Igen, mondjuk szerintem a KTM-el is többnyire ez van.. néhány gány tulaj miatt mondják rá hogy vacak meg szétesik, na meg azért mert sokan gixer intervallumokat várnak egy sx-től ... csak tudni kell mi kell a motornak, és nem sajnálni tőle tőlem az LC4 is mindig megkapta a finomat
Szép és tetszik a Berg, egyenlőre narancs párti maradtam, de meglátjuk mit hoz a jövő! Lesz még nekem Bergem egyszer
Kiheverem a szülinapok bántalmait.. (2 napja megy a pálinkázás 3szülinap plusz egy névnap )..
holnap de. megyek a paripáért.. remélem jönni akar haza velem a nagy melegből..!
Mivel majdnem minden hónapba ír nekem valaki bergel kapcsolatba.., ezért vannak sablon összefoglaló leveleim, de remélem mindenre választ kaptál ami érdekelt!
Ezen a fórumon az elmúlt 6-7 évben mindent ki tárgyaltunk.. szóval ha megfelelő kulcs szavakat írod a "keresés ebben a topicban"-ba akkor 100% hogy választ kapsz a kérdéseidre! Ezt garantálom neked!
Az elmúlt években amióta ezzel a "berg témával" foglalkozok... ebben a márkában,
CSAK IS A KISSTÍLŰ, ERŐSEN AGY MENTES EMBEREK CSALÓDTAK, AZ ILYEN EMBEREK ÁLTAL ÁTVERTEK.., ÉS ÁLTALÁBAN OLYANOK UGATNAK AKIKNEK CSAK A HAVERJUKNAK VOLT ILYEN MOTORJA ÉS HA BAJA LETT A "PAJTÁBAN" SZERELTÉK! Érted amit akarok ezzel kifejezni?!
Nekünk akik betartották az előírtakat és olyan helyen javíttatták a motorjukat akik értik a berg csínját-binját azoknak nem volt problémájuk!
Az LC4-et szerettem, nagyon jó motor ezt már Te is tudod! Az SMR-ek nagyon tuttik!
Nálam a berg a "mindent vívő" ebben a kategóriában mint technikailag mint formára!
Azt is tudnod kell ezt hogy a "bergességet" kevesen vállalják be és kevesen vagyunk az országban.. 30-40 motorról van szó ennek elenyésző hányada ami rendszámos is!
Az EXC nem különben jó motor, nekem is tetszik és szeretni fogod, ebben biztos vagyok (anno Kis Jocó 525-je volt az egyik kiszemeltem..) de össze hozott az élet Bencsik Palival meg láttam Sanyát (Sanya72) menni a "nagy bergel".. és valami akkortól, úgy lett, ahogy azóta-is, most-is van!
Az az egy a gyenge pontja.. dee a motor, és az ár nagyon rendben van! Ennyiért olyan kotla narancs meg japán gépek vannak hogy soha nem értettem a tulajokat mit képzelnek pontosan ezzel kapcsolatba!
Kezdésnek nem rossz és ha valakit nagyon zavar akkor először festeti(fekete) aztán 130e. ért kap bele küllőset! Szerintem!
Hát mivel az enyimé is eladó sorba kerül lassan Én nem fogom szépítgetni
Majd írom hogy széthajtottam, szét van ütve a blokk, olaj folyik orrán száján aztán hátha nem viszik el de legalább megnyugszik az asszony hogy meghirdettem és tudom majd mondani hogy " Én mindent megtettem "
Sajnos általában így van, hajtják amíg megy, aztán ha szétesik a blokk meghirdetik. Ezért van az a sok hamis pletyka. Pedig az egyik legjobb motor és legjobb társ.
Mondtam Istinek is, hogyha meghirdetem tutira egy regényt írok ki az aki el se jöjjön megnézni a motort, ha mégis beesik valami f@sz az első rossz szónál kergetem ki a kiskapun.
Nem igaz, a berg az fos!
Meg a tulajok is fosok! Micsoda emberek vannak ne is említsd!
(1kép netes, 2kép enyém!)
Törődés? Hajtani míg meg nem makkan aztán eladni mert szar!
Szerintem ha valaki megvesz magának egy Berget csak akkor adja el ha muszáj. A legendás rossz hírével szemben egy megbízható motor a Husaberg, főleg ha a gazditól megkap minden törődést.
Szia!
Én nem ismerem egyiket sem, de az enyém is eladó.
Nem hirdetem sehol egyelőre.
FE 650 E 2002-es. Supermoto szettel vagy anélkül is.
(Fekete KTM Behr , SM első sárvédővel, nagy tárcsával, fékadapterrel, külön lánccal stb.)
A motoron nem Dellorto karbi van, hanem Keihin és a sem gyújtás is javított, tehát nem meghibásodós.
A blokk pár éve, a hengerfej tavaly lett felújítva. Egyik sem meghibásodásból kifolyólag, csak hogy minden rendben legyen. Nem sorolom hogy mik, számlákkal tudom igazolni. Volt használva, de nem túl sok üzemórát ment azóta, leginkább terepen.
