Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van ahogy leírtad arra való a bergen az önindító... (sajnos)
én is csak a poén kedvéért írtam le hogy hogyan jártam ezzel kapcsolatba, először mindig rúgom én is!
Azt azért szögezzük le hogy ebben a berg témában sok ujjat te sem tudsz nekem mondani!
Janó múltkori széria hiba felsorolására is meg van mit hogyan kell megoldani, tökéletes is lesz nekem sohasem volt említett hibafaktorm bár más sem!
BÁR a BELEvaló méretű AKKUMUKULÁTORR NEM fogja ÚGY tekerni...mert NEM lesz RÁ idejje...

HACSAK nem köcc FEL magad MÖGÉ egy IKARUSZ BATTERÍT...
SIPAK...felejjcsd már EL azt az ÖNindítót...gyárilag is RE-STARRTERR...ami azt jelentené tuttommal hogy MELEGEN hirtelen vissza kehet vele indítani ha MINDEN jól be van állitva és az AKKUMUKULÁTOR is a hejjzet magaslatánn(netán TORNYÁN )van...

És nem ÚGY hogy tekerteted mint BOLOND a MÁKdarálót...főleg HIDEGEN...és ez a HATÖTTVENESSRE HATványozottan IGAZ...
Ééés múkodott? Az nem lehet akkor az ön motra nem Husaberg ÖN-indító?!
Tényleg csak a móka kedvéért: önindító!?!
Vasárnap de. látván a csodálatos időt, már eldöntöttem hogy gurulni fogok! De mivel már kora du. volt mire végre haza értem.. sietnem kellett! Elővettem a gépet, régóta állt szóval a szokásos ellenőrzések majd elkezdtem rúgni.. 15 perces baszakodás... nem akart beindulni! Na mondom ez harc lesz! Üres gyomorral meg pláne nem küzdök, így falnak támasztottam bementem megettem a késői ebédem.. vissza mentem, rá rúgtam majdnem beindult aztán valami hirtelen ötlettől vezérelve mondom rányúlok a kis piros gombra éésss.. pa pám.. beindult! Jót röhögtem!
Na igen de akitől vettem említette is hogy az önindító nem 100-as hát aki szervizelte az se lehetett az... Valami versenyszerelő újította tán fel...
Persze,hogy számoltam!
De a tény hogy már kb 5xör lett szétkapva a blokk ,és még ki tudja hányszor,nem vállalom a rizikót!
A Gabiék 340 et mondtak rá új alkatrészekből,Palinak van pár cucca,de igy is 280 körül lenne!
A legjobb motorom volt!3 erdőzés=300.000FT
Kicsit sokat fogyaszt!
Egyébként miért nem bíztad rá hogy állítsa talpra,ő megtudná neked csinálni. De gondolom kiszámoltad így kevesebbet buksz.
Hát ez szomorú tény, akkor ezt a motort nevezhetnénk pénznyelőnek is.
Na csáko!
A "motorunkról" pár szó.A héten(pénteken)jön a Bencsik Pali Szombathelyre és elviszi a gépet,de nem megcsinálni,hanem apró pici alkatrészekre szétszedni és akinek kell belőle valami alkatrész az nála megveheti!
Úgyhogy ez van!Ment a levesbe!
És itt szerintem a Berges pályafutásom le is zárult.
Az erő legyen veletek!
Remélem a legjobbakat!
Ne is legyen még 5 évig.
Érdekes h én meg 5 éve csak azzal használom a gépet és (hála istennek) eddig semmi baja.
Azért a hozzászólásod elején leírtad ami a jelenség.
Annyira nem dísz az az önindító, mondjuk én már gondolkoztam rajta hogy kidobom belőle mivel, általában csak melegen és nem mindig indította be de mikor városban sor elején lámpánál lefojtottam (me marha vagyok) akkor azért kurva jól esett hogy egy gombnyomás és újra hasítok. Elég égő olyankor leszállni félretolni, főleg mikor megindul a sor mögötted na az fasza tud lenni.
Kezdem azzal 1 sima dugó cseréhez szét kell húzni a blokkot, igaz gyorsan megvan de ne már. Aztán a vízpumpa tengellyel ugyanez a helyzet, a balansz csapágy szétmegy, a főtengelyt hiába hézagolod gyári méretre mégis letördeli a csapágybelső szélét, az fc modellek titán szelepjei 50 órásak és nem sokkal többet bírnak leszakadnak.Acél szelepesnél amelyikben a kúpos 1 rugó van az törik, a felső vez.mű lánckerékből kiesik a deko ütköző stiftje. Akkor a dísz önindítósok mert betekerni gyenge, Kb ennyi amivel én találkoztam de szerintem ebből 1 is sok. Meg aki többet foglalkozott bergel gondolom mesélne még párat.
palcsee nekem azt mondta hogy minden alkatrészt 400% ra el kell használni
ezt valami kárpitos még szépen megbarmolná egy párezerér
az csak belögumi ráragasztva hogy ne folyon be a viz
nem, ülve
bászki az ülésen állva szoktál kerózni?
nekem van gyári pont leakarom cserélni feketére . nem új de lehet rajta ülni
Sziasztok!

Ismi Bergijére keresünk üléshuzatot, 2002-es Fe 501-ről volna szó. Palit már kérdeztük, csak feketét tud. Valakinek ötlet h még honnan lehetne beszerezni?
De ha már minden ki van cserélve a szerelés alkalmával,és nem kevés összegért,akkor már egy amúgy is esedékes hajtókarcsere miért nem fér bele,és Robi úgy is küldte el,hogy legyen minden cserélve ami kell!
Én most még a főtengelyt is kidobatom belőle,3xori centírozás után már nem bízom benne!
Jano!
Akkor,hogy számoljak:
Te mentél vele 6 órát,Robi kb. 30-at én 2.4-et és ezek szerint 4xer szét lett kapva a blokk!
Fasza!
Az előző bergem ütve verve,törve zúzva volt,ment nálam 150 et meg ki tudja mennyi volt benne már mikor megvettem,olajon kívül,meg balansztengelycsapágyon kívül nem cseréltem semmit!
Én szeretem a berget,ezért is vettem újra!
Ráadásul patika állapotút!
Pontosan mit értesz a sok konstrukciós hiba alatt?