lehet kapni kifejeztten ilyen normál felfogást radiálisra átalakítót, supermoto topicban Myki77-nek is az van, ő tudja kinntről, valami 10e körül lehet
hát ja jeladó menet az nincs rajta, max gyorskötözővel a nyeregtartóhoz...
Meg a radiálissal az a gond, hogy a km jeladót nemtudom használni...
mert a 4-6 dugós (nem radiális) beringernél némelyiken van neki csavarmenet a nyeregbe
420-ért ettől jobb állapotú 4 T motort nem hiszem hogy bármelyik márkában is kapsz, és ezt nem olyan könnyű széthajtani. Ezzel 1 óra is elég húzós kondi szempontjából. Gecsa videói közt nézd meg a legelsőt! Abban benne van ez a motor. Vezlánc pedig 5500 Ft a D.I.D.
nem tudom merre van ez a motor, de gyakorlatilag az ország másik fele...
Lényeg a lényeg, az FC sorozat kőkemény üzemórás gép, ezt jól tudom?Adott gép 38 üó, gondolom 100 körül dugó, hajtókar, csapszeg, gyűrű csere, ill. gyakori vezlánc csere, szelepállítás...Milyen üzemórában lehet gondolkodni ha konkrétan itt ,és egy kis krosszpályáa lenne a cél...Ne mondjátok, hogy gyűjtsek még, és vegyek két évvel fiatalabbat, mert ennél többet nem kívánnék rászánni...4 kiló az teljesen jó!
Én is mentem pár kilométert Ausztriába, kétszer is , két jó bergért. De megérte. Egy jó FC600, azért még érdekelne. Ha lenne rá lóvém, meg időm. Az nagyon ütős.
egyébként, elmentünk Sárvárra is (430km)egy fe450-ért! megérte! az is nagyon jó motor volt,aztán én ettem Egerből(100km), Dávid se a közelbe vette,mert Palcseeék is 170km-re laknak! Balázs haver is az ezer éves fost(FC600) valahonnan Gyöngyös környékéről hozta...
az fc600-nak azért ez a jelzője,mert tényleg az,(bár amikor jó a gép akkor odatesz bármit,ezt aláírom!) de a többi mind 2003-és 2004es volt,semmi bajuk sose nem volt! én szerettem! nem tudok egykerekezni,de az a motor tanított!
Az enyém volt az a motor. Rendelésre készült el (nem kicsit hosszasan), előzetesen leegyeztetve mik lesznek belerakva és mennyi az összeg amennyiért el lehet vinni, mert rengeteg új cucc ment bele, és ilyen szinten sem indokolatlanul spórolni sem 90 %-os cuccokat újra cserélni nem éri meg. Fél év garit adtam rá, nincs benne kétes alkatrész. Régen nem hallottam olyan tisztán egészségesen szólni Berget mint másfél hete azt. Minden gázfröccsre egyből szabály, veri a lángot ahogy kell.... Isteni. Kedvem lett volna egyből ledarálni róla a hátsó gumit mikor beindította....
igen ő csinálta a mi segítségünkkel! igaz Palcsee?
hosszú nap volt az biztos, hajnalban én aludtam a volánnál a többiek meg ébresztgettek,mondom nincs semmi csak beájultam kicsit, mekkora volt gecc
egyébként tegnap kijött vele Dávid,mert addig mondtam neki,hogy jöjjön már, május óta van benne 38óra! egyáltalán nincs leütve,mert nem tudja szétb@szni!
Szia! Az a belinkelt moci egy 97 előtti olajpumpa nélküli blokkos, átidomozott gép, hidraulikus kupplung nélkül, még a régi akadozó váltóval....Semmi köze a 2000 évjárathoz. A Gecsa féle moci tényleg nem lutri, 4 vadiúj vasszelep dupla szeleprugóval, 35 mm-es szívószelepek, új himbagörgők, FCR karbi, 6-os enduro váltó, FE futómű, 18"-os kerék, és hangtalan a blokkja. A Dunántúlon 1 hónap alatt jobban lelakják, mint ezt 10 év alatt. az Alföldön...Egyedül a drágább gyújtáselektronika szól ellene, 15-20 e a különbség ha venni kell rá. Én a gazdája helyében atomra leütném, és akkor adnám el 350-ért kb. 1 hét alatt.....Mint a te 470 FC-d. De ez olyan kb. 10 év múlva lesz.
igazuk van a haverjaidnak!crosst krosszozásra, enurora endurót! de ahogy mondtam nekem is fc volt, egyáltalán nem éreztem a hátrányát, de én husaberggel krosszost nem sokat láttam... én símán vennék mégegyet pont erre az időszakra,tél,hó,sár,tavasz,sár,föce!
azért mondtam,nézelődj,biztos,hogy beesik még valami számodra jó vétel! hajrá!
Az FC550 igencsak nem endúrózásra való. Akkor inkább tényleg jobb az az 501. Nekem volt mindkettőből, igaz, az 501 FC volt. Nekem jobban bejött a régi blokk, 2000'-ig bezárólag!
hát ja jeladó menet az nincs rajta, max gyorskötözővel a nyeregtartóhoz...