Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Irdomosabb lett volna úgy elhelyezni a hűtőt,hogy ne látszódjon,akkor igazán futurisztikus példány lenne,így viszont hiányzik az i betűről a pont.
Az ára meg kit érdekel?
Aki ki akar érte fizetni 3 Mihályt,az ki fogja a plusz 3száz ezret is.
Váljék egészségére.
Na jó ne legyen igazatok Én 3,5 re tippelnék
Ha kár vitázni, miért írod ezt?! A 3 rengeteg....
2,2 álmodban,az 511-2,3 regadó nélkül,de ezen kár vitázni,majd a fox mondj a tutit.(akkor is 3 a tippem )
Ha nem gond, a saját pénzem, magam költeném el... És ha a bömbiből indulok ki, lehet akár 2.5 milka is, de még 2.2 is.
Túl sok hogy nekünk ilyen legyen,ha a ducati és apriliábol indulunk ki szerintem 2,8 3 misi simán lessz
Valaki tud valami árat ehhez a masinához?
Nekem bejön. Föleg ha nezed az adatla: 100 LE, 101 NM, 175 kg alatt. Csak hasonlits össze a Duke vagy a hypermotardal... Ja, es ne is beszeljünk a Radialis Brembo felso also, Hatso Öhlins, stb...

Itt mutatja Mauno Hermunen, hogy mire tervesztek: http://youtu.be/ej4cQv-K0so Action Video[/L]
Hát...., nagyon eldobta a ceruzát a tervező.
www.krosszmotorok.hu ott van 2 telószám ők lesznek azok, vagypedig keresd itt fórumon palcsee-t.
Nem tudja valaki mesterszálláson hol van a bonto?ktm-hez van alkatrésze?
Köszönöm a tartalmas infókat,mocit csak tavasszal veszek,de addig is érdekelnének mások tapasztalatai.
Amúgy mindennapos városi használatra kell a gép,de kipróbálnám a hegyremászást is.
Csaó mindenkinek!
Vegre ... Jani epp hivot a bemutatasrol, hogy nagyon jo kis gep: Husqvarna Nuda 900 R
Nem kell elhinni minden üzemórás dumát, ha valakinek kicsit gyengébb mocija van, akkor az erősebbre ráfogja, hogy "üzemórás"
501 ccm mellett legalább 80 lovas lenne egy igazi versenymotor, nem 60 alatt! Ez pont olyan, mint a DRZ 400 gépeknél, akinek S vagy SM verziója van, azt híreszteli az E verzióról, ami 10 lóval több, hogy az is üzemórás... Nekem van DRZ400E, és TE510 is, egyik sem tűhegyes versenymotor! Mondjuk nagyon állat mindkettő :)
Valakit érdekel esetleg?
http://www.kepesmotor.hu/husqv...
Az 510 üzem órás,610 nem,nekem 170-üó van az 510 be és semmi gond nincs vele,ha élmény motort akarsz akkor csak ajánlani tudom
"brutál power,könnyű,", háát a jamaha nem ilyen, az biztos, de amelyik motor ilyen az üzemórás is. Szóval álmaid motorja nem létezik.
Sziasztok!
Kérdezném,hogy a 4T Husqvarnák üzemórás motorok-e?
Egy szerelő riogatott,hogy azok,meg,hogy most javított egyet,és 200ezer volt a belevaló.
Várnám a tuti infót.
A YamahaXT600,a Husqvarna SM510, SM610 között vacillálok.
Fontos,hogy 1hengeres legyen,4T,brutál power,könnyű,és szép.
Tehát a Huskira vajazok.Viszont nem szeretném a benzinre valót alkatrészekre költeni. Ezért érdekelne a tapasztalatotok.
Előre is köszi .
szivesen motoroznék veled legalább lenne kitol tanulni akinek nagyobb a tapasztalata az sm 610 el de még 1,5 hétig afgánban b...om a rezet utána (mivel en meg nem láttam a saját motorom mert ajándékba kaptam )még szét kell bontatni a motort es kicserélni amit ki kell de utána szívesen élek a felajánlással
Hallo itt nalun keleg sokan Husqvarna 250 2t mennek ami jo de a kerdes a 4 t nem annyira jo?