öhöm-öhöm ha sikerül elpasszolni a plussz fékalkatrészeket, kb úgy jövök ki mintha megvettem volna használtan a főfékhengert, szóval csak egy ideig áll benne a zseton...
nincs mit, konkrét kérdésre konkrét válasz, legalább tudod mit akarsz,
nem a "menjen mint egy mozdony legyen 50 kiló de még benzin se kelljen bele..." kategória
jah
ez legalább faszán összepasszol, kipróbáltam Lacika smr-jét, azon is ilyen fék van/volt és frankó, úgyhogy megy fel egy az egybe - Börni féle motyó
az én főfékhengerem meg elcserélem haverral egy phds-es kormány befogóra, a megmaradt nyereg meg a 310-es braking tárcsa így eladó meg egy fémfékcső is...
Sziasztok!
Husa kérdésem lenne.
Túrázni keresek valami komolyabb endurot, inkább utcára és munkába járni. Néztem pl. Cagiva Canyon 600-ast, Transalp-ot, hasonlókat.
Most jön a Husa része:
kinéztem egy FE450E-t, 2004-est.
Mivel abszolút nem vágom a Husabergeket, kérdezném, hogy alkalmas-e ez a motor a
"kis fogyasztású olcsó fenntartású munkábajáró" motor kategóriába?
Számomra inkább egy üzemórás, kihegyezett 4T krossznak tűnik,
de nem tudtam eldönteni. Kérlek segítsetek, jobban értetek
a típusokhoz. Nem a "25 óránként dugócsere" típusú motorba szeretnék beszállni, elismerem a teljesítményüket, de nincs rá pénzem.
Hosszú távú, 15-20.000km-eket gond nélkül lefutó motort szeretnék venni, túrára.
Zé rider vette meg tőlem múlt héten, ám úgy állapodtunk meg ha az 550-et nem forgatja rendesen, akkor visszaveszem tőle. Még nem keresett hogy mire jutottak vele.Azt hiszem csak most fogják majd belerakni.
Már nem Pesten dolgozok és nem is járok be a nagyfaluba.