polyának volt kismillió motorja, többek között RMX250 (műa. tankos verzió) is, mégis a DR350 mellett maradt, amikor az elsőt ellopták, újra olyat vett...ő valszeg már korábban ráébredt hogy "mit ér az erő ha nem uralod"...
nem is vitatom hogy csak pályán lehet menni, de megnézném hogyan utcán tudnál annyit adni egy gépnek mint pályán
és akkor most jöjjön az a felvonás ami már lejátszódott az sm topicban:
ne bizonyos emberek motoros tudását hasonlítsuk össze motorokkal, hanem egyazon ember tudását különböző motorokon...
nem tudom ki ez a polya, nem ismerem, de elhiszem hogy jól megy/ment 350-es dokival, de azért megnézném hogy hogyan menne egy könnyebb erősebb jobban kezelhetőbb géppel...
Hahó, van ám élet a gokartpálya kerítésén kívül is...nem csak a GSX-R-ben van S4-es blokk...
Az "aki állatkodni akar nem DRZ-t vesz" című gondolatra meg: kérdezd meg Anitát hogy a polya hogy ment a DR350-nel (én hiába mondanám, nekem úgyse hiszed el)
hehe van benne igazság hogy itt mégis mit vár bárki amikor megkérdi milyen milyenek ezek a husquerge fűnyírók vagy mik...
de ez hogy más motor nem motor ez nem igaz, csak ha valaki idejön hogy milyen szervízek vannak a bergeken, meg faszom szokásos kérdések, akkor nekem eszembe se jutna alternívaként pont a drz-t felhozni... totál semmi köze egymáshoz a 2 motortípusnak (attól függetlenül hogy egyesek mind2-t supermotonak hívják)
ktm smr 450,560 husqi smr(r)450,510,530, ezek alternatívák...
ja hogy sor4... akkor erre azt mondom hogy kérdezz meg valakit aki a sor4-esét csak pályára használja és nem kakucson hanem ahol ki is lehet használni (ami ugye annyit jelent hogy bemelegedéstől számítva lehetőségekhez képest nyélen....) és ott milyen szervíperiódusok vannak... igazából fogalmam sincs csak gondolom, hogy sűrűbben cserélik ők is a dolgokat mint aki utcán használja, mivel jóval komolyabb az igénybevétel pályán...
és mivel a berg egy szo-szo versenygép annak megfelelően írják a szervízt is, jogosan feltételezve hogy arra használják amire való...
persze, mivel harmada annyi olaj se kell bele, így még jó hogy több alkalomra jön ki az amúgy is sűrűbb olajcsere, de akinek ez a 10 perces olajcsere okoz gondot megint csak azt tudom mondani ne vegyen ilyen motort...
Kérdeztem mióta árulják: tél óta.
Már láttam ősszel is, kérdeztem mennyi az ára, 750et mondott, mikor már nemtudom mióta 700ban van fenn...
Hibája, hogy a matricák jönnek fel rajt, amúgy semmi...
Meg se nézem szerintem, mert azért nem a szomszédban van.
Ha olyan jó lenne ennyiben már elkelt volna rég.
Nem kicsit több mit 2x, hanem kicsit több mint 2x annyiszor! Nem mind1.
Mivel a példádnál maradva: 6000 km 1 olajcsere 3 liter olaj egy nem üzemórás géppel.
6000 km (60 km/üo-val számolva) 100 üo.
100 üo alatt, ha 12 óránként cseréled az olajat, akkor az azt jelenti, hogy 8,33 olajcserét hajtasz végre 6000 km alatt, amihez 7,5 liter olaj kell.
Igaz, hogy az olaj mennyisége kicsit több mint 2x annyi, de a munka amit rá fordítasz, az 8,3x annyi.
hát a gyári FS-eken lvileg 16-os van
supermotojunkie-n beszéltem arcal, az azt mondta van aki 13-assal is megy... nekem ez a 14-es van
rajzot csináltam valamikor ktm topicba ha megtalálod fennt lesz de gépről már töröltem
he ha bemenél az MSZP székházba és elkezdenéd osztani hogy márpedig a fideszre kell szavazni! az kb ugyanilyen lenne mint amit itt nyomatsz mégis mitvársz? akinek husabergje van annak más motor ,nem motor!
milyen S4? audi? hogy jön ez ide?!
egyébként meg papírszűrőt (ami 1000 Ft...) csak minden 2. olajnál kell cserélni (gyári könyv), szóval az is pont 'csak' a duplája...
ha valakinek ezek a komoly tételek motorozásnál akkor inkább ne vegyen semmilyen motort...
haver is drzE-t akart venni elmentünk kipróbálni egy párat, de én csak mosolyogtam rajta, inkább nem mondtam semmit... érdekes módon ugyanabból a lóvéból (650e-750e között) mégis mit vett a srác?
2004 berg fe550...
kipróbálta az enyémet is...
ennyit erről...
akiben az állatkodás legkissebb jele is ott van szerintem nem vesz drz-t...
főleg supermoto atyám.... és még rá is merik írni....
sm hallatán én egyből könyű filigrán de bazi erős motorokra asszociálok... ez tényleg a drz-re is vonatkozhatna...
Meg 6x annyi szűrőt...és akkor a többi alkatrészről ne is beszéljünk, amiket (pl. balansztengely, himbagörgő, főtengelycsapágy, hajtókar) egy utcai S4-ben kis szerencsével a motor egész élete alatt nem kell piszkálni...
meg az olaj csere hűűű de sok, gondolatmenetedre számoljunk kicsit km-t is
1 üó = 60 körrel ér fel bármelyik pályán azaz 60 km (utcán még több is)
tegyük fel 12 óráknál cserélsz olajat az még lazán belefér
ebbő az jön ki, hogy a 3 liter olajból, ami ugye 6000km is lehetne másik motoron, bergen 'csak':
(3liter / 0,9) x (12 x 60) = 2400km
bassza az anyját cserélek kicsit több mint 2szer olajat...
polyának volt kismillió motorja, többek között RMX250 (műa. tankos verzió) is, mégis a DR350 mellett maradt, amikor az elsőt ellopták, újra olyat vett...ő valszeg már korábban ráébredt hogy "mit ér az erő ha nem uralod"...