Frissen vásárolt Fc 501 berúgásra nem indul tolásra viszont igen. Gyertyát erősen kormolja. Van valakinek valami ötlete, mert így egyedül sajnos nem tudok elmenni vele sehova , hacsak nem kapom fel a szomszédot a hátamra hogy majd betol ha épp megáll.
Előző tulaj 100 as benyával müködtette meg NGK R CR8E gyertyával, ezt kikellet cserélnem NGK R CR7E volt kéznél 95 ös benzint nyomtam bele.. gyengébbnek is érzem a gépet tudja valaki milyen gyertya kell ebbe pontosan ? 99 es évjárat( gyanusan FE lehett gyárilag csak lelett csupaszitva teljesen és FC nek hirdették
Én is palcseetól vettem./palcsee@freemail/
Nem mindig lehet elérni.
Próbáld meg a gerecsemotor.hu oldalt is.
Amúgy a hengerfejtömítésünk az egyezik a ktm 525 tipuséval.
A gyújtásnál a forgórészt nem tudod hogyan lehet leszedni?
Én már túl vagyok egy felújításon.
Hengerfejtömítés 6800, vezműlánc 8000Ft.
A többihez nem kellet nyúljak.
Adtam neki egy új gyűrűszettet 10000Ft
Szelepszárszimering csere 4db 2000Ft.
+ komplett hengerfejfelújítás.4db új szelep 40000FT.
ktm kecskemétnél van szervíz is,husaberg tulaj szerelővel,vagy keresd Palcsee felhasználót mesterszálláson,nagy Berg fan ő is,ismerik őket...
esetleg Szani, ők mind értik a Bergeket intéznek ők alkatrészt...
van egy másik husaberg fórum...oda ha beírsz megtalálnak téged a segítők!motormágus(ő a kecskeméti szerelő) meg ott lesz szani is...
Pelcsee itt szokott néha néha írni...
Újítom a blokkját a Husaberg Fe 600 as motoromnak(1996-os évjárat) és nem tudom merre kellene elindulnom alkatrészért. Felsorolom mi kellene bele, hátha tud valaki segíteni:
-tömítés szett
-vezérmű lánc
-vezérműlánc feszítő
-alsó vezérmű lánc kerék
-hajtókar felújító készlet
-dugattyú (mérete: 94,96) és csapszeg
-főtengelyre anya (a primer fogaskerék felöli)
Jó lenne ha valaki tudna segíteni merre keresgéljek
idom van Palcseeéknál,Mesterszállás, krosszmotorok.hu
lehet nem reagál elsőre a telefonhívásra,de van,eröltetni kell
am meg műanyag heggesztő megtudja orvosolni...
egy idom 10körül...bontott
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, hogy egy végighasadt hátsó idomot (2005-ös HusaberG) ragasztani, aztán lefesteni éri meg jobban, vagy egy teljesen új idomot venni?
Köszönöm a segítséget!
15/38 végáttétellel vettem, az első utunkon 172km/h tudott a 90 kilómmal, óra szerint, nem túl jó minőségű úton és viszonylag stabilan tehát a tengelytávot nem érzem problémának. Elsőre 14/40 vagy 42-re szavazok aztán majd kiderül mennyire fog tetszeni.
14 vagy 15 - 45, de azt hiszem 14-45, hogy végre mennyi fogalmam sincs, igaz euroringen nem mentem még, de kakucson és visontán is az egyensekbe tőgáz-satufék van, nincs olyan hogy végsebességen 'túrázok' a kanyarig, sőt sokszor be is szitál az eleje a nagy tempótól és amiatt kell visszavenni kicsit... és nekem 'csak' 550 van...
