Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a sima kompótos dugó is 40?
Azt sem tartom kizártnak hogy vki úgy szedte ki a szelepet, hogy ráütött kalapáccsal a rugótányérra, és már ott volt benne a hajszálrepedés, ami átért.
a sima,nem emelt kompressziós dugó is ennyi? Lehet nem kéne az emelt, talán sokat adna a hajtókaromnak....
Én elhiszem. Mert naponta ezzel kelek és fexek. Nincs tökéletes motor. Csak majdnem, de mindig kompromisszumokkal. A dugót sztem rakd vissza. Akkor lenne gáz, ha a szelep feje esett volna bele. De LC-nél nincs ilyen a 7 mm-s szelepszár miatt. Azt az 1 szívót kicseréled vagy 2t (10 e a 2 kb), becsiszol od és mehetsz motorozni.
csak azzal volt a baj hogy az osztrákok mindent átszabtak rajta.vissza kellett alakítani gyárira, 1évet állt mert nem találtunk megfelelő feszítőt meg vezláncot...de most már jó volt és jól is ment...csak dadogott 3-4-5ben,azt hittük karburálás,de hát a himba volt ahogy ott dörzsölte a szelepfedelet. aztán ott is ráugrott gyorsba 60,mentem vele 300kmt és most ez a szeleptányér engedte el magát.
olyan dolgok történtek meg vele amiket nagyon kevesen hisznek el ill láttak... ilyen hogy kitört a szelepfedél...elengedte magát a görgő meg a himba és kifigyeltek...
Hmmm. Így már értem hogy elvesztetted a hitedet. Viszont mindennek megvan az oka. Az LC 4 alapban az egyik legtartósabb utcára szánt versenyenduro.
sokat szoptam már ezzel a blokkal,nem akarom hogy szétmenjen a hajtókar is...elvileg nincs rajta repedés...
Ha nincs rajta repedés, akkor visszateheted. Szétrobbanni nem fog, ahhoz túl sok anyag van benne, és a teteje is vastagabb az átlagnál, a 101-s átmérőjű KTM dugók sem bírnak ennyit. Vannak dugók, aminek gyárilag 4-4,5 mm vastag teteje van csak, nagyobb kompresszióval.
ez már a sokadik 60-70...elszakadt a vezlánc,majd azzal ment a huza vona...aztán kitört a szelepfedél... igaz ott kezdődik az egész hogy az osztrákok széttuningolták,husky szelepek voltak benne és rövidített henger..
25ből helyrerakom a hengerfejt és a dugó egy picit meglökdöste...nem tudom hogy visszamerjem e tenni...
Azt hittem megsült. Mert nem igazán szokott. Akkor 60-70 körül jössz ki kb. a buliból.
szeleptányér tört el és becsúszott egy szelep...
Ok. Meg majd az összeszerelésnél mérjetek rá az olajpumpa fogaskerekeinek illeszkedésére. Lehet hogy a tökéletes dugattyúfenék hűtéshez már nincs meg a megfelelő olajnyomás...
Csak jótanácsként.
kösi,hívlak majd
1-2 nap
ha úgy van,mennyi idő?
40-be tudom a vadi új teflonozott emelt kompressziós Wössnert.
400asom van és egy jó állapotú dugó kellene... xlzxKUKACwindowslive.com
Küldj egy mail címet és tételesen leírom mi mennyibe fájna. Aztán majd eldöntöd hogy legyen.
Mit szeretnél róla tudni? Öcsém hirdeti, de már szétbontottuk. Leégett Duke II-ben volt, a hirdetett állapotban gyakorlatilag használhatatlan. Most 40-ért elvitték róla a hengerfejet, 30-ért a szabadonfutót a lendkerékkel, 15-ért az állórészt.... Egyébként én a helyedben fejújítanám azt az LC-t. A bontott komplett blokk mindig lutri.
A 2 laposvas csak a gyári indexhez van. A rendszám a lámpatartó sárvédőbetéten van. Vagy sehol. Szilágyi Zoli a duplacsövűn a hátizsákra felkötegelőzve hordta.
Szia! Tudnál nekem mesélni az általad hírdetett LC4 blokkról? kösz!
Sziasztok!

Akiknek "C" típusú a motorjuk (pályára való) a rendszámot hogy oldjátok meg? Mert ezeken ugye hiányzik az a két laposvas tartó.
Pedig az a kanyar gyári benne.
a kartergáz gyárilag a légszűrőházba van vezetve,de én lekötöttem róla.