Műszakis, rendszámos, törzskönyves.
Ha valakit érdekel, vagy több infó kell, vagy kép az írjon. Az irányár SM szettel: 630e
A másodikat én ismerem.
Dani megvette,használgatta,de nem sokat és rájött,hogy neki kevés a város és vonzáskörzete és messzebb szeretne jutni,ezért lecseréli egy sor4-sportra!
A motor amúgy egyben van,nincs lelakva,jól is megy,gurultunk együtt.Érdemes megnézned.
Szép és tetszik a Berg, egyenlőre narancs párti maradtam, de meglátjuk mit hoz a jövő! Lesz még nekem Bergem egyszer
holnap de. megyek a paripáért.. remélem jönni akar haza velem a nagy melegből..!
Remélem már nálad tanyázik a fenevad?!
THX
Nem hazud, mond frankó, szereti motrok, szereti csipós csirke..!
Na meg punit!
Ezen a fórumon az elmúlt 6-7 évben mindent ki tárgyaltunk.. szóval ha megfelelő kulcs szavakat írod a "keresés ebben a topicban"-ba akkor 100% hogy választ kapsz a kérdéseidre! Ezt garantálom neked!
Az elmúlt években amióta ezzel a "berg témával" foglalkozok... ebben a márkában,
CSAK IS A KISSTÍLŰ, ERŐSEN AGY MENTES EMBEREK CSALÓDTAK, AZ ILYEN EMBEREK ÁLTAL ÁTVERTEK.., ÉS ÁLTALÁBAN OLYANOK UGATNAK AKIKNEK CSAK A HAVERJUKNAK VOLT ILYEN MOTORJA ÉS HA BAJA LETT A "PAJTÁBAN" SZERELTÉK! Érted amit akarok ezzel kifejezni?!
Nekünk akik betartották az előírtakat és olyan helyen javíttatták a motorjukat akik értik a berg csínját-binját azoknak nem volt problémájuk!
Az LC4-et szerettem, nagyon jó motor ezt már Te is tudod! Az SMR-ek nagyon tuttik!
Nálam a berg a "mindent vívő" ebben a kategóriában mint technikailag mint formára!
Azt is tudnod kell ezt hogy a "bergességet" kevesen vállalják be és kevesen vagyunk az országban.. 30-40 motorról van szó ennek elenyésző hányada ami rendszámos is!
Az EXC nem különben jó motor, nekem is tetszik és szeretni fogod, ebben biztos vagyok (anno Kis Jocó 525-je volt az egyik kiszemeltem..) de össze hozott az élet Bencsik Palival meg láttam Sanyát (Sanya72) menni a "nagy bergel".. és valami akkortól, úgy lett, ahogy azóta-is, most-is van!
Kezdésnek nem rossz és ha valakit nagyon zavar akkor először festeti(fekete) aztán 130e. ért kap bele küllőset! Szerintem!
Majd írom hogy széthajtottam, szét van ütve a blokk, olaj folyik orrán száján aztán hátha nem viszik el de legalább megnyugszik az asszony hogy meghirdettem és tudom majd mondani hogy " Én mindent megtettem "
Mondtam Istinek is, hogyha meghirdetem tutira egy regényt írok ki az aki el se jöjjön megnézni a motort, ha mégis beesik valami f@sz az első rossz szónál kergetem ki a kiskapun.
Meg a tulajok is fosok! Micsoda emberek vannak ne is említsd!
(1kép netes, 2kép enyém!)
Törődés? Hajtani míg meg nem makkan aztán eladni mert szar!
Mi meg átugrunk Palihoz inni egy kupicával!
Ugye-ugye! Nem is olyan könnyű az az ugrálás!
Én nem ismerem egyiket sem, de az enyém is eladó.
Nem hirdetem sehol egyelőre.
FE 650 E 2002-es. Supermoto szettel vagy anélkül is.
(Fekete KTM Behr , SM első sárvédővel, nagy tárcsával, fékadapterrel, külön lánccal stb.)
A motoron nem Dellorto karbi van, hanem Keihin és a sem gyújtás is javított, tehát nem meghibásodós.
A blokk pár éve, a hengerfej tavaly lett felújítva. Egyik sem meghibásodásból kifolyólag, csak hogy minden rendben legyen. Nem sorolom hogy mik, számlákkal tudom igazolni. Volt használva, de nem túl sok üzemórát ment azóta, leginkább terepen.
Műszakis, rendszámos, törzskönyves.
Ha valakit érdekel, vagy több infó kell, vagy kép az írjon. Az irányár SM szettel: 630e
A másodikat én ismerem.
Dani megvette,használgatta,de nem sokat és rájött,hogy neki kevés a város és vonzáskörzete és messzebb szeretne jutni,ezért lecseréli egy sor4-sportra!
A motor amúgy egyben van,nincs lelakva,jól is megy,gurultunk együtt.Érdemes megnézned.
Ha tudsz várni ev végéig akkor eladó lesz a Bergi is. Neked.nyugodt szívvel adnám el. Ha van kerdesed írj Fb-on, este válaszolok Neked. :-)