Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na Rókapimpi!
Ami elsőre eszembe jut... azt a büdöskibebaszottkurvaéletbe!
Nagyon nagyon gratulálok! (ha jól látom ez a Kareszék féle bergendi lesz)
A fütty hangra már megkaptad a választ bár szerintem tudtad te ezt... csak ha a lábad közül szól akkor még egy kicsit összekavar!
Pontosan tudom mit érzel.., és remélem hogy nagyon sok örömöd telik majd benne mert rendesen kiböjtölted, kivártad, és megvalósítottad az álmod!


jol van. Mogyorodon lakik/lakunk es itt van a kovacs-tomites is par utcanyira.. asszem nekem 5000 ert csinaltak a tomitest henger+hengerfej. patent lett! jelezz majd akkor ha ugy van.
Akkor most már tessék jönni a Bergi talira, Júni 15 Brezova!
Nagyon nagy gratula a géphez! Tudom h régóta vágytál már egy Bergire!
Ha a jövőhéten nem tudom elvinni sehová, akkor lehet igénybe venném a haverodat. Nem életbe vágó fontos, hanem kicsit sürgősebb, ég a tenyerem a gázmarkolat hiánya miatt :-D De gondolom tudod miről van szó! ;-) Minden esetre köszönöm!
Gratula odabaszós jószág!

A tücsök ciripelés (szuszogós) hangot a karbi generálja az teljen normális ezeknek ilyen hangjuk van.
Az enyém kuplung miatt olyan zajos hogy már többen megkérdezték mikor hullik szét? De baszik baja lenni...
Üdv emberek, most már én is csatlakozom a berg tulajdonosok táborába.
A nagy álom most valósult meg.
A kérdés a következő, az normális, hogy alapjárat fölött közép/magas gáznál olyan erős tücsök ciripelő hangja van, vagy inkább olyan, mintha turbós lenne a gép? Még nem mentem ez előtt berggel, csak azért kérdezem, lehet, hogy amúgy tök normális jelenség.
haveromat tudom ajanlani ha nem surgos a dolog. verseny szerelo,jov het vegen szlovak versenyen vannak es csak utana tudna vallalni. o rakta ossze a bergemet amit videon feltoltottem par sorral lejjebb. amit tegnap.meg is vett tolem :-D
Budapesten van a motor!
Hóvá valósi vagy?
Helo!
A bergemhez szeretnek szakembert,aki megcsinalja a vizpumpamat es a hengerfejtomitesem kicsereli! Meg meg ami akad, szoval tavaszi nagyszerviz! Segitseget elore is koszonom!
husaberg fe 400..1998 hengerszett .rúgós tag .vilahid.lengővila .váz .hátsó fékrendszer eladók érdeklődni telefonon 06304053450
Mitől vagy miért éri meg ilyen gyertyát használni?
elado lett a bergem :( lassan feldobom netre de addig is itt hirdetem az iget..
2002 fe 400 kopp felujitott! 1 oras olajjal, osszesen 14 ora van benne (elso olaj 3 oranal cserelve majd 10nel)! uj fekek, vezmulanc,gyari gyertya,alap meretes dugo, hajtokar, papir nincs.adatlapon van egy kep de lassan krealok egy hirdetést valamelyik oldalra es lesznek kepek. 400 az alja egy ft vel sem kevesebb :) tel vagy uzenetben megtalaltok.. 20 3939130
Ezért szeretünk Albi!

Sajnos én csak tavaly kaptam meg azt az infot h gyári szurot ajánlott hasznalni. Nem ia fog mást kapni a Bergi. Csak lehetbe már jobb idő

Ne feledjetek, juni 15 Berg tali Brezovan!
Ennyi!
használom is
amugy már tul lépett az 500 üó a gép nálam !
Ha neked az jó akkor azt használd!
5w40 et használok és nagyon jól működik
Ezt még tudom javasolni minden berg tulajnak, nagyon megéri!
NGK DCPR8EIX Iridium

Te meg már ismersz annyira hogy az ilyen kommenten nem lepődsz meg!
Így van!
Mivel volt szerencsém ilyen szakmába dolgozni ezért pontosan tudom ill. mondom neked hogy az egész világon 2 kibebaszott nagy cég és egy "kisebb" cég de csak az előzőekhez képest kisebb gyárt, gyárthat papírt a szűrökbe bármilyen is legyen a szűrő fajtája.. olaj, üzemanyag, levegő, stb,! A különböző márkájú szűrőt gyártók ettől a 3 nagytól tud beszerezni a gyártáshoz szükséges papírt ill, szűrő anyagokat! Tehát biztos van különbség és olykor nem is kicsi!
A ktm-s az szerintem majdnem biztos hogy man-os! (a germániás dolgok miatt)
Egy másik infó adalék ehhez a témához.., amikor voltunk különböző, pálya melletti fórum találkozókon és előjött a téma akkor elmeséltem párszor, hogy pl. üzemanyagszűrőben.., de más típusú szűrőknél is az van hogy a Sofima mindig nyer vagy sokszor ugyanis, a mikro szennyeződéseket is a legjobban szűri ki az üzemanyagból amik a nagy nyomású dízeleknek szétkoptatja az porlasztó vagy injektor csúcsokat és most mikron dolgokról beszélünk na meg több százezer ft-os hibáról.. stb. érted ugye! Láttam pár tesztet meg felnagyított fotókat mit tud művelni a mikró szennyeződés a gép alkatrészekben!
Az egy másik kérdés ha a Sofima is valamelyik nagy pappír gyártótól vásárol akkor miért jobbak azok a szűrők! Erre nem tudom a választ!
Az összes barátom, ismerősöm ezzel márkájú üzemanyag szűrővel jár évek óta hiba mentessen vagy a gyárival!
Ebbe már nem menjünk bele mert össze kavarodik a jó nép.. nem kell túlragozni!
Berg-be való olajról beszélünk 15-50 vagy annál jobb! Akkor nem lehet gond az olaj miatt!
Amilyet csak szeretnél olyat tegyél bele!
Azért írtam hogy mindenki vonja le a tanulságot aztán dönt ahogy jónak látja! Szerintem a ktm-s pont megfelelő!