Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A berg ötlet onnan jött, hogy találtam neten,beszámítanák a motorom, és jót írtak róla mindenhol.

A DRZ pedig onnan,voltak már suzukijaim, szerettem őket, ismeröseimnek is van-volt DRZ-jük.
Kategórián belül tudom,hogy fényévekkel jobb a berg, de mivel én tényleg nem versenyzésre használnám (közelben pálya sincs), ezért ahogy írtátok lehet jobb döntés egy DRZ.
Találtam pár csere lehetőséget, ha nem, akkor el kell adnom a kawát, és akkor vehetek 1 gurigáért hibátlan berget....
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek!
Ki beszélt arról hogy nem kell rákölteni?!?
Csak mondjuk nem mindegy - szerintem - hogy 10 üó-ként cseréled a 8 dl olajat+szűrőt vagy 6000 km-ként a 3 litert+szűrőt...meg hogy egy hátsó (utcai) gumit 2-4e vagy 8-10e km alatt koptat el...
Ja..gond nélkül..mert azokat nem kell sose szerelni..tudjuk..tipus hibák sincsenek és mongóliáig elmegy egy szelepállítással....ezek azok a gépek amik öt év után egy üveg pálinkát sem érnek.....mert ugye nem kellett rákölteni...ha valami már akkor szar amikor kigurul a gyárból akkor tényleg fasza bringa lehet 15 évesen...sok sikert......eddig hihető.....
Egy "fostalicska ezeréves szutyok" japán utcai vassal még 5 évig gond nélkül el lehet motorozni utcán...
Egy gurigából jó Berget kap......vagy két fostalicska ezeréves szutykot...Ez tényleg megfogja érni neki...ez ám a jóindulat....
Ha nem csak örökké állatkodni, pályázni akarsz a géppel (a beírásaidból ítélve nem) akkor felejtsd el a Berget és vegyél DRZ-t...vagy vegyél a Berg árából két motort, egyet utcára egyet terepre/pályára...
Ha a kuplung nélkül váltástól tönkremegy, akkor...
A berg is olyan mint a többi motor ha nem uj költeni kell rá jo itt a forumon megy a berg majmolás meg ilyen meg olyan de akkor is költ rá mindenki ha használja akinek a vitrinben áll az kivétel az alkatrész árak valamivel szolidabbaK MOST CSINÁLUNK EGY DRZ-T valamivel drágább hozzá pár cucc!de sokkal tovább elmegy!persze nem is várhatjuk el tölle azt a szinvonalat mint egy bergtöl mert nem versenymotor!röviden ennyi amugy mi csinálunk berget és ktmet is!azt h jol dolgozunk csak azok tudják megmondani akiknek már volt itt a gépe,, ahogy pl Vogue a Paleszt!
igen érdekes lehetőségek 650 berg vagy drz
A drz-re én már nem írok inkább semmit....
Igen,érdekes....
Én még sosem cseréltem 8 óránál olajat.....megpróbálom a 10-et betartani de volt már húsz is egyszer...Zsolti szóvá is tette,hogy nagyon fekete az olajam és átkellene mosni....ez egy éve volt és azóta sem érdekel....Amúgy a motorra sem vigyázok..Nem egyszer rúgtam már fel idegességemben..a szervizben többször leszúrtak,hogy ilyen retkes légszűrőt ne merészeljek odavinni...lassan két éve elvan törve egy küllőm..Fű,fa,virág kipróbálja..Szóval nem vagyok az a gondos gazda aki nyalogatja egész nap...és ennek ellenére Zsolti szerint teljesen gyári hangja van és sokkal kevesebbet ment motorok zörgősebbek....Én csak egy dologra figyelek,hogy ne legyek alacson fordulaton...sosem gyorsítok félig...mindig nyél gázt kap és ha lassítok visszaváltok azonnal amennyit kell és aránylag nagy fordulaton tartom....
Azért, mert azok beszámították volna a kawát. Mert elsősorban el akarom adni munka és kihasználatlanság miatt. Szeretnék áttérni kicsit supermotora-endurora. Ez jó vételnek tűnt ez a motor.
Berg jött szóba, meg most biztos lehurrogtok DRZ-E
Hétvégéig kiagyalom, de leginkább a szervízhelyekkel vettétek el a kedvem a bergtől, mert annyi lóvém nincs hogy játszadozzak 100ezrekkel mert elbassza vmi nem hozzáértő...
ez az amit nem értek...
20 üó-val vettem a motort patika állapotban...
de 45óránál elfosta magát egy főtengely csapágy, gyárilag szarul volt kicentírozva és szétverte... 80e...
most 60 óránál kiegyenlítő-tengely csapágy... 40... (persze szerelésekkel együtt) mert ugye mind2höz szét kellett húzni a blokkot, legalább időben észre lettek véve és így mást nem vertek szét...
pedig ipone-t motorexet vagy motul 300v olajat kapott 8-10 óránként, mindig nézve volt stb... talány hogy ez miért ilyen...
én nem vinném olyanhoz aki nem ismeri a bergeket kívülről-belülről, márpedig ilyen embert így kapásból csak 3-at tudok mondani ebből 2-ben bízom meg hogy jó is lesz és az kerül bele...
de ha alapból sm-ezni akarsz akkor miért nézel átalakított endurot?!
nézd meg veszteni nem vesztesz ha bizonytalan vagy szolj valamit konyitok hozzá,és pápátol 25kmre lakom!egyik haver is megakarta nézni de nemlett belölle semmi!
Hello!

