Ha HÜJJEJÓSZÁG használja és TESZI tönkre,akkor a KÁTÉJJEM se jó...és a TÖBBI tipus sem...és ha BELENYÚLSZ egy ijjenbe akkor FELÜLSZ a szopóROLLERRE...
2004 előtt vannak tipushibák...főleg a GYÚTÁS...de ha SZARRÁ van tákolva már az egész motor akkor NEHÉZ lesz rendbeszedni...és FÁJNI fog...SOKBA...nemkicsit...
Hát ez így van...szopoka nyaloka... Gondolkoztam hogy lecserelem de most mindegy milyen, hasonlo gondok lennének akármilyen másik márkánál...
szopok nyalok most de ha jó lesz akkor jó lesz...
ktm az hibátlan?
a jelenség még mindíg fenn áll...lehet már ki van kopva a karbi vagy valami...el tűnőgetett az olajbol...lanckerek felől kiment a szimering, azt csereltem most úgy tűnik azért volt csak..
vettem új aksit az indexek miatt meg hogy egyáltalán be inditja e az onindito..de nem..
tegnap előtt kiment a fesszabalyzo...égők kiegtek...az új aksi kuka...
meg most láttam hogy a hengerfej tomitesnel nedvesedget...szóval azt is cserélni kéne..
szóval történik mindíg valami
de egyébként indul, megy rendesen
Kedden megyek vissza osztrakba és viszem magammal ha be tudom rakni a kocsiba a cuccok mellé..hajtom ameddig tudom bejön valami nagyobb baj akkor teljesen át nézetem a gépet és cserelem a dolgokat amiket kell..
utána remélhetőleg tudom követni A Manualban leírt uzemora parametereket ( szelep cserek stb..) mert nem tudom mennyi uzemora van most benne, meg elég hanyag volt az eelőző tulaj, az első tulaj meg szerintem palyazott vele...
km órájában 4500 km volt ami nem hiszem h valós...
http://hpi.be/item.php?item=CD...