Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bencsik Palinál találsz bontott cuccot 70/3630423
urak
beújítottam egy fe550-t kéne pár infó, mert a keresőben nem találtam.

gyári akksi paraméterei, hogy vmi hasonló inditó áramút vegyek, a gyertyát megtaláltam, meg a szelep hézagot is.

esetleg vhol bontó vagy aki bont? egy berugókarra szükségem lenne, mert elég halott ami rajta van.
Hát majd ebayezek valamit. Új dekort is veszek rá meg kell egy fejidom mert elrepedt a lámpa búrám. De még ráér. Gyárilag van ezeken hűtő venti? Mert az enyémen nincs aztán múltkor lefőztem.
Üdv. Nemrég lettem berg tulaj egy ilyen gumicsövet honnan tudnék beszerezni, mert a blokk felőli része elvan szakadva, valamint vízpumpa tömítést?
nem olcsó egy új idomszett rá... kérdezd csak meg! lehet nem is akarsz majd venni....
nekem van még azt hiszem egy hátsó idom,ami anno mikor néztem vmi 37ezer lehetett a ktm kecskemétnél...
Veszel monti váltóbovdent méterre. Veszel hozzá csavarozható fejet. És kész méretre vágod a kis diókat felcsavarozod a végére és motorozhatsz. Pár száz forint!
Nem nagy dolgok, de bizony vannak változtatások odabennt.
Sokat látott husaberg szerelők állítják.
Külsőre a blokkon semmi nem látszik.

Szerintem a 2004es blokk is jó már.
Sziasztok ,
Valaki esetleg tudna-e ajánlani embert akinél van létezik Fe600-hoz Gázbowden, mert egész Magyarországon nem találok és a motoromért jönnek két hét múlva, addig be akarom szerezni :S
Majd kap egy idomszettet, de egyenlőre csak terepen fut, ott meg sajnos kapja az ívet!
a bergember féle 570ben csak 140óra van? hm...
ahhoz képest ami nekem volt 165tel különbül nézett ki...
Parádon láttam tavaly még mikor ő volt a tulaj, hát a blokkon sokkal jobban le volt kopva a dekni,mint nekem... DE ez nem jelent semmit...CSAK megjegyeztem! az a motor is tökéletes lehet hisz tudni ki volt a gazdája...csak ennyit jelent hogy ki és hogyan használja...
itt 4T ről van szó és husaberG!
mellesleg a 250es exc-ben 110óráig én sem fogok hozznyúlni még dugó cserét illetően sem...majd akkor meglesem a többi cuccot is...
2004-2007 es modellek között volt vmi változtatás az oldalidom kivételével? elsősorban a blokkba lévő változások érdekelnének...

ez a hirdetés olyan érdekes, először úgy hirdette hogy sérülés miatt eladó, majd alig volt hozzá leírás viszont 450-525 exc csere érdekli, most meg regényt ír róla...
exc be nem sok az a 300 ü.ó amit ír, bergnél nem tudom menyit számít.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fe_550_e-
7971983
Albié eladó, bár nem tudom miért akarja eladni, lehet, hogy egy 570-esre akar váltani? :D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_650_e-7828911
nekem is írogat a husky gépkönyv mindenfélét, de kb leszarom
olajat cserélek, meg nézegetem a szelephézagot, aztán ha szétszakad a szíve majd lesz valami
mondjuk az évi 30órákkal el kellene mennie még pár évig
Igen verseny használatban. Azt nem irja hogy hobby szinten mikor cseréld. viszont az olajcseréket igen. de ha nem felejtem el akkor lefényképezem.
a könyv azért írja mert így biztos hogy üzemelni fog, és így nem fog szétesni menet közben
Figyelj. Ez is bontatlan 140 óra van benne. De a szervizkönyv ezt írja. Verseny körülményeknél gondolom kell cserélni. Az más hogy hobbizunk vele. Szal csak azt írtam amit a szervízkönyve ír...
2T-nél 90 órához már simán előírnak hajtókar meg főtengelycsapágy-cserét is ...aztán nálam meg simán elment a 250-es 100+ órát, a 125-ös meg 12000 km-t egy dugóval...
bírom mikor valaki totál hülyeségeket ír...mint te is...
90óra egy dugócsere? hm akkor az én volt 570esemben már a 2. dugónak kellett volna lenni mikor eladtam 185órával? hm... fenébe,pedig még totál bontatlan volt,mégse kolompolt benne a dugó...
szal ezzel nem értek egyet,a többi stimt,de inkább korábban cserélném az olajat is...
palcseet érdemes még megkérdezni
Itt a szezon... Egész télen néztem egy 650 est itt a szomszéd városba, de most meg nincs már
ennyi bugyipénz összejött a buzibárban?
pár hónapja még kajára sem tellett most meg berg
igazi mágus vagy
kevés 650-es van eladó

Akkor kb nekem is annyi a különbség