Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mi lett a motorral? remélem semmi durva
képesmotoron és használtautón megtaláljátok.
Műszakira teljesen felkészített Honda NX 500-as Dominator eladó. elől-hátúl új fékbetétek. elől új gumi, olaj és olajszűrő. hozzá jár az enduro szett is, ami bent van az árban már. CSERE is érdekel. akár ráfizetéssel is. pl.: KTM, Husaberg, YZF
Helló! Zalaegerszeg környéki Husaberges srácot keresek! Ma motorozott Boncodfölde Hottó fele egy másik crossossal meg egy quadossal. Egy ideig mentem velük, aztán haza jöttem benzin hiány miatt. Aki ismeri őt/őket írjon please. Szívesen csatlakoznék
nem lehet?
nekem biztos nagyon furcsa lesz, hogy ilyen szűk. még olyanon nem mentem. idén meg ráadásul még csak most fogok 2.szor motorozni. de nem baj , fő hogy veretjük neki
jól van addig még visszatérünk rá

mennénk csak nekem még Palinál a szarom, holnap reggel irány szolnok és onnan visonta, ha tényleg jön mindenki aki eddig írta nem kicsit leszünk sokan...
visontán meg előzni...
okés visszatérünk rá még Csabi haverom nem tudom akar-e jönni, ha nem ,akkor lehet h veletek megyek
köszi

holnap viszont irány visonta! jöttök ti is?
zsírság
mi valószínű úgy megyünk szombat-vasárnapra, hogy péntek este lemegyünk, ha minden igaz Albiékhoz beuralni kecót
és akkor nem kell moccolás elött sokat vezetni szombaton
haver valószínű nem tud jönni, így marad 1 hely a buszba, ha gondolod idáig feljössz innen tudunk együtt menni cuccaidat átdobjuk és megoszlanak a költségek is, autót meg itt tudod hagyni a parkolóba...
hát jó lenne nagyon! nem tudom még, hogy lesz-e rá lóvém

3 nap azért elég meleg, ott alvással kajával, piával pályabérlettel stb stb... legalábbis nekem de ha tudom, akkor megoldom
Börni féle májusi hétvégére tervezed hogy eljössz?
Karesz Szilvi, vasárnap nem jöttök a döndösi szőlősbe?
Szia(sztok)! Olvastam a hsz-eket. Nincs itt semmi probléma, mindkét említett motor a hozzáfűzött reményeket hozza. Igaz, (de mindenre amit ismerek) ha TEHETI valaki, akkor a drágábban vásárolt jobb minőséget választja, drágábbért. Minden ár-érték-emberi természet függő. Mindenki tudja, hogy egy 'Berg versenyképesebb, "menőbb". Éppen ezért lutri lesz megvenni a "jaszkarizásra" használt, nem karbantartottat.(Magyarország szindróma=megvesszük a nyárra, leéljük- ősszel eladjuk) NA HA VALAKI ILYENT VESZ (nem ért hozzá, v. átverik...stb) SOHA NEM LESZ A MÁRKA RABJA. Üdv, Tamás.
az tény hogy többe jön ki mint egy 'utcai' gép, nem is vitatja senki
de érdekes sokan mégis átülnek sportmotorról sm-re, fordítva nemigen hallottam még... valamit akkor mégis tud nyújtani a drágább fenntartásukon kívül...
Áhoj!

Olvasom mi a téma és erről nekem, a véleményem az, amit tavaly megírtam már és most tessék itt van nektek újra!
Sanya után szabadon : csak a berg


Albijam
[56180] 2009. május 11. 19:24
Áhoj nektek!

Páran írtak a kerék kör méret ügyben és értem amit írtok mert én is úgy mértem, hogy szelep sapkánál vonal aztán egy fordulat majd a szelep sapkánál még egy vonal. A mért távolság 1850 mm lett.
Lehet rosszul fogalmaztam mert a kérdésem az volt hogy aki csinált már hasonlót annak is ilyen körüli érték jött-e ki?
Majd autóval le ellenőrzöm és kiderül hogy mennyire pontos a km/h. Bár az autó is csal egy kicsit de mégis egy támpont!

