Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az nem lenne logikus papa! narancs után citrom? halványodni nem akarok
ezt azért nem kéne...
mi is muterékkal lakunk... még... sajnos... nincs ezzel gond...
Hiába mondod nekik..mindkettő még az Annyánál sinylődik a kis szobában ..persze a fészerben lelakott,ezeréves szarok vannak....szerencsétlen csórók akik mindenhez értenek....nem,hogy egy lakásra,de még egy épkézláb motorra sem tudták összehordani a gubát...Összeolvastak minden kamu magazint és most győzködik a népet...
há má mé? ? ?
arra bíztatlak aztat vegyé
na megnéztem 5000km= cirka 37 üó
4.4km a hungaring
és 2 perccel számoltam a köridőt
és ha 3szor annyi olaj is kell akkor kb ugyanott vagy...
csak a tizenpár üó szarabbul hangzik mint az 5000 km...
erről ennyit...
bakker drz se ide beolvasnak, sokkot kapnak
hát nem akarom elvenni a kedved tőlük mert azért elég fos motorok és a fogyasztásuk se picsa, meg motorozás elött is csak úgy lehet beindítani őket ha rituálisan húszerzreseket égetsz körülöttök...
de az a jó megoldás ha veszel egy dr-t vagy drzt és akkor amit azok plusszba termelnek azt leszívod belőlük és átöntöd ezekbe... csak elötte oltsd el a húszezreseket mert a 2 együtt nem kóser...
és mondjuk a ringen használva azaz 5000km, hány üó-ra is jönne ki?
nem mind1
és sokat fogyasztanak? engem az érdekelne csak. ebből a kátéemből mindig kifogy a benzin
2005től 15üó.
ááá szar mind, még a kátélyem vagy mi a szar akik gyártják, azoknak se sok közük a motorgyártáshoz, igazából a fő profiljuk az a gumicsizma meg kenyérpirítók gyártása, ahogy a powerpartsukban is van és minden párhoz adnak valami ócska mopedet...
vegyél drzt ha jót akarsz magadnak, azok igazi vérbeli sm-ek, letekered a gázkart a kormányról de cserébe legalább nem megy...
áááá
de nem is 8-9 dl megy bele 10 üó-ánként...
erről ugattam délután...
az alapján max 2-szerese (pénzben és olajmennyiségben és nem olajcsere alkalomban...)

de ténylég kár ide bármit is beírni...
Ti szerintem valami beépített suzukis alkalmazottak lehettek vagy jutalékot kaptok az alapján hogy hányszor írjátok be bizonyos forumokra a dr vagy drz szavakat...
jah kb olyan 48-50 körül lehet...
fentvan az aproba a hirdetés irj mailt!
Helló!

Mennyiért válnál meg tőle?
Az 5000 km még mindig többszöröse a 8-12 üó-nak

És arról nem esett szó hogy a blokkban az olajon kívül semmit nem kellett cseréljél...ez az SXV-nél valszeg kicsit másképp lesz
FS450 hány ló lehet, 50, 52?
DR350 meg jobb napjain van talán 30...és hozzá vagy 130 kg...
Én az előző motoromat 600RR (az utóbbi években) szinte csak pályán használtam (hobbi célra) minimális közút mellett.

Extra költségek a közúthoz képest:
- olajcsere/szűrő ~5000 km
- fékbetét (sűrűbben) + plusz egyszeri befektetés fémfékcső+pályaidom
- lánc csere sűrűbben
- gumi csere sűrűbben
- teleszkóp olajcsere (2 évente),

összefoglalva: versenygépek esetében (pályahasználatnál) mindegy, hogy SM vagy S4 minden sokkal többe kerül.
Totál felesleges ezzel a kettővel beszélgetni....Mindenhez értenek minden topicban....igazi zsenik....Mondjuk a multkor még 300-as motorja volt most meg 250-es...de a kép nem változott....
Sziasztok!
érdeklődnék, hogy ezek a husabergek jó motorok? mennyit esznek?
mint mi itt*
na pl kérdezd meg a ghostridert... lehet többet bütykölteti a seggrakétáit mi itt összesen a bergeket

mint már anno is említettem, ne felejtsük el hogy husabergből létezik 450-es FS is, ami egy tetvesen felhasználó barát, nyugodt motor
ÜDV!elado sürgősen egy keihin fcr 41es karbi nagyon olcson most lett ujraafuvokázva meg felujjitva akir érdekel irjon