Közben megtaláltam a kódhoz tartozó illesztést, ez az NTN C4-es. És elég borsos az ára sajnos. De ami kell az kell...
Mindenesetre köszönöm az infót Palcsee.
A tengelyirányú illesztéssel hézagolással kapcsolatbn majd zaklatnálak telefonon ha nem gond.
Előre is köszönöm!
Nekem a főtengelycsapágy NTN gyártmányú hengergörgős a főtengelynél az 501-ben, viszont a száma alapján nem tudtuk kideríteni hogy C3-as-e vagy nem.
A blokkban az összes csapágy C3-as, gondolom ez is de azért légyszives erősíts már meg ebben a dologban.
Köszi:
Norbi
Kb. 1 éve hirdetik, éppen 250-e rel lett olcsóbb a legutóbbi óta. Ennyiért lassan el kell hozni. Valószínű utcán használt moci, a 112 óra nem tűnik soknak. Szeleprugókat kicserélném duplára, kapna egy hengerfejtuningot, meg egy komplett nyitott rendszert, eladnám a papírjait a rendszámmal együtt és brümmögnék vele pályán míg szét nem esik. Szerintem az elmúlt évek egyik legkorrektebb vétele. Németo-ban ugyanez kb. 5000 Euro+regdíj+forgalomba helyezés.
Hívd fel tesómat. 70/385-9600 Nincs hozzájuk felső befogó, és bár újak, de kissé össze vannak verve. Mondjuk árban jó. (egy szimmering 7-8 e Ft KTM-be)
Sikerült összehozni a hullára kokeszolt karbit?
VEGA, 15 pénz volt a tengely.
Mindenesetre köszönöm az infót Palcsee.
A tengelyirányú illesztéssel hézagolással kapcsolatbn majd zaklatnálak telefonon ha nem gond.
Előre is köszönöm!
Nekem a főtengelycsapágy NTN gyártmányú hengergörgős a főtengelynél az 501-ben, viszont a száma alapján nem tudtuk kideríteni hogy C3-as-e vagy nem.
A blokkban az összes csapágy C3-as, gondolom ez is de azért légyszives erősíts már meg ebben a dologban.
Köszi:
Norbi
Erről a gépről tudtok valamit, fontos lenne.
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Nekem van belőle polcon. Mindig van 1-2 db tartalék mindegyikből, hogy ne kelljen várni rá ha szükség van rá.