Igen, minismotor... de ha így mondod el se megyek megnézni. Elvileg 2. tulaj, első ismeretlen, második egy rendőr volt aki megunta vele a túrázást kétszeméllyel... de se szervízkönyv se semmi. elmondás szerint szép állapot, de itt nem ez számít...

Bár ha ezzel a futóművel nem jó SM-nek, akkor lehet el is felejtem egyelőre.

Köszi a tanácsokat mindenkinek, meglátom, ha jó idő lesz elmegyek megnézni tapasztalatszerzésnek legalább...

Van közelben jó szerelő (ismerem), de berget még nemigen látott.
Ahhoz meg hozzá kell szoknom, hogy messze vigyem a motorom egy szerelésre. A jó öreg üzemóra... de hát vmit vmiért.
üdv!azt a motort én ismerem a minismotornál van nemsok jot hallotam rola!Szervizeléssel miis foglalkozunk ha bármi info kéne vagy cucc szolj!JAH VAn elado üléshuzatom karburátorom elsö féktárcsám meg sok vackom ha valakinek esetleg kéne jah meg még egy suomy full durva protektoros kabim! jah meg zoka attila eb 6.helyezett bergje
Az enyémben most 226h van és 12600 km.....Zsolti cserélt valami csapágyat a vizpumpánál...200h környékén...azt hiszem egy tizest fizettem érte...az én faszságom miatt meg kuplungházat és két fogaskereket kellett cserélni,mert folyamatosan kuplung nélkül váltottam..és letört egy fog valamelyikről és szétkurta a másik kettőt....de ezek után még hazamentem vele...kb 10km...az egy százas volt kb...
a blokk átnézés se hülyeség 50-60 rugóból megvan azt lehet több százat spórolni vele...
de ha hozzáértővel mész megnézni a gépet abból is sok minden kiderülhet
túrázásra üó-s motort?! felejtsd el...
endurót meg ne vegyél sm-ezni, egy rakat fos hajóhintázó futóművel menni... kanyarba kicsit ráfékezel azt bebólint mint a picsa, gyorsításnál meg a hátulja ül össze...
én mentem az enyémmel enduro futóművel meg most megcsinált fasza sm-el is és hát... ég és föld
ha már ilyen 2004 körülit nézel próbálj meg keihin karbisat venni
hiba bármi lehet és sokat számít hogy ki volt a gazdája
bár az enyém ennek pont az ellentéte... hiába kapott meg mindent, fossák el magukat a csapágyak a blokkban 50-60 üó-nál, ennek ellenére mondjuk szeretem
de barátnőmnek meg ismerősöknek akár 100-150 üó után is csak olaj csere szelephézag vez lánc... szóval mondhatni csak én szopok

keresd fel Bencsik Palit, lehet még tud is némi infóval szolgálni a kinézett géppel kapcsolatban, vagy ha mást nem tudod hozzá vinni szereltetni
70/3630423
Átnézés mindenképp..egy vezérműlánc kb 6000 ft,csapágyak,tömítések nem drágák....én csak gyárit veszek....de aki nem szerelt még Berget de motorszerelőnek tartja magát ahhoz én nem vinném....Dunaföldváron van/volt egy brigád,ott egyszer voltam de jót nem tudok mondani.....az enyémhez csak a pesti képviseletben nyúlhatnak hozzá...de itt vannak szakértők akik lehet közelebb vannak hozzád és megcsinálják ha van vele valami...
Hát ezaz... attól félek, hogy tetszeni fog Így használt vételnél ajánlott az egybőli blokkátnézés? csakhogy tudjam mennyi legyen félretéve... na majd kiderül, elvileg hétvégén nézem a mocit.
Köszi!
....hát.......sm szettel nem fogsz túl sokat túrázni...egyszerűen nem erre való.....Ja igen a szervizelés.....hét sosem fog annyit elmenni mint pl egy cbr 600 de ha jót veszel és gondozod akkor elfogadható a szervizelési költsége....Próbáld ki és ne félj a gázkartol...húzd neki és akkor jól viselkedik....Szerintem tetszeni fog.....
Hello!

A hétvégén nézek egy FE650e-t Pápán. Esetleg tudtok valami infót róla?

Párszor mentem már SM-mel, de berggel még nem. Tudnátok pár infót adni a típusról?
Fenntartási költségek (városi huligánkodás, rövidebb túra) átlagosan. Mennyit megy el felújítás nélkül stb. Utazótempó enduró-sm szettel...
Típushiba van-e? Indíthatóság?
Teszteket már olvastam mindenhol róla.
Előre is köszi, minden infó hasznos lehet! 2003-4es a motor
Üdv: Edem
Áhoj Nigö!

Szépek a képek amiket csináltatok!
Olvastam hogy jó lett a magas kormány a magas üléssel kombó!
Komoly sárkány lett a NiggerBerg!