nem-nem
minél nagyobb dugóátmérővel használod a nyerget annál lustább lesz, nekem is pont ez volt a bajom a 18*19-es bremboval, hogy erősen kellett húzni hogy jó legyen
na mindjárt felhívom havert akinek kéne azt ledumáljuk
amugy sztem tuti h jo mert a 4dugora is minél nagyobbat raksz annál idegesebb a fék sztemnekem a 6 dugonál üzemmelegen egy ulyas téma a lassitás ezenkivül van egy csomo állitási lehetőség amihez én nem konyitok
üdv! a tank a régi 2 lyukas jah van a naten kép is a dupla kipufos képek között!de elvileg már elkelt az egész reggel de még nem jöttek érte! megoldhato h ráprobáld csak sietni kéne mert eladtam a motort és a föfékhengert nem hanem venni akarok helyette valami vrembbot vagy gyárit!
akár még érdekelhet is, csak az a tré hogy 4 dugós radiális FTE nyereghez kéne, nem tudom ahhoz milyen lenne, motormann.hu azt mondták a 16 mm-es jó a 4-es nyereghez, de gyakorlatban 12-13-14-eskkel találtam szetteket...
6-os beringerhez milyen volt?
megoldható lenne hogy összepróbáljuk milyen a fékhatás vele? mert ha jó, valószínű elcsencseljük (50-ér )
VAn még fekete idomszett+fekete tank+üléshuzat 1 carbon idom két karbon 3d foliával bevont idom meg ilyenek!meg gyári kipuff rendszer 650re!Meg 2 99%első gumi meg egy 90%os hátso michelin pilot gyári mintás slick! ha valakit érdekel valami irjon!
Az az igazság,ezt a motort nem a végsebessége miatt vettem,de mostmár éngem is izgat a kérdés!A hét végén kimegyünk Kunmadarasra,ha jó idő lessz, és megnézem mit tud !
Feltennék egy nagyon idióta kérdést!
Egy 2005ös FS650 E Husaberg gyári áttétellel max miyen sebességre képes? 220 km/h lehetséges?
Ha lehet, akkor tapasztalatokra lennék kiváncsi nem mende mondákra
Kössz!