Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztos talán már a seggtörlés is megy egyedül!
Igen én oldom meg! Nem tudom mi ez a negatív leminősítés.......
Komolyabb dolgokat is megoldottam már. Nem egy ilyen problémát egy "husabergen"
Megoldod TE? Okoskodás azt csak az okos tud!
szia, Háát nem tudom mivel érdemeltem ezt ki...Mindegy ez van. :) Én nem szeretem az ilyen dolgokat. "ez a motor ilyen" NEM ! Mindenre van megoldás .. csak egy kis okoskodás kell.
Valószínű mihamarabb megoldom.

Amint lesz megoldás mindenképp feltöltöm ide!
Sziasztok!

Ez nálunk is gond,valamit biztosan ki fogunk találni.Nem értem miért ilyen parasztok veled a többiek?Szerintem ezt meg lehet, és meg is kell oldani.Ennyi.
Valamilyen megoldás csak van. Ennyire szarul nem tervezhették meg.
Igen hülyének nézlek, mert fingod sincs miről beszélsz. A munkahenger folyamatosan hozzáér a tolorudhoz a rud meg a kuplung fedélhez. Nincs ott olyan hézag amit te el tudnál tüntetni! Ennyi útja van a munkahengernek... Csináltass másik munkahengert .

Normális olajjal tudsz picit javitani a helyzeten.
Hm.. köszönöm a hozzászólást. Örülök hogy hülyének nézed az embert.
Valószínű még sem számolták ki a "mérnökök".

Gondolom egy hengergörgős csapágy egyik görgője megfelelő lenne. A tolórúdból vagy a hengergörgőből annyit levágni hogy tökéletes legyen.

Szia, akkor mi a gond? ("ha nem az a a gond")
Egy ötlet volt csak..
Te inkább me nyúlj semmihez! Hol találsz kb 1-2 milis csapágyat? Szerinted a mérnökök nem számoltak ki mindent? Ez ilyen... Nem emel ki teljesen, állóhelybe nem tudod kuvenni üresebe, 1-esbe hirtelen indulásnál nyekereg. Ezért berg, ezért szeretjük. Ha nem tetszik add el és vegyél hondát azon kiemel a kuplung.
Nem is neked irt zsenikém ha már a motorhoz hülye vagy legalább a fórumot tudnád használni egyébként meg ha száz méteres toldást teszel bele akkor is szar marad mert nem az a gond!
Szia, köszi a választ!

Én szerintem meg nincs elég toló rúdazat és emiatt nem emeli ki teljesen a kuplungot. Meg fogok próbálni egy hengergörgős csapágyból egy hengergörgőt berakni a kinyomó rudazatból meg levágni egy picit hogy pontosan kiemeljen.
Ere tudok gondolni. Nagyon zavaró.
Ne foglalkozz vele. Az enyém is ilyen. Azt mondták a szakszervízbe, h ez bergeknél természetes.
Valamiből letört egy kis darab és beesett a blokkba. a sérült alkatrészek cserélve!

Lenne egy kérdésem. Összerakás előtt is ilyen volt a kuplung. Egyesbe a motor mászott elfelé. (nem emelet ki a kuplung teljesen)
olaj cserélve, munkahengerbe a o gyűrűk cserélve. Továbbra sem emel ki. Gondolok itt arra hogy a kinyomó rúd rövid és nem tudja kinyomni teljesen a kuplungot.

Mi lehet itt a gond?
Motor ezen kívül telejesen tökéletes!
Cserélném ugyanilyen sárga színűre.
Nem hibája... Ilyenek.
Koszi megoldodott
Szerintem kérdezd meg Palcsee-t vagy Janit a KTM-ből, ők biztos tudják a választ.
Sziasztok! Osszeraktuk az FS 650-emet, minden patika, csak egyesben indulaskor ad egy fémes hangot a kupplung, de azt is csak akkor ha nagy gazzal eroteljesebben indulok... Egyik fokozatban sem csinal ilyet sem fel, sem visszavaltaskor... Nem csuszik meg soha. Szetszedtuk, es minden a helyén, robbantott rajzot is atneztuk, minden ok, a ket tugorgos csapagy is teljesen uj, semmi nem lóg... Szerintetek? Koszonom udvZ
Köszi az infót mindenkinek!
Írtam fb-on.
Valaki tudna nekem adni elérhetőséget a kecskeméti berg mágushoz? Vagy emailcímet esetleg? Aktuális lenne a gépátnézése!