Azt sem tartom kizártnak hogy vki úgy szedte ki a szelepet, hogy ráütött kalapáccsal a rugótányérra, és már ott volt benne a hajszálrepedés, ami átért.
Én elhiszem. Mert naponta ezzel kelek és fexek. Nincs tökéletes motor. Csak majdnem, de mindig kompromisszumokkal. A dugót sztem rakd vissza. Akkor lenne gáz, ha a szelep feje esett volna bele. De LC-nél nincs ilyen a 7 mm-s szelepszár miatt. Azt az 1 szívót kicseréled vagy 2t (10 e a 2 kb), becsiszol od és mehetsz motorozni.
csak azzal volt a baj hogy az osztrákok mindent átszabtak rajta.vissza kellett alakítani gyárira, 1évet állt mert nem találtunk megfelelő feszítőt meg vezláncot...de most már jó volt és jól is ment...csak dadogott 3-4-5ben,azt hittük karburálás,de hát a himba volt ahogy ott dörzsölte a szelepfedelet. aztán ott is ráugrott gyorsba 60,mentem vele 300kmt és most ez a szeleptányér engedte el magát.
olyan dolgok történtek meg vele amiket nagyon kevesen hisznek el ill láttak... ilyen hogy kitört a szelepfedél...elengedte magát a görgő meg a himba és kifigyeltek...
Ha nincs rajta repedés, akkor visszateheted. Szétrobbanni nem fog, ahhoz túl sok anyag van benne, és a teteje is vastagabb az átlagnál, a 101-s átmérőjű KTM dugók sem bírnak ennyit. Vannak dugók, aminek gyárilag 4-4,5 mm vastag teteje van csak, nagyobb kompresszióval.
ez már a sokadik 60-70...elszakadt a vezlánc,majd azzal ment a huza vona...aztán kitört a szelepfedél... igaz ott kezdődik az egész hogy az osztrákok széttuningolták,husky szelepek voltak benne és rövidített henger..
Ok. Meg majd az összeszerelésnél mérjetek rá az olajpumpa fogaskerekeinek illeszkedésére. Lehet hogy a tökéletes dugattyúfenék hűtéshez már nincs meg a megfelelő olajnyomás...
Csak jótanácsként.
Mit szeretnél róla tudni? Öcsém hirdeti, de már szétbontottuk. Leégett Duke II-ben volt, a hirdetett állapotban gyakorlatilag használhatatlan. Most 40-ért elvitték róla a hengerfejet, 30-ért a szabadonfutót a lendkerékkel, 15-ért az állórészt.... Egyébként én a helyedben fejújítanám azt az LC-t. A bontott komplett blokk mindig lutri.
A 2 laposvas csak a gyári indexhez van. A rendszám a lámpatartó sárvédőbetéten van. Vagy sehol. Szilágyi Zoli a duplacsövűn a hátizsákra felkötegelőzve hordta.
Csak jótanácsként.
Akiknek "C" típusú a motorjuk (pályára való) a rendszámot hogy oldjátok meg? Mert ezeken ugye hiányzik az a két laposvas tartó.
a kartergáz gyárilag a légszűrőházba van vezetve,de én lekötöttem róla.