre is köszi
Most ezt így hirtelen meg nem mondom neked, de kb 9000ig el lehet pörgetni úgy gondolom, igaz még sosem pörgettem tiltásig, és nem is akarom, nincs rá szükség!
Ennyi erővel minden motor üzemórás, mivel vannak ott is alkatrészek amiik megadják magukat mielőtt még megállna blokk.
Üzemórás motor alatt én azt értem ahol 500-1000km között kell olajat cserélned és 150000km után már nagy szervizt kell rajta csinálni.
Az üzemóra kontra nem üzemóra a 610 esetében szerintem egy óriási tévedés. A régi (1990-től 2000-ig) TE 610 , a TE/SM 570, és az önindítós 610 (1998-2008ig) viszonylag hamarabb elhasználódó részei gyakorlatilag ugyanazok (szelepek, szeleprugók, himbagörgők). Én pl szeretném tudni, hogy mikor kell kipufogó szelepet (amin nem látod hogy beverődik!, és nem mérhető a kopás sem igazán, csak elfárad az anyaga) cserélnem a nem üzemórás 2006-os önindítós 610-emben. 15e km? 20 e km? Vagy miután leszakadt a tányérja? Akkor már biztosan. A nem üzemórás motor nekem azt jelenti, hogy ne cserélj benne semmit amíg meg nem áll és működik. És közben imádkozzak hogy a szerelőm és ne a hajtókar válassza majd szét a blokköntvényt? Ezeket ugyanúgy figyelni kell egy bizonyos futás után, csak ezt már nem szeretné megvárni senki. Ezért adják el.
igen csak vigyázz a padon "állítgatással" mert könnyen átbasznak, és az emberi agy érdekes szerkezet, képes elhinni azt ami nincs is ugy... nem sok helyen csinálják meg a padon mérést normálisan, mivel a számitogépet is kurva bonyolult arra használni, hogy az embert átbasszák. én ilyen helyre max ismeretséggel vinném a motoromat, ahol fizetnem is kell érte....
Nem kell számolgatni az üzemórát ez által.
Semmivel nem lett szervizigényesebb mint előtte.
Majd ha komolyabb beavatkozások történtek volna a blokkban akkor beszélhetnénk üzemóráról.
De azért tegyük hozzá hogy a 610ből is lehet vadállatot csinálni.
Enyémre felkerült a Leo Slip-on, plusz fúvókázás és kedden padra megy a kicsike.
Márt most is sok a különbség a gyári rendszer után, és ha még be is lesz rá rendesen lőve, még többet lehet belőle kihozni.
Kis nyomaték diagram:
kb 2 perc alatt visszakerestem egy hozzászólást, csak neked, de teis megtudtad volna tenni, ha nem vagy ilyen lusta disznó..
Te akartál "Őrülni"..hát tessék! Szervíz itt sincs, 220km innen is (Bp). Ezek a motorok randalírozásra, duhajkodásra születtek hu-hu-huligánoknak! A kérdés az hogy 510 vagy 610? Ha pályázni akarsz, keményebb futóművet, nagyobb fogyasztást, kisebb tankot, keményebb ülést és qvaerős motort (59LE), könnyü motorba (117kg) akkor 510. Ha kevésbé pályázol, inkább városba, puhább futóművet, kisebb fogyasztást, nagyobb tankot, puhább ülést, és beéred erős motorral (52 LE), picit nehezebb motorhoz (142kg) akkor 610.
Ui: Ne foglalkozz itt holmi jött ment majmokkal akik csak annyit tudnak mondani hogy 510. Azokba a garázsokba bergek meg 630asok motorok állnak, persze azt mondják hogy 510. Ennyike.
Előre is köszi.
Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek a Te 610 es gépről?
érdemese ilyet venni és mire kell odafigyelni!?
akinek van alvázszám táblázata tudna nekem segiteni egy kicsit csak erdekelne a pontos gyartási idő és a tipus hogy sm610 -volt e eredetileg vagy te610
ZCGA100AA6V007493
előre is köszi
Csak kíváncsiságból kérdezem
Üzemórás motor alatt én azt értem ahol 500-1000km között kell olajat cserélned és 150000km után már nagy szervizt kell rajta csinálni.
Semmivel nem lett szervizigényesebb mint előtte.
Majd ha komolyabb beavatkozások történtek volna a blokkban akkor beszélhetnénk üzemóráról.
Enyémre felkerült a Leo Slip-on, plusz fúvókázás és kedden padra megy a kicsike.
Márt most is sok a különbség a gyári rendszer után, és ha még be is lesz rá rendesen lőve, még többet lehet belőle kihozni.
Kis nyomaték diagram:
Te akartál "Őrülni"..hát tessék! Szervíz itt sincs, 220km innen is (Bp). Ezek a motorok randalírozásra, duhajkodásra születtek hu-hu-huligánoknak! A kérdés az hogy 510 vagy 610? Ha pályázni akarsz, keményebb futóművet, nagyobb fogyasztást, kisebb tankot, keményebb ülést és qvaerős motort (59LE), könnyü motorba (117kg) akkor 510. Ha kevésbé pályázol, inkább városba, puhább futóművet, kisebb fogyasztást, nagyobb tankot, puhább ülést, és beéred erős motorral (52 LE), picit nehezebb motorhoz (142kg) akkor 610.
Ui: Ne foglalkozz itt holmi jött ment majmokkal akik csak annyit tudnak mondani hogy 510. Azokba a garázsokba bergek meg 630asok motorok állnak, persze azt mondják hogy 510. Ennyike.
SM 610
Renatto szavaiaval élve ennyi
Vagy eladó enduro kerekek is érdekelnének!
Hirdetéseim között van kép is.