hát ja nem egy óriási pálya, de egyszer elmennék kiprószálni, jó szűk fordulók vannak rajta , Zsé azt mondta ezen a pályán a lábad fárad el annyit kell tartani...
az egyik 220 a másik 270..., nekünk legalábbis, kéne valami kis repülő utánfutóval
én még ezzel a pályával szemezgetek, ez itt van közel, csak elég rövid (520m) és szintén olyan szűk mint visonta (7-10m)
azt hiszem Vermes Sanyi járt régen sokat ide gyakorolni
Vidd hozzáértőhöz! Inkább nyúlj bele a zsebbe picit, tudod az "olcsó a drága". Most hallottam nemrég, hogy 1 hivatalos kawa-szerelő hogy rakta össze a bergblokkot..
placsee! te nagyon vágod ezt a témát azért kérdezlek , hogy kis segitséged kellene ha szét szedün egy Berg blokkot egy motor szerelö srácal de még nem volt szerencséje Berghez mire kell oda figyelni szétszedéskor meg összerakásnál! pl dugó csere szelep csere vez lánc csere hajtókar csere! legalább is felülvisgálata! mire figyeljünk összerakásnál? köszi!
ott van basszus a raptor Csabi, egy centit nem csúsztat, azt megy mint a töketlen...
de ettől függetlenül tényleg meg kéne tanulni, visontán egyszer sikerült bevenni a (célegyenes utáni visszafordító utáni első élesebb) jobbos kanyart (fordított irányban), hogy bele estem kicsit csúszva épp kanyarodási szögben és egyből gyorsítottam ki, az valami kurva jól lendületesen jött ki
de ezen az egy alkalmon kívül vagy túl fékezem magam - mint vasárnap abszolváltam is , vagy túl hamar fékezem...
na mind1 nyomjuk azt valami lesz.. olyan még nem volt hogy hogy sehogy nem volt...
rabócsi-ringre nem terveztetek idén lemenni? Corben Norbi mondta hogy ott kurva jól lehet gyakorolni a csúszásokat, akár motoron akár motor alatt...
jaja megnéztem közelebbről is, hogy tuti az csúszik e de mindegy semmi gas nem lett.
csak az zavar, hogy nem tudok csúsztatni, aztán egyszerűen nem tudok gyorsan menni.. ez a kur..a hátsó fék is kimérgez.. pedig már nyomom ha kell ha nem... és mégse fasza valahogy. majd elmegyek még valamikor oda,aztán rászívom magam erre a témára.
jó kis pálya ez, tény hogy nem tempós meg, de annál fárasztóbb meg trükkösebb, nehéz megtalálni a jó íveket, főleg így szurkosan
de Anitával tavaly amikor mentünk szinte mindig visontára mentünk, és nyár végére majdhogynem tudtam tartani a tempót kakucson olyannal aki nyár közepén mint a szart előzött meg, még szóvá is tette az illető
nekem ennyi elég hogy visontára járjak
meg amúgy is csípem a szopós részeket, ez valami enduros berögződés lehet...
engem kimérgezett ez a visonta amúgy.. kecskeméthez képest csiga lassúnak éreztem magam. amikor meg már kezdett volna jobban menni, pifff .... na onnantól meg már minden gyanus volt az betonyon majd legközelebb hátha jobban megy..
bakker azok a gumik amit meglátogattál életveszélyesek még jó hogy nem mentem arra, amilyen jó napom volt tuti én is ott végeztem volna
nem gáz...
csak leszakadt egy retkes csavar feje és kicsit bedarálta a tekercseket meg lendkereket
de már úton van a segítség
meg visszarakom a gyári gázkart... visontára ez a gyorsítós motyó túl 'jó'
csak kicsit gokart centrikusak...
én még ezzel a pályával szemezgetek, ez itt van közel, csak elég rövid (520m) és szintén olyan szűk mint visonta (7-10m)
azt hiszem Vermes Sanyi járt régen sokat ide gyakorolni
Kép, ár?
Nincs valakinek egy kék-sm sárvédője elfekvőben?
A rabócsi-ring = Máriapócs, 270 km innen, valahol Nyíregyháza mellett.
á tudom, megyek én is úgy itt kecskeméten, abba nincs hiba. csak ha már supermotom van, akkor supermotózni kéne megtanulni nem?
de ettől függetlenül tényleg meg kéne tanulni, visontán egyszer sikerült bevenni a (célegyenes utáni visszafordító utáni első élesebb) jobbos kanyart (fordított irányban), hogy bele estem kicsit csúszva épp kanyarodási szögben és egyből gyorsítottam ki, az valami kurva jól lendületesen jött ki
de ezen az egy alkalmon kívül vagy túl fékezem magam - mint vasárnap abszolváltam is , vagy túl hamar fékezem...
na mind1 nyomjuk azt valami lesz.. olyan még nem volt hogy hogy sehogy nem volt...
rabócsi-ringre nem terveztetek idén lemenni? Corben Norbi mondta hogy ott kurva jól lehet gyakorolni a csúszásokat, akár motoron akár motor alatt...
csak az zavar, hogy nem tudok csúsztatni, aztán egyszerűen nem tudok gyorsan menni.. ez a kur..a hátsó fék is kimérgez.. pedig már nyomom ha kell ha nem... és mégse fasza valahogy. majd elmegyek még valamikor oda,aztán rászívom magam erre a témára.
Te is megnézted a fugát vagy mi?
de Anitával tavaly amikor mentünk szinte mindig visontára mentünk, és nyár végére majdhogynem tudtam tartani a tempót kakucson olyannal aki nyár közepén mint a szart előzött meg, még szóvá is tette az illető
nekem ennyi elég hogy visontára járjak
meg amúgy is csípem a szopós részeket, ez valami enduros berögződés lehet...
bakker azok a gumik amit meglátogattál életveszélyesek még jó hogy nem mentem arra, amilyen jó napom volt tuti én is ott végeztem volna
azt belevetjük magunkat visontába hogy legyen egy kis fejlődés is...
csak leszakadt egy retkes csavar feje és kicsit bedarálta a tekercseket meg lendkereket
de már úton van a segítség
meg visszarakom a gyári gázkart... visontára ez a gyorsítós motyó túl 'jó'