Jó motor mikor megy csak a gyár benne hagyott sok konstrukciós hibát tán nem is véletlenül, képzeld ha megbízhatóbb lenne a ktm-nél az lenne ám nekik szégyen.
Kedves Jano ebben is igazad van!
Nekem soha nem volt szar egyik se, engem nem kell meggyőzni semmiről berg kapcsán!
Aztán mindjárt jön Duke nevű fórumozó társunk és haza küld mindenkit mert ő meg úgy látja, ahogy itt senki más és neki sem volt gondja vele!
Egy komoly vastagságú könyvet tudnék írni a --Berg és lélektana avagy a buktatók netovábbja a gyönyör útján-- címmel, az elmúlt évek tapasztalatai és eseményeiből kronológiai sorrendbe nevekkel, berg fényképekkel, problémákkal stb. stb. a fele könyv már itt van ennek a topic-nak a hasábjain!
Még azt is mondták hogy nem túra motor aztán tessék!
Robi tőlem vette, én mikor megvettem rögtön felújítottam a hengerfejet mert a titán szelep nem hosszú életű, új vez.mű lánc, balanc+csapágyak dugattyú gyűrűk, másra nem volt szükség mert keveset ment és önindító szettet meg sztendert kapott. Aztán vagy 6 órát használtam hibátlan volt úgy adtam el. Tudtommal robi se sokat használta majd felújítatta teljesen. A többit meg sajnos tudod!
Voltam ott egyszer a boltba fekvő blokkos FS-t testközelből tapperálni meg beszéltem velük egyszer telefonon!
És azt tudom hogy ott a Jani szerel aki jól csinálja!
Ennyi! Mindent én sem tudok!
Nekem Pali csinálta! Annó még általam kerültek kapcsolatba Gabiékkal alkatrészek kapcsán!
A bergen kívül nekem mindent motoromat István csinált és ha Pali a "felügyelő" nem lesz gond!
Nekem ez a név hogy Bódis nem mond semmit ha csak nem a kipufogósok na de ebbe nem is megyek bele.. nekik sem sikerült megcsinálni ezek szerint!
Itt már ezerszer ki lett tárgyalva a kismilió "szerelővel" dolgozó sanyarú tulajok ex és következő akinél egyből tönkre megy stb. stb., de jól megcsinálni csak Pali meg Janiék tudták a gépeket!
De ezzel én be is fejeztem ezt a témát az elmúlt években már mindent leírtunk ezen a fórumon pro és kontra én nem kívánok már ilyen dolgokkal foglalkozni Berg kapcsán!
Szépek is, jók is, hozzá nem értés kapcsán kibaszósak is, ez van akinek ilyen kell vállalja akinek nem kel eladja!
Ha vissza olvasol sok érdekeset találsz vagy kulcsszavakra rákeresel a topic keresőbe!
Szerintem nem lesz gond, ha Gabiék bevállalták Palival karöltve akkor meg is csinálják és náluk nem lesz az hogy nem kerül bele vagy ki belőle ami kell vagy nem kell!
Hali!
Hova vitted a gépet "beleztetni"?
Enyém most is szét van kapva,PZS-ben bevállalták,Pali segítségével!
Bódisékról annyit,hogy mielőtt megvettem a gépet leinformáltam.Náluk volt tavaly áprilisban meg szeptemberben is,teljes felújításon a-z-ig!
Én október végén vettem!
Hozzáteszem ilyen nyugodtan még egy motort sem vettem meg,gondoltam profiktól nyugodtan.
Én 2,4 órát mentem a géppel,és most kiderült,mindent kicseréltek csak a hajtókart nem!
Hát persze,hogy megadta magát!
Most ott vagyok,hogy a 10 órás blokkot lehet újra kezdeni a-z-ig.
Persze garancia,meg szerelési hibára nem lehet hivatkozni,mivel versenygép!
Előző tulajjal is beszéltem,állítása szerint 230,meg 120 ezreket fizetett a szervízekért.Most annyi szerencséje van,hogy a hajtókar nálam adta meg magát,de ha most teszem föl nem veszem meg tőle,és ő elmegy motorozni a frissen felújított motorjával és ez történik vele mint most velem,és megint 250 ezret kell ráköltenie,én rájukgyújtottam volna az egész kócerályt!