gyakorlatilag nem tudsz olyan elbaszott lk párosítást felrakni (vagyis tudsz, csak értelme nincs) hogy a 650 6.ban 130-at menjen max fordulaton, mert akkor már használhatatlan lenne alul
a 15-42 amúgy jó kiindulásnak tűnik pályára, de ha 15-38 van most akkor 14-38-at próbáld szerintem, az érzésre kb 15-41 (csak az elsőt olcsóbb cserélni mint a hátsót és a lánchossz se akkor dilemma), ha meg nem elég harapós még mindig tudod a hátsót növelni, mondjuk 14-40-re, az már kb 15-43
14-es első mellett szól még hogy így ugyanannál a láncnál hátrébb kell tegyed a tengelyt így nő a tengelytávolságod ami nagyobb sebességnél stabilabb motort eredményez, igaz a kanyarodás rovására, de euroring meg kakucs amúgy se az a csiki-csuki stílus
1 centit még jön előre, de valószínű az lesz hogy veszek több kereket is és majd kisakkozom melyik lesz a jó, mert azt se akarom hogy pl 110km/h legyen a vége mert euroringre is ki szeretnék vele nézni meg kakucson is lehet a hátsó egyenesbe 130-at menni. Neked mi van fent?
Előző tulaj 100 as benyával müködtette meg NGK R CR8E gyertyával, ezt kikellet cserélnem NGK R CR7E volt kéznél 95 ös benzint nyomtam bele.. gyengébbnek is érzem a gépet tudja valaki milyen gyertya kell ebbe pontosan ? 99 es évjárat( gyanusan FE lehett gyárilag csak lelett csupaszitva teljesen és FC nek hirdették
Nem mindig lehet elérni.
Próbáld meg a gerecsemotor.hu oldalt is.
Amúgy a hengerfejtömítésünk az egyezik a ktm 525 tipuséval.
A gyújtásnál a forgórészt nem tudod hogyan lehet leszedni?
Én már túl vagyok egy felújításon.
Hengerfejtömítés 6800, vezműlánc 8000Ft.
A többihez nem kellet nyúljak.
Adtam neki egy új gyűrűszettet 10000Ft
Szelepszárszimering csere 4db 2000Ft.
+ komplett hengerfejfelújítás.4db új szelep 40000FT.
esetleg Szani, ők mind értik a Bergeket intéznek ők alkatrészt...
van egy másik husaberg fórum...oda ha beírsz megtalálnak téged a segítők!motormágus(ő a kecskeméti szerelő) meg ott lesz szani is...
Pelcsee itt szokott néha néha írni...
http://sgforum.hu/forum.php3?a...
Újítom a blokkját a Husaberg Fe 600 as motoromnak(1996-os évjárat) és nem tudom merre kellene elindulnom alkatrészért. Felsorolom mi kellene bele, hátha tud valaki segíteni:
-tömítés szett
-vezérmű lánc
-vezérműlánc feszítő
-alsó vezérmű lánc kerék
-hajtókar felújító készlet
-dugattyú (mérete: 94,96) és csapszeg
-főtengelyre anya (a primer fogaskerék felöli)
Jó lenne ha valaki tudna segíteni merre keresgéljek
Köszi...
lehet nem reagál elsőre a telefonhívásra,de van,eröltetni kell
am meg műanyag heggesztő megtudja orvosolni...
egy idom 10körül...bontott
Tanácsot kérnék, hogy egy végighasadt hátsó idomot (2005-ös HusaberG) ragasztani, aztán lefesteni éri meg jobban, vagy egy teljesen új idomot venni?
Köszönöm a segítséget!
Mondjad neked mijaz, és küldöm a címem.
gyakorlatilag nem tudsz olyan elbaszott lk párosítást felrakni (vagyis tudsz, csak értelme nincs) hogy a 650 6.ban 130-at menjen max fordulaton, mert akkor már használhatatlan lenne alul
a 15-42 amúgy jó kiindulásnak tűnik pályára, de ha 15-38 van most akkor 14-38-at próbáld szerintem, az érzésre kb 15-41 (csak az elsőt olcsóbb cserélni mint a hátsót és a lánchossz se akkor dilemma), ha meg nem elég harapós még mindig tudod a hátsót növelni, mondjuk 14-40-re, az már kb 15-43
14-es első mellett szól még hogy így ugyanannál a láncnál hátrébb kell tegyed a tengelyt így nő a tengelytávolságod ami nagyobb sebességnél stabilabb motort eredményez, igaz a kanyarodás rovására, de euroring meg kakucs amúgy se az a csiki-csuki stílus