A mai napi témához csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy a motor ami alattad van az csak egy dolog! TUDÁST egyikhez se adnak! Az hogy kinek milyen van az teljesen egyéni és szubjektív döntés eredménye ami rengeteg mindenen múlik! Csak pár dolog ami így hirtelen eszembe jut pl:
-a pénztárcán, nem mindenki engedhet meg magának olyan motort amit szeretne és fent is tudna tartani
-ismerősök befojásán, ezt nem kell magyaráznom..... a barátomnak, haveromnak ilyenje meg ilyenje van és ilyen jó meg olyan jó, ilyen szar meg olyan szar.....
-a "motorozni" TUDÁS on, ami mindenkinél más és más és ez alapján erősebbet vagy kisebbet régebbit vagy újabb típust választ és azzal próbálkozik
-márka hűség vagy hűtlenség, szinte mindegyik márkának van erősebb vagy gyengébb típusa csak győzd kiválogatni
és van még ezer meg ezer dolog de ezt ti jobban tudjátok mint én!
Az érvelés és vélemény ütköztetés jó dolog amíg intelligenciával és humorral van megspékelve és nem arról szól ki mekkora köcsög és bunkó. Vannak olyanok akik nem bírják egymást azok vagy továbbra is cseszegetik a másikat vagy nem szólítják meg a másik hozzászólását! Én is kaptam már hideget és meleget is tőletek de semmin nem sértődtem meg mert ha nem is értettem egyet vele akkor is elfogadtam és tiszteletben tartottam a véleményt. Azért olvasom és írok erre a fórumra mert vannak olyan emberek Itt akiknek kíváncsi vagyok a véleményére és meg is kérdezem ha arról van szó és kivétel nélkül mindig kapok választ. Mindezt azért mert érdekel a supermotozás és szeretnék többet tudni róla a lehetőségeimhez mérten! Én úgy gondolom hogy sokan vannak köztetek akiktől érdemes tanulni! És én ezt nem szégyellem!
Berg ügy! Hogy Foxinak vagy nekem mennyire felesleges egy verseny motor rend számmal mindenki számára egyértelmű!
(bocsánat Foxikám hogy a te nevedbe is megnyilvánultam de a vélemény ez! és én is imádom a Berget nekem is ez kellett!)
De számomra nem ez a fontos hanem az hogy olyan motorom van amire vágytam és kő keményen megdolgoztam és dolgozok a mai napig úgy, hogy család ennek nem láthatja anyagi kárát! Tavalyi évben megszűnt a munkám és ment minden a lecsóba kocsi, motor, miegymás... Talpra állni nem egyszerű és még sokáig fog tartani, de örülök hogy itt tartok (van egy hobbim-Berg-) még ha más számára ez felesleges is, és ha rosszabbra fordulnak a dolgaim akkor megint megy minden a lecsóba mert első a család!
that's all folks

válasz erre
azért mert azokról fingom sincs... főleg sor4 esetén
ha az én motoromat vesszük alapul akkor szarul áll a helyzet, de ha meg haverét 150 üó (vez láncon kívül semmi), anitáét 50 üó (1000 forintos vízpumpa szimmering), Kareszékét 100+ üó és semmi extra, vagy bozarové... és még sorolhatnám....
ezek alapján tényleg kurva sokba van a fenntartásuk...
~36ezer km-el adtam el a motort, soha semmi baja nem volt. Azt elfelejtettem leírni, hogy 18ezer környékén volt szelep beállítás, más nem (ja és négy évesen kellett bele egy új akksi). Még kuplung lamella csere sem, pedig egy pár gyorsulási versenyen is részt vett a motor. Gondolom azt általánosságban kijelenthetjük, hogy ha a motor megkapja azt ami jár neki, akkor azt azért meghálálja.

Az SXV-től (természetesen) ezt nem várom el!
Nem lehet mindenki milliárdos sztárügyvéd...azért levegőt még vehetünk? Persze csak percenként egyszer, nehogy elszívjuk előled meg a csodálatos, megismételhetetlen Husaberged elől...
Érdekes, az alkatrészcserékről "valahogy" nem közöltél ilyen tényszerű adatokat...
Azért,mert a Te spéci géped ők össze tudják hasonlítani egy sor4-gyel,ami húsz éves....és az ezer éves teknőt könnyebb eltartani a zsebpénzből...ezért az a jó....Ennyi...Egy macskát nem tudsz megtanítani ugatni...
csáó, joccakát
de megyek is, megint felbasztam az agyam... megyek összeverem az a zasszonyt hogy megnyugodjak
ez tényleg nem volt szép...
az egy dolog hogy elhülyéskedünk ezekkel a dolgokkal, de egy ilyet megereszteni meleg . véletlen emberedre akadsz egy ilyen dumával aztán leshetsz.
ne mond már drz-s A supermoto full fekete, innen nézve sötétebb lennél...
én csak azt nem értem ha valamit leírok kiszámolva tényszerű adatokkal, akkor miért kell erre egy totál nem a témához illő 'érvet' felhozni, aminek igazából köze sincs az egészhez...