Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, kis hazánkban mennyiért pazarolnak 1 fx 450-et?
kissebb dolgokat itt szoktuk csinálni, de mikor hogy jön ki a lépés..., most levittem a gépet, még jó is, mert először csak kuplung tűgörgőre vagy berugókar szétugrására gondoltunk, de persze hogy nem úszom meg blokk széthúzás nélkül.... az meg itt nálunk már bajos lett volna
de remélem most már a végére érünk ezeknek a szaroknak és jó lesz
már se önindító fogaskerekek, se kiegyenlítő súly nem lesz benne, már csak egy FC lendkereke kéne
nálam betudható a kornak . pali jön mindig házhoz és megcsinálja a mocit? vagy járja az országot és útba esel neki vagy hogy szoktátok csinálni?
Veled mi van, az idény nagy részében inkább Te is szerelsz mint sem hogy motorozznál?
haha muhaha... tréfa répát ettél?
amúgy kiegyenlítő tengely csapágya fosta el magát... megint egy 1200 forintos szar miatt szopódok...
de nem baj nem rakja vissza pali hogy ne verje szét megint a súly, úgyhogy igazi óriás vibrim lesz
lassan el sem hiszem hogy hétvégén kint voltál kakucson,mert egy képen sem vagy rajta . amúgy mi lett a mocival?
szevasztok!
eladova valt a motorom: FE400
ja értem, de csak azért lecserélni mert nem supermotos... háááát...
amíg nem érzed hogy nehezen kanyarodik addig minek?!
elvileg a kormány tengely középpontjának és a teló középpontjának az egy vonalra vetített távolsága, nem tudom érthető-e ez így...
szóval pontosan lemérni bajos lehet
De gyári, csak a 2002esek öntött híddal jöttek ki.
ezt az off sett méretet hol kell mérni? mert nekem sem gyári van és jó lenne tudni,hogy miylen.
és minek vetted ezt a narancsot a régi helyett? vagy tied nem gyári fs?
nekem ebbe is bele van ütve a 14mm, meg a régibe is benne volt hogy 20-22...
ha mást nem cikkszám alapján...
Hm, én a Beb férjurával bizniszeltem. Lövésem sincs mekkora az offsetje. smhooligan -nel elcseréltük volna az én narancsra eloxáltamat az ő gyári alu szűjére, de nem lett biznisz, mert hooligan megállapította, hogy ez nem SMre való. Szóval most nemtom mi van. Meg kéne tudni a te általad belinkelt híd offsetjét, meg ami nekem van. Amúgy mindössze 1x voltam pályán ezzel a villahíddal (GOGO2, igenigen 2008) és akkor nem éreztem nagyon a különbséget, de ennek valószínű az akkor kb 2-3 éves garnitúra gumi volt az oka, meg a szintén ennyi idő motorozás nélkül.
vagy kérdezd meg Börnit milye van. Ő is árul valamit az SMR-ről való ha jól tudom
elvileg jó arra is egyébként én Bebéktől úgy vettem mint ami gyárilag SX-eken van, mert hogy ott is szűk fordulók vannak, de Ők is SM-re használták - talán exc-n
ugyanis:
berg enduro villahíd 'off settje' 20-22 mm
a gyári fs-nek meg 16mm
ez meg elvileg 14-es (nekem legalábbis az, ez meg ugyanolyannak néz ki)
jóval fordulákonyabbnak érzem vele a motort, így pályára szerintem jó, de nagyobb sebességnél van amikor csapkod a kormány, így utcára már lehet hogy sok...

beszeréléséhez gyári csapágyat nem fogsz kapni mert másak a tengely méretek meg a váz, de én helyi csapágyboltba minden gond nélkül be tudtam szerezni
alulra felülre raktam megfelelő távtartót és így zsír
köszi! és akkor ez tuti SMre való?!
itt is van
láttam mostanság egy olyat mint ami nekem van bronz ktm-es 14 mm-es, azt hiszem itt volt képesmotoron
Mart villahidat keresek SM-re, mert ami most van az nem SM-re való..
Van egy belevaló bontott, de zsír garnitúrám. 12 e -be odaadom a komplettet. Újban vhol a duplája jelenleg, nekem 5900 Ft/db-ba küldte a Promoto, de én az agresszívabb veztengelyprofilom, és a nehezebb szelepeim (37 mm a szívó) miatt tettem bele a sajátomba egy közepes erősségű kombinációt. Rendeltem 3 félét, mert kiváncsi voltam mennyiben térnek el egymástól (KTM Stock+Race, régi Bergek), mert ezekből is van jónéhány cikkszámon különböző erősséggel és hosszokkal, átmérőkkel. Egyébként még a Standard a KTM is elég erős, a régebbi Bergé gyengébb. 600-650-be pedig elég a gyengébb is a 400-450-hez képest. (lustább gázreakció+alacsonyabb fordulat)
hali,én is raknék bele dupla szeleprugókat,de nem tudom milyen rendeljek bele.egyik srác ktm rugókat rendelt 2000előtti bergjébe,de akkor faragni kell a hengerfejen,csak úgy fér el. vagy rendeljek 98 előtti berg szeleprugókat,mert azok ugye duplával jöttek még ki.viszont annak az évjáratnak más pl a hengerfej száma stb. Neked nincs esetleg valami alig használt jó állapotú,ami egy az egybe jó?
Zsír már a mocid, alakulgat