Egy Zoltán nevű pesti sráctól vettem.
Mit mondjak én szerettem a KTM-et is igaz nem sok kilométer ment bele alattam, hát a Berg az meg egy más világ kb olyan volt a KTM után mint kicsi korban mikor a szülők elmentek otthonról és indulhatott a buli világ!
Amúgy nem lehet összehasonlítani a kettőt mert totál nincs hasonlóság sem vezetésben se erőben se semmiben ezzel nyilván arra célzok hogy a Berg Nyersebb erősebb könnyebb és ettől jobb arra amire nekem kell.
Jha tudom nem mostanában volt ez csak ismerős volt a nic-ed valahonnan mondom biztos te lehetsz akkor az egyik áldozat.
A KTM-et is megszerelte nekem anno akkor mesélte haver Axefly hogy valami Tamás Berg-jét is a Szaki" csinálta de nem sikerült valami faszán az sem. Azé szívesen ketté csaptam volna a fejét akkor mikor 150 ezres szervíz után napokkal darabokra hullott alattam a vas.
Persze ő mosta kezeit én meg úgy voltam hogy agyonütöm de annyit meg nem ért.
Nekem, mikor még uccáztam vele, este a pirosnál állva mutogatták az ótósok , h fel fog robbanni a blokk, mert alapjáraton is cseresznyepirosan izzottak a leömlők, persze miután megtettem pár métert, visszahűlt. Nem kell vele foglalkozni, olyan.
Sziasztok,
Van egy fs 650-es husabergem és szerintetek az normális ha felizzik alapjáraton a kipufogó a könyöknél.. !?
ha nem akkor mi lehet az oka? esetleg hogy lehet orvosoni ?
Hello. Most olvastam a fórumon amit irtál. Hát gondoltam hozzászólok egy keveset mert nekem fc 470 em van. Nekem az a véleményem hogy ha az ember jó olajat rak bele sokáig jó is lesz ez a tipus. enyémen már nem gyári a karbi hanem kicsit jobb, meg fel van bővitve a hengerfejben a dolgok. De gyárilag is nagyon ment de most kegyetlen amit tud. Azt azért nem tudom mi minden lett kicserélva a bokkban amit meg akarsz venni de egy full felújjítás lenne ahogy mondta akkor arra nagyon könnyen rálocsolsz 3 kilót azt be se takarja. Meg az a 480 kicsit sok érte szerintem.
sziasztok,megtudnátok mondani hogy husaberg 550 fe nek mekora az alapjárati fuvokálya?jol megkell hajtanom hogy legyen alapjárat,szerintem már elvan koszosodva.
Sziasztok Husaberg fe 600 hoz keresek alkatrészt konkrétan hajtókart
de még nem nagyon találtam minden megoldás érdekel
Ha husa nincs akkor mi jo bele?
Nem mondom hogy nincsen belőle jó, de nem Magyarországon!
Kár is ragozni! Nem is olyan régen itt hasalt el Istibali (kb 9857 hsz. környékén, januárban) Husaberg-es pályafutás.. jól ki lett tárgyalva hogy még a 450-hez sincsen már jó bontott alkatrész az új cuccok meg horror! Szerintem már felesleges ilyen motorokat megvenni! De mindenki maga tudja, mert hányszor elmondtuk már mit hogyan... aztán mégis van aki megpróbálja!
fc 470 tudomásom szerint nem létezik, csak fx 470, lényegében azt hiszem az x az a krosszcountry gépet jelölné,míg ugye az fe enduro, fc cross! de lehet nem így van,minden esetre egy berg mágus jobban tudná neked az évjáratot is,mert lehet nem is 2002es,de vázszámról minden kiderül... viszont 470ről jót eddig nem hallottam..., de ha a hirdetésben leírtak valósak, akkor bevállalható sztem,hisz lett rá téve extra is... lehet h csak a tulaj nincs tisztába vele és FE450lenne? utálok találgatni,de jó lenne tudni az igazságot...
Bergesek?
Albi? neked mik az ismereteid az eddigi fórum hszból? te legalább végigolvastad
kiforrottabb modelt keresgélj,legalább 2004től...inkább gyűjts még egy kis zsetont,ha nem vagy biztos
Megmagyarázhatatlan okokból a jó kis vasárnapi gurulást nem rögzítette a kamera majd amikor itthon próbáltam akkor jó volt! Na ezért bosszúból virágba ágyaztam a vasat!
