Irdomosabb lett volna úgy elhelyezni a hűtőt,hogy ne látszódjon,akkor igazán futurisztikus példány lenne,így viszont hiányzik az i betűről a pont.
Az ára meg kit érdekel?
Aki ki akar érte fizetni 3 Mihályt,az ki fogja a plusz 3száz ezret is.
Váljék egészségére.
Nekem bejön. Föleg ha nezed az adatla: 100 LE, 101 NM, 175 kg alatt. Csak hasonlits össze a Duke vagy a hypermotardal... Ja, es ne is beszeljünk a Radialis Brembo felso also, Hatso Öhlins, stb...
Köszönöm a tartalmas infókat,mocit csak tavasszal veszek,de addig is érdekelnének mások tapasztalatai.
Amúgy mindennapos városi használatra kell a gép,de kipróbálnám a hegyremászást is.
Csaó mindenkinek!
Nem kell elhinni minden üzemórás dumát, ha valakinek kicsit gyengébb mocija van, akkor az erősebbre ráfogja, hogy "üzemórás"
501 ccm mellett legalább 80 lovas lenne egy igazi versenymotor, nem 60 alatt! Ez pont olyan, mint a DRZ 400 gépeknél, akinek S vagy SM verziója van, azt híreszteli az E verzióról, ami 10 lóval több, hogy az is üzemórás... Nekem van DRZ400E, és TE510 is, egyik sem tűhegyes versenymotor! Mondjuk nagyon állat mindkettő :)
Sziasztok!
Kérdezném,hogy a 4T Husqvarnák üzemórás motorok-e?
Egy szerelő riogatott,hogy azok,meg,hogy most javított egyet,és 200ezer volt a belevaló.
Várnám a tuti infót.
A YamahaXT600,a Husqvarna SM510, SM610 között vacillálok.
Fontos,hogy 1hengeres legyen,4T,brutál power,könnyű,és szép.
Tehát a Huskira vajazok.Viszont nem szeretném a benzinre valót alkatrészekre költeni. Ezért érdekelne a tapasztalatotok.
Előre is köszi .
szivesen motoroznék veled legalább lenne kitol tanulni akinek nagyobb a tapasztalata az sm 610 el de még 1,5 hétig afgánban b...om a rezet utána (mivel en meg nem láttam a saját motorom mert ajándékba kaptam )még szét kell bontatni a motort es kicserélni amit ki kell de utána szívesen élek a felajánlással
Az ára meg kit érdekel?
Aki ki akar érte fizetni 3 Mihályt,az ki fogja a plusz 3száz ezret is.
Váljék egészségére.