Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valahogy sejtettem
csak mert 500 környékén már ilyen 2004-es mopedeket lehet találni, és azok azért na...
őőő... az előző a 4996-osra a válasz, csak elkúrtam
Hát, igazából jogos a kérdés
csak azért kérem mert én 14:48-as enduro áttétellel meg bütykös gumikkal mentem 152-t, pedig nem is akartam kihúzatni, meg volt is még benne, csak majdnem eldobtam úgy beriszált
enyém pedig 'csak' 550-es
miért ragaszkodsz ennyire a rendszámhoz?
én is azt hittem hogy kell meg így meg úgy, aztán még egy percet sem volt fennt a motoron
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fc_450_rendszamos-42
10402

Alkudsz belőle 30-at és máris belefér az 500-ba, bár nem éppen az enduro változat, de rendszám meg lámpa ezen is van és nem mellékesen 7 év a különbség.
Ezt találtam ami papíros, és belefér az 500-ba.
450-500 pénzbúl ennél jóval fiatalabbat is tudnál venni
Hello alles.

Endurot keresgélek és többek között a Berg is a látótérbe került.
300 és 500eFt között nézelődök papírosat, Yamahát, Hondát, KTM-et, Husqy-t, és Berget.
Bergből ezt dobta a gép.
Mit gondoltok, érdemes vele foglalkozni?
Visszaolvasta eléggé megrémisztettek a hajtókar árak. Dugattyút, hajtókart milyen gyakran szokás cserélni ezekben? Ebbe is 90eFt lenne pl 1 új hajtókar?
Tudja a franc !Az az igazság elfogyott az út is alólam,de én úgy éreztem,hogy már kiforogta magát !
tökéletes volt semmi negatívum plusz nagyon szépen világított
Ja, valahogy mindig máshogy néz ki
és mennyire volt stabil a tartó?
már megint hogy néz ki a zeher drz-je

mekkora gánymester szegény
Ez volt fent!
Pali tette rá valami led-es tartó volt és arra fel csavarozva!
Milyen hátsó lámpád/rendszám tartód volt a Bergen?
A mostani "szigszalagos" megoldást szeretném korszerűsíteni
a supermoto-s fórumon egyszer kétszer előkerült ez a dolog:

nem linkelem inkább ide másol mert tök véletlenül meg találtam

Albijam
[13] 2009. november 25. 19:16
Áhoj!

Köszi az infót! Gondolom nem sok minden van a boltba!

Végigolvastam a bőséges betűtermést!
Annyi hogy én nem tudok kerekezni és mindig befostam attól a mikor véletlenül eljött az eleje a földtől(elég gyakori eset)....
15/42-vel van szerelve 100alatt nem szerette a 6ost! Egyszer néztem meg hogy mi lehet a vége kb. de ez nem mérvadó... egy 600as gikszerel mellém gurult egy srác intett hogy menjek aztán roccs full gáz majd hat és kamillázott mellettem, mert 175 ig mertem de ott durván fosatos amit ott művel a gép...

Meg volt a tuning! Pali elengedte a karbit most olyan amilyennek próbáltad! Amikor vittem a "szobába" akkor tudtam ki próbálni amennyire a kezem engedte de leírhatatlan durva ahogy veszi a lapot két napig folyamatos flessem volt!

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény

lacika_kjc
2009. november 25. 13:03
na az Albi bergje fojtás nélkül,, az egy igazi állat!

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz
de ott nem volt még vége ugye?
iiiijjjjjjjjjj bázd, totál el is felejtettem
akkor legalább nem rohadt rád
15-38-al 180km/h
Hali,elhasználtam az olajat,bocsi
Miért van az , hogy sajtó ügyileg az FS 570 sehol sincs?
Egy príma 2010-es motor és 1 magyar cikk van róla.
Még youtubon sincs róla több , mint 7-8 értékelhető videó...
Amit észrevettem vele kapcs. , hogy 10.000 euro volt az ára újonan még nyár közepén , de már 7-8 ért is kapható.
Ha így halad , talán elérhető lesz hamarosan :)
anyit megy amenyire áttételezed. egy ilyen motornál nem a sebesség a lényeg