ha azt árulnék nem lenne baj...de sajna meghalt a turizmus szentendrén így már nem...nyomdák és cégek között futárkodom...de elég lófasz fizut ad...legalább a benzinköltségemet kiadja egy hétre...de másra nem nagyon jut...
hát na ez az... én bőven 1 felett járok..700 alat nem adnám oda,annyiért meg 640est kapni, ami van sok luxus,akksi,indító gomb stb.. nekem ilyenek nem kellenek most is mentünk szentendrére a stock gyári 640nel együtt mentem a szentendrei úton,hasonló áttétellel
van alatta 2 excel felni,talon agyakkal...(ugye supermoto)...braking-brembo radiális fék...akra rendszer..stb stb.. 5kilóért ajándék lenne valakinek,még műszaki is van rajta..
Én nem vennék bele új szelepet, csak ha előtte is az volt benne. Van olyan 45 e km-s LC 4 hengerfejem, amiben a gyári szelepek voltak, szóval nem ez a leggyengébb láncszem sohasem. A kipufogók vannak egyébként is jobban igénybevéve. Ha azok maradnak akkor itt tudsz spórolni, mert fölösleges pénzkidobás. Hamarabb pukkan el utána vmi más. A megtakarítást meg eltenném hajtókarra....
szlovák ktmtől venném,újonnan a dolgokat és így... hengerfejtömítést a szívószelepet a szelepszárszimmeringet a szeleprugótányért a szelepékeket a szelepvezetőt... ez lenne 100euro környéke,ha kell a másik szelep is akkor 135 euro
Ja. Bár sztem olcsóbban is kijössz. Hengerfejtöm 6000, 1 szelep 5-6000, szszársz. 1500, becsisz 1000 kb. rugótányér 1000.
15 e ből megvan ha magad meg tudod csinálni.
köszi a segítséget...visszaraknám én ezt a dugót...félek beletenni egy újat...azt is szétkúrja,idegbajt kapok..főleg hogy most nagyon fogytán van a lóvé... ha nem kell a dugó akkor 30-35ből megúszom..
Sztem 1 fajta van. Max le kell szedni belőle 0,5 mm-t vagy vastagabb talptömítés, amennyit a lánc endeg. Egyébként ugyanez a hajtókar van a 660-ba is, csak 1,5 mm-rel hosszabb. Bírnia kell.
Üdv