Hatötvennek max 2 perc, utána bepisil hamar.
Én sose melegítgettem, beindít, stabil alapjárat (kb fél perc), aztán 1-2 perc csordogálás és mehet nyélen.
Na szép lassan fény derül itt mindenre. Pár tized bárral nagyobb "ellenállásúra" szokták csak cserélni a sapkát ami azért nagy melegben endúrózóknak vagy pályázóknak jól jön ha nem folyik el a hűtővíz. A blokk még ettől nem fog széthullni.
Vagy garázsban melegítősök is cserélhetnek sapkát, vagy akár télen is akinek fázósabb a füle.
Azt a havasító kittet vhogy meg kell hajtani.. Amúgy rákerestem KSM performance.. Gondolom ha nemműködne ez az átalakítosdi akkor nem csinálnák és pláne nem vennék az emberek.. De nem vagyok én szaki, csak egy egyszerű user (lennék ha lenne motr).
Köszi a sok tanácsot, a melengetés nem tartott tovább 3-4 percnél ezért is furcsálltam a dolgot, mert eddig nem jelentkezett csak nyáron a nagy melegben. Hamarosan alkotok rá valamit, köszi még egyszer mindenkinek!
De amúgy, ha olyan sapi megy rá, amitől magasabb nyomásnál engedi csak a túlfolyóba a vizet az miért is jó egyébként, azon kívül hogy később tudom meg hogy baj van és sürgősen hűlnie kéne a blokknak?
Hogy ECCERŰBB legyen...a TÚLfojjón csak AKKOR gyön a víz ha a SAPKA ALSÓ tömítő része a TÚLnyomásra ELemelkedik és UTAT enged a VÍZNEK...mivel a TÚLfojjó nyilása FELJEBB van a BETÖLTŐ csonk NYAKÁN...és EZT is zárja alap hejjzetben az alsó tömítő RÉSZ....
Ennyire azért nem kell hülyének nézni. Nem értettem 1általán miért merült fel a sapi cseréje, ha nem ott van a probléma!?
Talán Vazz kommentjében volt némi szarkazmus, amit elsőre nem vágtam le.. de ha nem volt, akkor tényleg nem értem miért irhatta.. de sztem volt, mert nem gondolom hogy nem ért hozzá:)
mérd meg a hűtőt mekkora és mennyi a hely
a hellyel szívtam sokat, mert nekem te450 van tök akkora a hűtő mint a te510nek
de a hely közel sem annyi, mindenhol faragni kellett de a végén 99%-os lett
a ktm-esek nagy művészek ha megvan a méret talán tudnak segíteni
ÁÁÁáá értem, akkor aggodalomra semmi, ok !
Kösziköszi!
Ha van bármi speciális berg tulajnak alapvetően tudnivaló okosság akkor szívesen fogadom a tanácsokat! (néha szoktam bújni a fórumot de inkább 2x mint 1x sem olvasom a "feljegyzéseket")
Hát venti nincs rajta és ha áll inkább előbb mint utóbb szépen felforr..
Párszor énis elforrtam vele városban pirosnál.. és akkor piros nempiros muszály volt azzonnal indulni.
Mert első nekifutásra azt hittem az lesz a gond, de aztán kibogoztam, hogy mégsem szóval új sapka kilőve! Ha természetes jelenség akkor túl van tárgyalva.
TurboBerg goromba lehet nem rég egy 700-as kit-et találtam a 650-hez na nem mint ha szükség lenne rá
Én sose melegítgettem, beindít, stabil alapjárat (kb fél perc), aztán 1-2 perc csordogálás és mehet nyélen.