A hülye válasz az rendben mert úgy látom tőled mást nem várhat az ember...
Valóban nem kellene olyan dologba beleszólnod és a másikat idiótázni amiről abszolút semmi fogalmad sincs. Te magad sem tudod mi a különbség de most elárulom neked hátha okosabb leszel valamivel és legalább nem fogod játszani az eszed! Nekem nagyon úgy tűnik tényleg te vagy az idióta...
A legnagyobb különbség a két motor között a gyújtás!
Bár ezt neked hiába magyaráznám ennyi ésszel nem értenéd meg...
Neked az a lényeg legyen benne 2 kerék meg váz hozzá esetleg kormány.....
Köszönöm a kimerítő választ!
Azért érdekelne h milyen áron lehetne egy TE fékhez hozzájutni, alsó felső munkahengerrel és a kerekek ára is érdekelne.
Köszi a segítséget
Az egyik helyi ügyfelünk 120kg-os létére az SM610est használja Enduroként, nem azért mert jobb, hanem mert ez volt. Megvásárolta hozzá a kerekeket a megfelelő áttétellel és tárcsákkal, majd a TE610 2006-os első fékét. Mivel ugye nem radiális igy gond nélkül helyettesíthető mivel a villahidak széllesége is egyezik. A komplett SM féket elöl zárt rendszerét levettük és felső alsó féket cseréltük együttesen, igy ha SM-ezni akar csak csere, stresszes légtelenités nélkül. Célszerü még egy TE sárvédőt használni.
Ez mind azért volt kivitelezhető, mivel emberünk 120kg volt, a 610es meg 2 személy használatra van tervezve, ami a 6.4 KG/NM hátsó SM rugó is elnézett, az elejéröl meg persze szintén alkalmas ezeknél az adotságokkal.
Ennek a kivitelezésnek a pénzügyi részéröl hiába beszélek, mindenki ugy gányolja meg, bocsánat, oldja meg ahogy tudja. Ö új utángyártott kerekeket rendelt és gyári féket nálunk.
Igen erre én is rájöttem, de elvileg ugyanazok a telok meg hátsó rugóstag van benne, csak a beállításai mások, nem? Javíts ki ha tévedek. Pont ezért kérdezek itt h tudjam megéri e átalakítani v inkább egy másik motor kellene
Köszi, én is így gondoltam, de a féket nem értem...
Nem radiális felfogatású a fékem, de sztem gyárilag egyik sm 610-en se... v lehet h rosszul értelmeztem amit írtál
Remélem majd Fox is fog rá válaszolni mert érdekelne ez a fék kérdés h mennyire macerás átalakítani...
Köszi még egyszer
Szerintem én nem mondtam, hogy idióta vagy....
De nem szeretnék vitatkozni egy olyan témáról, amiben tényleg nem vagyok otthon.
A blokkra voltam kíváncsi, hogy mennyire strapabíró és ugyan az van-e mindkettőben. Lehet rosszul fogalmaztam meg a kérdésem de ez ne legyen vita tárgya.
Ha úgy érzed hülye kérdés volt akkor ne foglalkozz vele.
Annyit nem ér, hogy vitatkozzunk miatta.
Hülye kérdésre, hülye válasz, de hogy ez neked nem jött át az legyen a te problémád.... "akinek szintén fingja sincs" - gondolom magadból indulsz ki, ezért a királyi többes!
Ez a "Hallod" fórumon nem igazán jön át... Adott két motor, az egyik gyárilag fel van lámpázva, a másikon meg semmi. A napnál is világosabb, hogy az egyik cross, de én vagyok az idióta!
A TE elvileg enduro a TC meg full krossz.
A blokkja elnyűhetetlen, ha az olajcserékre/olajszintre odafigyelsz!
Ha mindig rendesen bemelegíted agyon ütni sem lehet!
Vételkor a vez láncra érdemes odafigyelni. A gyári feszítője nem a legjobb.
A 610 nem üzemórás!
Én hétvégi endurózásra használtam és nálam 3 év alatt egyszer sem kellett a blokkjához hozzányúlni!
Látom van itt olyan tanult kolléga akinek szintén fingja sincs a Husky-ról csak az eszét próbálja játszani....
"Illetve mire érdemes odafigyelni?" Arra hogy 2 kerék és a váz meglegyen! És hogy satunál visítson a gumi!
Elég baj ha te motor véltelkor csak azt nézed, hogy a 2 kereke meg a váz meglegyen.
Ha ennyire idióta vagy legalább ne reklámoznád!
A motorosok általában összetartanak bár a divatmotoros külön kategória......
Hallod te tényleg nagyon okos lehetsz....
