....ja, majd este hazafele. Holnap reggel meg odafele. Amúgy fogalmam sincs mi lesz vasárnap, azt tudom hogy sok szumós kinn lesz így tuti a móka. A pályán még sose jártam, de ha lesz valami verseny még szép hogy indulok.
Segítségeteket kérném,Ki néztem egy Husaberg FE 501 típusú motort 2000 évjáratút.A kérdésem az lenne hogy mit kell ezekről tudni ? Menyire szerviz igényes? Alkatrész ellátás milyen,van hozzá minden,árban ? Hosszú távra szeretném vegyesen használni földúton és aszfalton egyaránt. Ezeken gyárilag nincs km óra és index ? Műszakin ez nem jelent problémát ? Olajat,levegő szűrőt milyen időközönként kell cserélni ?
Néha érdemes ránézni a gázbovdenre is. Ha már így megszopatott a tűszelep, ennek már nem adok esélyt. Sose néztem volna rá, csak majd pislogtam volna mikor elszakad.
Szerintetek van valami gyakorlati jelentősége a "menesztős agynak" a hátsó lánckeréknél?
Az én sm szettem "merev" lánckerekes, de gondolkodom, hogy lecseréljem e, hátha kevésbé terhelné a motort...
Ja és holnap kecskeméten szeretnék látni sok bergest, ne csak én legyek egyedül, mert akkor kinéznek.
Miért ilyen halott a fórum!?
Csak nem mindenki kecsón karcolja a lábtartót?
Akinek még volna valami infója a Husaberg fe 501,2000 évjáratról szívesen meghallgatom.
Segítségeteket kérném,Ki néztem egy Husaberg FE 501 típusú motort 2000 évjáratút.A kérdésem az lenne hogy mit kell ezekről tudni ? Menyire szerviz igényes? Alkatrész ellátás milyen,van hozzá minden,árban ? Hosszú távra szeretném vegyesen használni földúton és aszfalton egyaránt. Ezeken gyárilag nincs km óra és index ? Műszakin ez nem jelent problémát ? Olajat,levegő szűrőt milyen időközönként kell cserélni ?
Előre is köszönöm ! Várom a válaszotok !
Csörgess meg vmikor!
Kössz
Az én sm szettem "merev" lánckerekes, de gondolkodom, hogy lecseréljem e, hátha kevésbé terhelné a motort...
Bizony ott van doki-d is!
Meg Luki 660SMC-je ami aztán Wolfijé lett majd ellopták még mindig keresik! wanted
Sanya gépe meg spook-é!
Spook, ne tegyél bele autódekót, FELESLEGES