Hiába mondod nekik..mindkettő még az Annyánál sinylődik a kis szobában ..persze a fészerben lelakott,ezeréves szarok vannak....szerencsétlen csórók akik mindenhez értenek....nem,hogy egy lakásra,de még egy épkézláb motorra sem tudták összehordani a gubát...Összeolvastak minden kamu magazint és most győzködik a népet...
na megnéztem 5000km= cirka 37 üó
4.4km a hungaring
és 2 perccel számoltam a köridőt
és ha 3szor annyi olaj is kell akkor kb ugyanott vagy...
csak a tizenpár üó szarabbul hangzik mint az 5000 km...
erről ennyit...
hát nem akarom elvenni a kedved tőlük mert azért elég fos motorok és a fogyasztásuk se picsa, meg motorozás elött is csak úgy lehet beindítani őket ha rituálisan húszerzreseket égetsz körülöttök...
de az a jó megoldás ha veszel egy dr-t vagy drzt és akkor amit azok plusszba termelnek azt leszívod belőlük és átöntöd ezekbe... csak elötte oltsd el a húszezreseket mert a 2 együtt nem kóser...
ááá szar mind, még a kátélyem vagy mi a szar akik gyártják, azoknak se sok közük a motorgyártáshoz, igazából a fő profiljuk az a gumicsizma meg kenyérpirítók gyártása, ahogy a powerpartsukban is van és minden párhoz adnak valami ócska mopedet...
vegyél drzt ha jót akarsz magadnak, azok igazi vérbeli sm-ek, letekered a gázkart a kormányról de cserébe legalább nem megy...
áááá
de nem is 8-9 dl megy bele 10 üó-ánként...
erről ugattam délután...
az alapján max 2-szerese (pénzben és olajmennyiségben és nem olajcsere alkalomban...)
de ténylég kár ide bármit is beírni...
Ti szerintem valami beépített suzukis alkalmazottak lehettek vagy jutalékot kaptok az alapján hogy hányszor írjátok be bizonyos forumokra a dr vagy drz szavakat...
Totál felesleges ezzel a kettővel beszélgetni....Mindenhez értenek minden topicban....igazi zsenik....Mondjuk a multkor még 300-as motorja volt most meg 250-es...de a kép nem változott....
mi is muterékkal lakunk... még... sajnos... nincs ezzel gond...
arra bíztatlak aztat vegyé
4.4km a hungaring
és 2 perccel számoltam a köridőt
és ha 3szor annyi olaj is kell akkor kb ugyanott vagy...
csak a tizenpár üó szarabbul hangzik mint az 5000 km...
erről ennyit...
de az a jó megoldás ha veszel egy dr-t vagy drzt és akkor amit azok plusszba termelnek azt leszívod belőlük és átöntöd ezekbe... csak elötte oltsd el a húszezreseket mert a 2 együtt nem kóser...
nem mind1
vegyél drzt ha jót akarsz magadnak, azok igazi vérbeli sm-ek, letekered a gázkart a kormányról de cserébe legalább nem megy...
de nem is 8-9 dl megy bele 10 üó-ánként...
erről ugattam délután...
az alapján max 2-szerese (pénzben és olajmennyiségben és nem olajcsere alkalomban...)
de ténylég kár ide bármit is beírni...
Ti szerintem valami beépített suzukis alkalmazottak lehettek vagy jutalékot kaptok az alapján hogy hányszor írjátok be bizonyos forumokra a dr vagy drz szavakat...
Mennyiért válnál meg tőle?
És arról nem esett szó hogy a blokkban az olajon kívül semmit nem kellett cseréljél...ez az SXV-nél valszeg kicsit másképp lesz
DR350 meg jobb napjain van talán 30...és hozzá vagy 130 kg...
Extra költségek a közúthoz képest:
- olajcsere/szűrő ~5000 km
- fékbetét (sűrűbben) + plusz egyszeri befektetés fémfékcső+pályaidom
- lánc csere sűrűbben
- gumi csere sűrűbben
- teleszkóp olajcsere (2 évente),
összefoglalva: versenygépek esetében (pályahasználatnál) mindegy, hogy SM vagy S4 minden sokkal többe kerül.
érdeklődnék, hogy ezek a husabergek jó motorok? mennyit esznek?
mint már anno is említettem, ne felejtsük el hogy husabergből létezik 450-es FS is, ami egy tetvesen felhasználó barát, nyugodt motor