Idióta válaszokból csillagos 5ös! Nem semmi mekkora intelligenciával rendelkezel.....
Olvasgattam a fórumon egy darabig de gondoltam hamarabb választ kapok ha kérdezek. Csak arra nem számítottam, hogy pont egy olyan ember fog válaszolni aki 1 értelmes mondatot nem képes leírni!
Azért elég gyenge válaszokat adtál az "idióta" kéréseimre.
Gondoltam legalább annyit megtudok, hogy üzemórás a blokk vagy sem....
Csak azt nem értem minek írsz választ egy olyan kérésre amire te magad sem tudod?
Szerintem normálisan is le lehetett volna írni, hogy abszolút semmi különbség nincs köztük vagy esetleg a blokk valamivel másabb.....
Vagy a TE egy enduro a TC meg cross....
Nyilván nem kérdeztem volna ha ismerném a típust.
De ha nehezedre esik normális hozzászólást írni akkor ne válaszolj.
Tényleg nem arra voltam kíváncsi ki milyen beszólásokat tud írni, meg hogy idiótázza a másikat...
Két kerék kb 50-80k + legfeljebb fogaskerék, féktárcsák, de kénytelen leszel sm féktárcsával beérni vagy cserés a féked is ha jól tudom, mert nem radiális, az meg jó móka... :S
"Mi a különbség a Husqvarna TE 610 és a TC 610 között?" Az hogy a TE, nem TC... lehet az egyiken van lámpa, de ez csak tipp..
Idióta kérdés 0"Melyik jobb és mivel?" Háát, ha szereted, ha baszogatnak, akkor a TC jobb utcára. Mivel így folyton meg fognak b@szni... - Mégis mi a jó válasz erre?! Az első mer az kék? A második mer az szebb?
Idióta kérdés 1: "És mennyire szervízigényeses ezek a motorok?" Annyira amennyire szétbarmolod... Amúgy olaj nélkül, hidegen nagyon azok!
Idióta kérdés 2: "Mennyit mennek el felújítás nélkül?" Ha elszáll a hajtókar 3000-nél, mert elbarmolják, akkor annyit, ha 10.000-nél sincs baja, akkor 10.000-nél is többet.. Remélem arra számítasz, hogy az importőr beírja "11.145km"-ig!
Idióta kérdés 3: "Illetve mire érdemes odafigyelni?" Arra hogy 2 kerék és a váz meglegyen! És hogy satunál visítson a gumi! Ez a kérdés ugye csak vicc?!
"Előre is köszönöm a segítséget!" Nincs mit, de tényleg!
Ui: legközelebb próbálj meg 2 azaz KETTŐ sornál többet visszaolvasni egy adott fórumon, így esetleg megtudnál valamit... idióta kérdések nélkül is...
Biztos nagyon okos lehetsz ha ránézésre megállapítasz mindent egy motorról.....
Nem az idétlenségekre vagyok kíváncsi, hanem attól kértem véleményt aki ért is hozzá... Nyilván a külsejét látom a motornak de nem ez volt a kérdés lényege.
Mivel nem ismerem a típust ezért nem tudom, hogy ugyan az a blokk van-e mindkettőben vagy esetleg van valami különbség a kettő között?
Illetve még az volt a kérdésem, hogy mennyire tartós a blokk de úgy látom ez valahogy elkerülte a figyelmed...
Sziasztok!
Van egy '06 sm 610-em. Az lenne a kérdés főleg Foxinredsox-hoz h kb mennyibe kerülne átalakítani enduróvá(kerekek, első féktárcsa, fék...)
van e egyáltalán értelme?
köszi a segítséget!
Szeretném a segítségeteket kérni!
Mi a különbség a Husqvarna TE 610 és a TC 610 között? 1999 es modellről lenne szó.
Melyik jobb és mivel?
És mennyire szervízigényeses ezek a motorok?
Mennyit mennek el felújítás nélkül?
Illetve mire érdemes odafigyelni?
Előre is köszönöm a segítséget!
Az R vàltozat surolja majd a hàrmat. Este töltök fel képeket. Ez egyébként olyan motor mind ahogy Mauno használja a videoban. Egykerek es Drift bajnok.
Valóban nem kellene olyan dologba beleszólnod és a másikat idiótázni amiről abszolút semmi fogalmad sincs. Te magad sem tudod mi a különbség de most elárulom neked hátha okosabb leszel valamivel és legalább nem fogod játszani az eszed! Nekem nagyon úgy tűnik tényleg te vagy az idióta...
A legnagyobb különbség a két motor között a gyújtás!
Bár ezt neked hiába magyaráznám ennyi ésszel nem értenéd meg...
Neked az a lényeg legyen benne 2 kerék meg váz hozzá esetleg kormány.....