Most akarok motort venni és érdeklődnék hogy a SM 610-es és a SMR 510-es motorok mennyire jók tartósak és a hibái. Bocs hogy nem olvasom el a 430 oldalt de fontos lenne. Köszi
A régi típusú 410 és 610 között súlyban van 1 kg különbség, 410 (116kg), 610 (117kg) szárazon mindkettő, viszont teljesítmény és nyomatékban már nem elhanyagolható az eltérés.
De a régi motorod után a 410 is vadállatnak fog tűnni, a 610ről meg nem is beszélek.
Sziasztok !
2005-ös Smr 510-esem van, és kicseréltem az elemet a km órában, azóta villog, próbáltam minden gombot nyomogatni rajta, de mindhiába, csak villog. Van valakinek ötlete, mit tegyek vele?
Szia!
Köszi az infót,lehet inkább a 610est preferálnám!:)
Viszont érdekelne a motorod, úgy tűnik nagyon jó állapotba van,szép!
Érekelne egy-két dolog mint pl.:
évjárat,méretei(lóerő,tömeg..),motorikus felépítés,esetleg ami javítani-cserélni való van,mi lett rajta javítva stb...persze az ár is! :)
ide írhatsz:
csontcsab@freemail.hu vagy
morici@citromail.hu
Előre is köszi!
Husqvarna TE410! A 350 gyengébb a 610 nehezebb ez nyomatékban nem szűkölködik és szerintem elég tartós is. Az enyémet kipróbálhatod és meg is veheted. Pénz hiány van, különben ezt sokáig megtartanám.
Szia! Nekem 2005-ös. Smr 510-esem van. Vettem bele anno két enduro kereket, és bele lett faragva. Amikor benne van, a telókat teljesen felpuhitom. Szoknom kellett, mert felpuhítva is keményebb mint az enduró változaté. De elég hamar meg lehet szokni, illetve hozzá lehet edzödni. Elötte KTM 525 Exc-ém volt, én azt tapasztaltam, hogy jobb supermotoból emdurót csinálni mint fordítva.
Sziasztok!
Azért írok ebbe a topikba,mert tanácsot szeretnék kérni!
Szeretnék venni egy Husqvarna TE-t ,csak nem tudom,hogy 350 vagy 610.
Azért akarok Husqvarnát, mert egy könnyebb,nyomatékosabb motorra vágyom,afféla versenyenduróra,laza túrázgatásokra,néha pályára!Eddig egy Honda Xl 600am volt,de beleuntam mert nehéz volt, öreg s volt már baja rendesen...
Nem vagyok az a tapasztalt motoros,de már 2 évet enduroztam ezzel a Hondával,de most Husqvarnák tettszettek meg és hallottam jókat róluk nagyon!
Most titeket szeretnélek megkérdezni,hogy előnyeiről ,hátrányairól,ha esetleg tudnátok infót adni!Egyáltalán érdemes-e?Jah és igen, TE 350 vagy 610? :)
Köszönöm!
Supermoto verseny Dortmund ( nemzetközi német bajnokság ):
S1 Hermunen első mindket futamban...
S2 Michi Hermann első futam 7. miután "lelőtte" őt Jochen Jasinski, második futam 1. ...
S3-ban pedig Maxi Niewiadomski mindkét futamban 1. ! ...
utána olvastam itt a fórumon még mielőtt valaki a fejemhez vágná. tehát csak a kérdésem második fele az aktuális mármint hogy 190es magassághoz jo e ez a motor.
Sziasztok. Te610 vásárlását tervezem. 300-400ezres(inkább 300E nézegetve itt az aprót) árkategóriába. 98 körüli évjáratra gondoltam.Több pénzt nem akarok magára a motorvásárlásra költeni. mi most a reális ára egy ilyen motornak? papírok nélkül is ok mert hobby célra lenne erdőre földutra stb. Méretre mekkorák ezek a gépek mert én 190vagyok és nem akarom hogy kényelmetlen legyen. és motorikusan mehanikusan jól össze vannak rakva? esetleg milyen erre a tipusra jellemző hibái vannak? kösz az infót
Drága Renáta!
Elnézést kérek,hogy elírtam a neved.
Ugyanakkor megnyugtat,hogy rájöttél,hogy rólad írtam véleményt.
Ezek szerint magadra ismertél abban amit ide karcoltam.
Lehet,jó motoros vagy,lehet jó haver,nem tudom hiszen nem ismerlek,de az írásaid alapján a szerénységnek,és az alázatnak a nyomát sem ismered.Pedig ezek ép olyan értékes emberi tulajdonságok,mint a bátorság,vagy a türelem.
Viszont ha úgy érzed,hogy személyiséged fejlődésében még nem érted volna el a csúcsot,akkor tudom ajánlani a ValóVilág5-be történő jelentkezést. Jókat szórakoznánk esténként az LCD előtt.
Amúgy like-lom a sisak tarajodat.
Ciao!
Ha már te ennyire "túlokos" vagy megmondanád, hogy sikerült a "Renatto", szót "Renato"-nak leírnod?! Mivel így pont annyira nem magyaros, mint amúgy. Magyarországon ékezettel használatos (Renátó), tehát ez kapufa. Külföldön lehet "Renato" vagy "Renatto" is, de az meg nem ugyanaz.. mielőtt magyaráznád a bizonyítványod a "Patrik" sem "Patrick".
" Valóban nem kellene olyan dologba beleszólnod és a másikat idiótázni amiről abszolút semmi fogalmad sincs. Te magad sem tudod mi a különbség de most elárulom neked hátha okosabb leszel valamivel és legalább nem fogod játszani az eszed! Nekem nagyon úgy tűnik tényleg te vagy az idióta..."
" A legnagyobb különbség a két motor között a gyújtás!"
foxinredsox
[10751] július 5. 09:49
"A gyujtásban én nem látok különbséget!"
A kérdést idiótáztam, nem a személyt, veled ellentétben... te viszont keményen belefutottál a késbe, mert csak BELEOKOSKODTÁL olyan dolagba, amiről kiderült, hogy fogalmad sincs... okosabb nem lett senki, de az már kiderült, hogy az okos tud hülyéskedni, de a hülye csak okoskodni tud...
Most is ott tartunk, hogy az egyik endúró a másik krossz... továbbra is várom a személyeskedő jellegű hozzászólásaidat, bár kiváncsi nem vagyok rá.
Az ilyen Renato félék is emberek,jó,hogy nem vagyunk egyformák,még a végén mindenki ilyen öntelt,túlokos értelmetlen komit írkálna ide.
Lehet van mire arcolnia,de,hogy a komijai nem építő jellegűek az biztos.
További jó fórumozást mindenkinek.
ez már két különbözö motor amiröl beszélünk, én arra lennék kiváncsi hogy ezen bellül hogy két különböző motorozási stilusrol beszélünk, te mégis mit keresel?
Különbségek a két modell között, sebességek fokozata, áttétel ebböl adodóan, világitás és az ezzel járó "elektronika és kábelezés", KM-óra, gyujtás kapcsoló akár kulcs formában, kerék méret, évjárat fügvénye akár különböz delorto karbik használata, súly és persze futomü beállitások.
de az évek során mihazánkban ezek általában öszvérek, én nosztalgiábol sem vennék egyet sem, ITT!
Most akarok motort venni és érdeklődnék hogy a SM 610-es és a SMR 510-es motorok mennyire jók tartósak és a hibái. Bocs hogy nem olvasom el a 430 oldalt de fontos lenne. Köszi