Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fészekben megforgattuk a két szelepet, az egyiken szabad szemmel nem látni semmit és az jól zár felfekszik normálisan, de viszont a 1vj azon van egy kicsi görbeség.Azt szeretném cserélni. Csak azt nem tudom hogy ha nem gyári, attól függetlenül a szelep szöge az ugyan az-e? vagy a szerelő másfajta szöget mart bele hogy a szelep felfeküdjön. Ezt sajnos nem tudom vagy az is lehet hogy nem nyúlt hozzá. 6000ft a kettőt Palcsee, az új 4500ft/db a pink motornál!
Az 5Y a gyári szelep, az 1 VJ az kb. 6-8 évvel öregebb XT 600 Tenere-ből való, bár ettől még akár jó is lehet(ne), ha a méretek stimmelnek. A 2 szívószelep egyébként 9 e Ft, de nézd meg, hogy be vannak-e verődve, görbülve, esetleg lehet-e még köszörülni, és milyen állapotban van a fészek és a szelepvezető. Bár ehhez mondjuk ilyen szintem már látni kellett egy párat...
Szia palcsee! Ma leszedtem a henger fejet és számomra elég érdekes dolgot láttok. Kezdem is. A henger fejre az van írva 5 Y. A két kipufogó szelepre az van írva 1VJ, A két szívó szelep pedig, különböző . Az egyikre az van írva 5Y1 a másik szelepre pedig 1VJ. Ez normális így Palcsee, mert nem tudom azért kérdezem? A két szívó szelepet menyiért árulod? Talán vezérműlánc is érdekelne, ha van ami nincs megnyúlva.
Palcsee!

Akkor amit..nem rég beszéltünk feltudnánk venni a kapcsolatot..e-mail-ben? az Fc 600-al kapcsolatban.....

Címem: ghostseedr@gmail.com
Ez igaz. Én sem csak a tüneteket akarom megszüntetni a javításokkor, hanem a hibaokokat....
Sok szerelő össze sem rakja a bedöglött technikát ha nem ő szedte szét...pont az ilyen apróságok miatt...
Még annyit, hogy szétpréselés előtt le kell mérni a sonkatávot is, a hézagolás miatt. Ne utólag kelljen szívni annak, aki össze fogja rakni, mert tökölős meló, és sok múlik rajta, hogy jó lesz-e.
Csüt vagy péntek.
Palcsee!

Valamikor a héten nem jársz erre?
Szép estét Bergia!

Jövőhéten vasárnap megyünk Kakucsolni, ha az idő is úgy akarja. Jönnek még Kareszék is, úgyhogy ha valakinek van kedve motorozni és bandázni egyet az jöjjön.
Ez elég fájdalmas hír.... Annyit tudnék mondani első körben, hogy szét kéne vmi hozzáértővel szedni a blokkot (azért, mert már szétszedéskor is komoly kárt lehet tenni a blokkfelekben, ha megfeszülnek) kivenni a komplett főtengelyt és szétpréselni a sonkákat, mennyire károsodott a hajtókar, és ha mázlid van a persely és a dugó is megúszta. Csapot és gyári görgőt lehet emberi áron szerezni újban, viszont a komplett gyári szett olyan 90-100 e Ft körül lehet, pontosan én sem tudom, mert tavaly előtt cseréltem, a többi csak újítva lett. 501-550-hez pont nincs nekem sem, 350-400, 470,régi 501, 600, 650 van. Szóval meg kéne vizslatni, mit lehet vele kezdeni, aztán ha full kuka, (pl. komolyabban el is görbült) akkor valszeg új, de majd futunk egy pár kört még előtte.
Van hozzá minden, bár ritka hogy szelep utoléri a dugót XT-nél. Általában akkor szokta, ha a hajtókarban összetörik a tűgörgős kosár, de addigra már a felső csapszegnél iszonyatosan kopog, ezért csere szokott lenni. Vagy elég komoly mennyiség van lesíkolva a hengerfejből, esetleg nem gyári szelep van benne, és nem ül kellő mélyen stb. Szeleptányér belsején van jelölés? Pl. 5 Y vagy vmi hasonló?
Hello Palcsee! Sajnos a szelep megadta magát még pontosan nem tudom hogy a szívok vagy a kipufogok! Ez volt tavaly is akkor a szívók adták meg magukat akkor egyben teljes motor felújítás lett de most megint a szelepekkel van a baj Valaki tudna magyarázatot adni rá miért van az hogy a szelepek bele érnek a dugóba ?
A másik kérdésem az lenne:Palcsee van-e neked szelepek hozzá?vagy nem foglalkozol ilyen szarral(gyorsan össze kell dobnom mert van rá vevőm és el kellene passzolni,még nem tudja hogy megint a szelepekkel van a probléma ) Yamaha xt 600 e 3tb típushoz 1995-96 évjárat!
placsee! megszorult egy fc 550 04 ha minden igaz a hajtókar! újat kell venni vagy valami felujitottat? ja és akkor már dugó is kell? vagy az nem biztos? állitolag a hajtókar csapágy vagy meg szorult vagy szétszált 140-nél! mennyi be fájna? vagy tudol valami megoldást? blokkon nincs törés vezérmüláncnak semmi baja ugyan igy a szelepeknek sem!
Üdv mindenkinek! Banyek olyan problémám van hogy tegnap motoroztam verettem neki Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang Jaaaaa hulladék yapo tecknika yamaha xt600e
nem dehogyis már megjött régebben, csak most volt időm reagálgatni, beütött hála az égnek egy kis meló, indulgat a parkoló és csak most tudtam írni
lassan mehetünk veretni
Ne bassz, h még csak most ért oda Vagy kéthete küldtem el póstával.
Majd ideadod személyesen, aszt veszek egy fagyit rajta. Bankozni ,több volna vele az időtöltés, mint amit ér.
jah gondolom milyen sokat(!)
sokat jelent számomra... lehet 660osítom
basszus Te már annyit szoptál azzal a vassal én már rég megtanítottam volna ugatni...
nem értem mér nem adod el a gecibe azt veszel egy használható gépet...!?
zsírság
szépen megcsinálták azt a ksi toldást, ha nem tudnám hogy ott van nincs is ott
az a kanyar letörés tényleg gáz, de biztos megvan a miértje... 2004-es rendszereken még nem voltak ilyen éles törések..
de a lényeg hogy jó
ezt a kartergáz lekötést megvizslatom majd ha összefutunk, én bekötöttem a túlfolyótartályba egy slaggal
Zé, megkaptam a motyeszt, köszi szépen mégegyszer az intézkedésért
és ha már nem voltál hajlandó számlaszámot küldeni, majd valamelyik pályázásnál odaadom a zsét
Pali jársz valamikor erre? ki kéne már kapni azt a pár fölös fogaskereket a zönindítóbó', nyakunkon a szezon
veszel egy 650-es berget palcsee-tól papír nélkül azt szúrod neki
köszi a segítséget! Ha kell bármi,keresni foglak! Meg szerintem visszateszem a régi dugót...nincs most keret az újra úgy tűnik..csak az a baj hogy a hengerem nem nagyon tudunk emelni(hogy esetleg kevesebb legyen a kompr) mert így is rövid a vezlánc,épp hogy stimmel...