Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hatötvennek max 2 perc, utána bepisil hamar.
Én sose melegítgettem, beindít, stabil alapjárat (kb fél perc), aztán 1-2 perc csordogálás és mehet nyélen.
Na szép lassan fény derül itt mindenre. Pár tized bárral nagyobb "ellenállásúra" szokták csak cserélni a sapkát ami azért nagy melegben endúrózóknak vagy pályázóknak jól jön ha nem folyik el a hűtővíz. A blokk még ettől nem fog széthullni.
Vagy garázsban melegítősök is cserélhetnek sapkát, vagy akár télen is akinek fázósabb a füle.
Jól van, majd csökkentem az időt, nem a gasztronómiának szentelném a motorozás perceit
FRISSZKÓ...annyi IDŐ(TÁJM) alatt a tojjás is MEGFŐ...

De hát HASS..ALKOSS..GYARAPÍCCS!
Azt a havasító kittet vhogy meg kell hajtani.. Amúgy rákerestem KSM performance.. Gondolom ha nemműködne ez az átalakítosdi akkor nem csinálnák és pláne nem vennék az emberek.. De nem vagyok én szaki, csak egy egyszerű user (lennék ha lenne motr).
Köszi a sok tanácsot, a melengetés nem tartott tovább 3-4 percnél ezért is furcsálltam a dolgot, mert eddig nem jelentkezett csak nyáron a nagy melegben. Hamarosan alkotok rá valamit, köszi még egyszer mindenkinek!
De amúgy, ha olyan sapi megy rá, amitől magasabb nyomásnál engedi csak a túlfolyóba a vizet az miért is jó egyébként, azon kívül hogy később tudom meg hogy baj van és sürgősen hűlnie kéne a blokknak?
NINCS mit...

KURVA hamar FELrottyan...főleg a HATÖTTVENES...
Ááá konisoáá.. lényeg a lényeg, üzemórás 1hengeressel nem kéne sokat 1helyben állni..
Hogy ECCERŰBB legyen...a TÚLfojjón csak AKKOR gyön a víz ha a SAPKA ALSÓ tömítő része a TÚLnyomásra ELemelkedik és UTAT enged a VÍZNEK...mivel a TÚLfojjó nyilása FELJEBB van a BETÖLTŐ csonk NYAKÁN...és EZT is zárja alap hejjzetben az alsó tömítő RÉSZ....
Ennyire azért nem kell hülyének nézni. Nem értettem 1általán miért merült fel a sapi cseréje, ha nem ott van a probléma!?
Talán Vazz kommentjében volt némi szarkazmus, amit elsőre nem vágtam le.. de ha nem volt, akkor tényleg nem értem miért irhatta.. de sztem volt, mert nem gondolom hogy nem ért hozzá:)
Nekem a régi vasam csinált ilyet, abban elszállt a hf tömítés. Csak az nem Berg volt de majdnem mind1.
Bergre minek turbo?
Se cooler se egy olajhűtő kíváncsi lennék rá a dyno pad után hány métert volt még képes megtenni mielőtt darabokra hullott.
....2006 után
KTM fórum giraffe tagot keresd neki van exc új ventije, szerintem rátehető bergre is kis ügyességgel.
LEHET rá TENNI venntillátort...csak TUDNI kell mit..és MIHEZ..és HOGYAN...
VALÓBAN nem bonyolult...akkor csak GONDOLKOZZÁL és NÉZZED erőssen...hogy MI köze van a KETTŐNEK egymáshoz..mert VAN...
én egy jó nagy procihütőt tettem rá, már megy több mint 3éve, pedig azt monták, h átvágok az első pocsolyán attól is tönkre megy majd
mérd meg a hűtőt mekkora és mennyi a hely
a hellyel szívtam sokat, mert nekem te450 van tök akkora a hűtő mint a te510nek
de a hely közel sem annyi, mindenhol faragni kellett de a végén 99%-os lett
a ktm-esek nagy művészek ha megvan a méret talán tudnak segíteni
A husaberg.hu -ról elérhető fórumban olvsatam asszem, aki aaplikált a bergjére ventit. Meg volt/(van?) is ventillátor kit emlékeim szerint.
Ha valakinek van elfekvőben ventilátor akkor vevő vagyok rá, vagy egy javaslatra, milyen motorét lehetne rászerelni.
ÁÁÁáá értem, akkor aggodalomra semmi, ok !
Kösziköszi!

Ha van bármi speciális berg tulajnak alapvetően tudnivaló okosság akkor szívesen fogadom a tanácsokat! (néha szoktam bújni a fórumot de inkább 2x mint 1x sem olvasom a "feljegyzéseket")
miért nem tesztek rá ventilátort?
nekem se volt a huskyn aztán nagy kínnal ráműtöttem egyet
megy is elég sokat a homokdombok között
Hát venti nincs rajta és ha áll inkább előbb mint utóbb szépen felforr..
Párszor énis elforrtam vele városban pirosnál.. és akkor piros nempiros muszály volt azzonnal indulni.
Mert első nekifutásra azt hittem az lesz a gond, de aztán kibogoztam, hogy mégsem szóval új sapka kilőve! Ha természetes jelenség akkor túl van tárgyalva.

TurboBerg goromba lehet nem rég egy 700-as kit-et találtam a 650-hez na nem mint ha szükség lenne rá