Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segítő tolja be , nem egyedül.
bebírod tolni a Berget? főleg az 501et? én a 400at nem tudtam akárhányadik sebességben próbálkoztam vele
Frissen vásárolt Fc 501 berúgásra nem indul tolásra viszont igen. Gyertyát erősen kormolja. Van valakinek valami ötlete, mert így egyedül sajnos nem tudok elmenni vele sehova , hacsak nem kapom fel a szomszédot a hátamra hogy majd betol ha épp megáll.
Előző tulaj 100 as benyával müködtette meg NGK R CR8E gyertyával, ezt kikellet cserélnem NGK R CR7E volt kéznél 95 ös benzint nyomtam bele.. gyengébbnek is érzem a gépet tudja valaki milyen gyertya kell ebbe pontosan ? 99 es évjárat( gyanusan FE lehett gyárilag csak lelett csupaszitva teljesen és FC nek hirdették
csak annyi hogy légkulccsal tudod leszedni, és a gumisoknál ált. szokott lenni
Őőő ezt annyira most nem értettem.
legközelebbi gumis leveri neked légkulccsal
Én is palcseetól vettem./palcsee@freemail/
Nem mindig lehet elérni.
Próbáld meg a gerecsemotor.hu oldalt is.
Amúgy a hengerfejtömítésünk az egyezik a ktm 525 tipuséval.
A gyújtásnál a forgórészt nem tudod hogyan lehet leszedni?
Es merre vetted a vezermulancot meg a tomitest? Mert nekem az okoz gondot, hogy hol lehet kapni alkatreszt.
Szia!

Én már túl vagyok egy felújításon.
Hengerfejtömítés 6800, vezműlánc 8000Ft.
A többihez nem kellet nyúljak.
Adtam neki egy új gyűrűszettet 10000Ft
Szelepszárszimering csere 4db 2000Ft.
+ komplett hengerfejfelújítás.4db új szelep 40000FT.
Köszi szépen, írtam a másik fórumra is, hátha lesz minden
ktm kecskemétnél van szervíz is,husaberg tulaj szerelővel,vagy keresd Palcsee felhasználót mesterszálláson,nagy Berg fan ő is,ismerik őket...
esetleg Szani, ők mind értik a Bergeket intéznek ők alkatrészt...

van egy másik husaberg fórum...oda ha beírsz megtalálnak téged a segítők!motormágus(ő a kecskeméti szerelő) meg ott lesz szani is...
Pelcsee itt szokott néha néha írni...

http://sgforum.hu/forum.php3?a...
Sziasztok.

Újítom a blokkját a Husaberg Fe 600 as motoromnak(1996-os évjárat) és nem tudom merre kellene elindulnom alkatrészért. Felsorolom mi kellene bele, hátha tud valaki segíteni:
-tömítés szett
-vezérmű lánc
-vezérműlánc feszítő
-alsó vezérmű lánc kerék
-hajtókar felújító készlet
-dugattyú (mérete: 94,96) és csapszeg
-főtengelyre anya (a primer fogaskerék felöli)
Jó lenne ha valaki tudna segíteni merre keresgéljek

Köszi...
idom van Palcseeéknál,Mesterszállás, krosszmotorok.hu
lehet nem reagál elsőre a telefonhívásra,de van,eröltetni kell
am meg műanyag heggesztő megtudja orvosolni...
egy idom 10körül...bontott
Kecsón sztem arany. Kérdezz rá az Universal-nál, vagy Parilla! Csak tipp.
Hirtelen nem is találok sehol idomot... Nem tudja valaki, hogy milyen árban mozog?
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, hogy egy végighasadt hátsó idomot (2005-ös HusaberG) ragasztani, aztán lefesteni éri meg jobban, vagy egy teljesen új idomot venni?
Köszönöm a segítséget!
Küldtem.
vbergviki@citromail.hu
Nemnagyon!

Mondjad neked mijaz, és küldöm a címem.
Eladó! Vadi új Magura radiális pumpa, cnc mart, 16-os dugattyúval! Csak igényeseknek!
küldtem emil megkaptad?
15/38 végáttétellel vettem, az első utunkon 172km/h tudott a 90 kilómmal, óra szerint, nem túl jó minőségű úton és viszonylag stabilan tehát a tengelytávot nem érzem problémának. Elsőre 14/40 vagy 42-re szavazok aztán majd kiderül mennyire fog tetszeni.
ez jó hahahaha hozzászolás
14 vagy 15 - 45, de azt hiszem 14-45, hogy végre mennyi fogalmam sincs, igaz euroringen nem mentem még, de kakucson és visontán is az egyensekbe tőgáz-satufék van, nincs olyan hogy végsebességen 'túrázok' a kanyarig, sőt sokszor be is szitál az eleje a nagy tempótól és amiatt kell visszavenni kicsit... és nekem 'csak' 550 van...

gyakorlatilag nem tudsz olyan elbaszott lk párosítást felrakni (vagyis tudsz, csak értelme nincs) hogy a 650 6.ban 130-at menjen max fordulaton, mert akkor már használhatatlan lenne alul

a 15-42 amúgy jó kiindulásnak tűnik pályára, de ha 15-38 van most akkor 14-38-at próbáld szerintem, az érzésre kb 15-41 (csak az elsőt olcsóbb cserélni mint a hátsót és a lánchossz se akkor dilemma), ha meg nem elég harapós még mindig tudod a hátsót növelni, mondjuk 14-40-re, az már kb 15-43
14-es első mellett szól még hogy így ugyanannál a láncnál hátrébb kell tegyed a tengelyt így nő a tengelytávolságod ami nagyobb sebességnél stabilabb motort eredményez, igaz a kanyarodás rovására, de euroring meg kakucs amúgy se az a csiki-csuki stílus
1 centit még jön előre, de valószínű az lesz hogy veszek több kereket is és majd kisakkozom melyik lesz a jó, mert azt se akarom hogy pl 110km/h legyen a vége mert euroringre is ki szeretnék vele nézni meg kakucson is lehet a hátsó egyenesbe 130-at menni. Neked mi van fent?