Ennyit a profi szerelésükről!
Nekem soha nem volt szar egyik se, engem nem kell meggyőzni semmiről berg kapcsán!
Aztán mindjárt jön Duke nevű fórumozó társunk és haza küld mindenkit mert ő meg úgy látja, ahogy itt senki más és neki sem volt gondja vele!
Egy komoly vastagságú könyvet tudnék írni a --Berg és lélektana avagy a buktatók netovábbja a gyönyör útján-- címmel, az elmúlt évek tapasztalatai és eseményeiből kronológiai sorrendbe nevekkel, berg fényképekkel, problémákkal stb. stb. a fele könyv már itt van ennek a topic-nak a hasábjain!
Még azt is mondták hogy nem túra motor aztán tessék!
És azt tudom hogy ott a Jani szerel aki jól csinálja!
Ennyi! Mindent én sem tudok!
Akkor Pali lett a hegylakó mert csak egy maradhat!
(tyűű de unom már ezt!)
Nekem Pali csinálta! Annó még általam kerültek kapcsolatba Gabiékkal alkatrészek kapcsán!
A bergen kívül nekem mindent motoromat István csinált és ha Pali a "felügyelő" nem lesz gond!
Nekem ez a név hogy Bódis nem mond semmit ha csak nem a kipufogósok na de ebbe nem is megyek bele.. nekik sem sikerült megcsinálni ezek szerint!
Itt már ezerszer ki lett tárgyalva a kismilió "szerelővel" dolgozó sanyarú tulajok ex és következő akinél egyből tönkre megy stb. stb., de jól megcsinálni csak Pali meg Janiék tudták a gépeket!
De ezzel én be is fejeztem ezt a témát az elmúlt években már mindent leírtunk ezen a fórumon pro és kontra én nem kívánok már ilyen dolgokkal foglalkozni Berg kapcsán!
Szépek is, jók is, hozzá nem értés kapcsán kibaszósak is, ez van akinek ilyen kell vállalja akinek nem kel eladja!
Ha vissza olvasol sok érdekeset találsz vagy kulcsszavakra rákeresel a topic keresőbe!
Szerintem nem lesz gond, ha Gabiék bevállalták Palival karöltve akkor meg is csinálják és náluk nem lesz az hogy nem kerül bele vagy ki belőle ami kell vagy nem kell!
Vagy te vagy a Jóisten aki mindent lát?
(adatlap nuku)
Át vagyok b..szva a szaros palánkon?
Nálad mikor volt,mert most is ilyen csecsén néz ki!
Kenyeriből!
Ismered?
Hova vitted a gépet "beleztetni"?
Enyém most is szét van kapva,PZS-ben bevállalták,Pali segítségével!
Bódisékról annyit,hogy mielőtt megvettem a gépet leinformáltam.Náluk volt tavaly áprilisban meg szeptemberben is,teljes felújításon a-z-ig!
Én október végén vettem!
Hozzáteszem ilyen nyugodtan még egy motort sem vettem meg,gondoltam profiktól nyugodtan.
Én 2,4 órát mentem a géppel,és most kiderült,mindent kicseréltek csak a hajtókart nem!
Hát persze,hogy megadta magát!
Most ott vagyok,hogy a 10 órás blokkot lehet újra kezdeni a-z-ig.
Persze garancia,meg szerelési hibára nem lehet hivatkozni,mivel versenygép!
Előző tulajjal is beszéltem,állítása szerint 230,meg 120 ezreket fizetett a szervízekért.Most annyi szerencséje van,hogy a hajtókar nálam adta meg magát,de ha most teszem föl nem veszem meg tőle,és ő elmegy motorozni a frissen felújított motorjával és ez történik vele mint most velem,és megint 250 ezret kell ráköltenie,én rájukgyújtottam volna az egész kócerályt!
Ennyit a profi szerelésükről!
Bár azt monngyák SZÁZ éves malomban is lehet még őrölni...csak nem SZÁZ éves cséppel...:)