Hát kicsit szervizigényesebb mint az Audi!
Igazából ha üzemórás motort vesz az ember biztosra nem tud menni, el kell menni megnézni, meghallgatni kipróbálni ha nincs nagyon szar hangja (már pedig mindegyik zajos) akkor el szabad hozni, aztán van aki arra esküszik hogy blokkbontás mindjárt a vétel után mert sosem lehet tudni, hát fene tudja ha nem is mindjárt de egy gyönge szezon után nemárt.
Ha pedig gazdája volt akkor nagy baj nem lehet olajat 10-15 üzemóránkét kell cserélni ami egy litert jelent és egy papírszűrőt, aztán 2 olajcsere csere után szelephézag majd 25-30 üzemóra akörül egy gyertya.
De ha véleményt szeretnél hallani akkor én hobby enduronak nem üzemórás motor vennék, ha mégis akkor olyat ami műszakis papiros, ha esetleg megunod a terepet egy supermoto kerék bele és mehet.
Mit mondjak én szerettem a KTM-et is igaz nem sok kilométer ment bele alattam, hát a Berg az meg egy más világ kb olyan volt a KTM után mint kicsi korban mikor a szülők elmentek otthonról és indulhatott a buli világ!
Amúgy nem lehet összehasonlítani a kettőt mert totál nincs hasonlóság sem vezetésben se erőben se semmiben ezzel nyilván arra célzok hogy a Berg Nyersebb erősebb könnyebb és ettől jobb arra amire nekem kell.
A KTM-et is megszerelte nekem anno akkor mesélte haver Axefly hogy valami Tamás Berg-jét is a Szaki" csinálta de nem sikerült valami faszán az sem. Azé szívesen ketté csaptam volna a fejét akkor mikor 150 ezres szervíz után napokkal darabokra hullott alattam a vas.
Persze ő mosta kezeit én meg úgy voltam hogy agyonütöm de annyit meg nem ért.
Neked szerelte" meg Botond a gépedet?
Van egy fs 650-es husabergem és szerintetek az normális ha felizzik alapjáraton a kipufogó a könyöknél.. !?
ha nem akkor mi lehet az oka? esetleg hogy lehet orvosoni ?
Elöre is Kösziii !
érdeklődni csakis telefonon
06304053450
de még nem nagyon találtam minden megoldás érdekel
Ha husa nincs akkor mi jo bele?
sokan elköltöttek már pár ezret tanulópénzre
Kár is ragozni! Nem is olyan régen itt hasalt el Istibali (kb 9857 hsz. környékén, januárban) Husaberg-es pályafutás.. jól ki lett tárgyalva hogy még a 450-hez sincsen már jó bontott alkatrész az új cuccok meg horror! Szerintem már felesleges ilyen motorokat megvenni! De mindenki maga tudja, mert hányszor elmondtuk már mit hogyan... aztán mégis van aki megpróbálja!
Peace!
Bergesek?
Albi? neked mik az ismereteid az eddigi fórum hszból? te legalább végigolvastad
kiforrottabb modelt keresgélj,legalább 2004től...inkább gyűjts még egy kis zsetont,ha nem vagy biztos
http://www.youtube.com/watch?v...
Igazából ha üzemórás motort vesz az ember biztosra nem tud menni, el kell menni megnézni, meghallgatni kipróbálni ha nincs nagyon szar hangja (már pedig mindegyik zajos) akkor el szabad hozni, aztán van aki arra esküszik hogy blokkbontás mindjárt a vétel után mert sosem lehet tudni, hát fene tudja ha nem is mindjárt de egy gyönge szezon után nemárt.
Ha pedig gazdája volt akkor nagy baj nem lehet olajat 10-15 üzemóránkét kell cserélni ami egy litert jelent és egy papírszűrőt, aztán 2 olajcsere csere után szelephézag majd 25-30 üzemóra akörül egy gyertya.
De ha véleményt szeretnél hallani akkor én hobby enduronak nem üzemórás motor vennék, ha mégis akkor olyat ami műszakis papiros, ha esetleg megunod a terepet egy supermoto kerék bele és mehet.