Fogsz egy mérőszalagot és leméred, az a legpontosabb.
Megjelölöd a kereket egy ponton, pl rátekersz szigszalagot. A kezdőpontnál megjelölöd az aszfaltot, tolsz egy kerékfordulásnyit, megint megjelölöd, a két pont közti távolságot megméred és ott az adat mm-ben.
Ha lustább vagy, akkor megméred a kerék magasságát, megszorzod 3.14-el és akkor is megkapod az eredményt, de ez kicsit talán pontatlanabb.
DE attól HOGY engem le MELEGEZEL, még RAJTAD meg a ROMODON NEM segít...úgyhogy a MEGOLDÁSON próbájj ELGONDOLKOZNI...még ha FÁJDALMAS is...de PRÓBÁLLD meg...:)
http://www.kepesmotor.hu/husab...
ócsó pénzér adom, csak a helyet foglalja, meg nincs törődve vele évek óta. Hátha valaki gondoskodna róla a továbbiakban. Nem mellesleg a pénz se jönne rosszul érte
na.. ha gyári van..az már jó..mert az 72..74..
ez 69..
azt mondták már az is nyom a latba!
én 110kiló és 186 cm magas bvagyok..nekem nem jó annyira ez a kipuhitott magasság..
haver oda volt érte mikor ráült.. mondta is ..hú de kafi alacsony .. én meg hú a faszért ilyen alacsony
akitől vettem az sem egy hosszú lábú srác volt.. első telók is be voltak tolva a kormánykiflibe amig csak lehetett
sziasztok..
cserébe keresek keményebb rugót a fe 570 bergembe...
pds rugóstaghoz való.. akár gyáris jó lenne.. most ez 69N 250..a gyária az 72N 250....de 74..76..78..80 as is jó lenne.
szóval ha valakinek 2009től- gyárija van.. és kicsit ültetni szeretné illetve puhitani.. a súlya miatt..annak ez pont jó...
Narancs szinű
thnx
Még mindig keresek 310es első úszó tárcsát 6 dugattyús beringerhez. Új goldfrenről nem olvasok jókat, van valakinek tapasztalata ezekkel a tárcsákkal? Drágábbat újan nem szeretnék venni.
Esetleg próbált már valaki gyorsasági tárcsát, ami kiadja a 310x143x127,2-es méret 6os lyukosztását?
Megjelölöd a kereket egy ponton, pl rátekersz szigszalagot. A kezdőpontnál megjelölöd az aszfaltot, tolsz egy kerékfordulásnyit, megint megjelölöd, a két pont közti távolságot megméred és ott az adat mm-ben.
Ha lustább vagy, akkor megméred a kerék magasságát, megszorzod 3.14-el és akkor is megkapod az eredményt, de ez kicsit talán pontatlanabb.
A 650-es Husán mi a supermoto kerékméret kódja? Olvastam 1880-at 1870-et 1825-öt is.
Köszi
http://www.kepesmotor.hu/husab...
ócsó pénzér adom, csak a helyet foglalja, meg nincs törődve vele évek óta. Hátha valaki gondoskodna róla a továbbiakban. Nem mellesleg a pénz se jönne rosszul érte
Vagy még annyi hogy megrágja a GYÍK...jól sejted...te gyík...:)
kissedem@gmail.com
ez 69..
azt mondták már az is nyom a latba!
én 110kiló és 186 cm magas bvagyok..nekem nem jó annyira ez a kipuhitott magasság..
haver oda volt érte mikor ráült.. mondta is ..hú de kafi alacsony .. én meg hú a faszért ilyen alacsony
akitől vettem az sem egy hosszú lábú srác volt.. első telók is be voltak tolva a kormánykiflibe amig csak lehetett
cserébe keresek keményebb rugót a fe 570 bergembe...
pds rugóstaghoz való.. akár gyáris jó lenne.. most ez 69N 250..a gyária az 72N 250....de 74..76..78..80 as is jó lenne.
szóval ha valakinek 2009től- gyárija van.. és kicsit ültetni szeretné illetve puhitani.. a súlya miatt..annak ez pont jó...
Narancs szinű
thnx
Még mindig keresek 310es első úszó tárcsát 6 dugattyús beringerhez. Új goldfrenről nem olvasok jókat, van valakinek tapasztalata ezekkel a tárcsákkal? Drágábbat újan nem szeretnék venni.
Esetleg próbált már valaki gyorsasági tárcsát, ami kiadja a 310x143x127,2-es méret 6os lyukosztását?
Előre is köszi!
Régebben volt egy eladó Husabergbe való Alpina kerékszett, tudja esetleg az eladó telefonszámát?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...