Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Léptem. Rárakom a Twinwallt a Bergre.
Üdv
ha azt árulnék nem lenne baj...de sajna meghalt a turizmus szentendrén így már nem...nyomdák és cégek között futárkodom...de elég lófasz fizut ad...legalább a benzinköltségemet kiadja egy hétre...de másra nem nagyon jut...
Még bort árulsz?
megyeget,gazdálkodási és menedzsment...de szívesebben motoroznék,meg melóznék...ill melózom is csak elég tré.. valami jobb kéne
bakker, jobban jártál volna anno a 640 blokkal Vateráról.
Suli fasza?
hali...de..mentem vele 700kmt,szelepfedél..mostmeg 350et mocsok
Háj Dzsordzsi, mizu, még nem megy az üszök?
hát na ez az... én bőven 1 felett járok..700 alat nem adnám oda,annyiért meg 640est kapni, ami van sok luxus,akksi,indító gomb stb.. nekem ilyenek nem kellenek most is mentünk szentendrére a stock gyári 640nel együtt mentem a szentendrei úton,hasonló áttétellel
5 kilót még én is adnék érte. Megcsinálnám 660-nak.....
van alatta 2 excel felni,talon agyakkal...(ugye supermoto)...braking-brembo radiális fék...akra rendszer..stb stb.. 5kilóért ajándék lenne valakinek,még műszaki is van rajta..
Veszel egy másikat, és kezded előlről. Költöd rá a másik 5-t.....
eltudom adni 500ért. és utána? mit csinálok?
Akkor egyszerű. 4 új tányér, 1 szelep, 1 vezető, 1 szszárszimm, 1 hengerfejtömítés. Nem kell bonyolítani.
anyit szopsz azzal a szarral, én már régen eladtam volna a picsába...
Az gáz. Egyébként van 2 szívóm, ami egy 2004-es High Flow 640-ből van 16 e km-t futottak, nem látszik rajtuk beverődés. 10-be tied a 2.
vagyis nem,az régi volt...
elvileg igen.
Ma megkérdezem ha érdekel mennyibe fájna újban. A szeleprugótányér is új volt ami eltört?
új szelepek voltak benne,ezer km-t mentek...
Én nem vennék bele új szelepet, csak ha előtte is az volt benne. Van olyan 45 e km-s LC 4 hengerfejem, amiben a gyári szelepek voltak, szóval nem ez a leggyengébb láncszem sohasem. A kipufogók vannak egyébként is jobban igénybevéve. Ha azok maradnak akkor itt tudsz spórolni, mert fölösleges pénzkidobás. Hamarabb pukkan el utána vmi más. A megtakarítást meg eltenném hajtókarra....
új alkatrészek amiket mondtál? honnan tudod szerezni őket?
szlovák ktmtől venném,újonnan a dolgokat és így... hengerfejtömítést a szívószelepet a szelepszárszimmeringet a szeleprugótányért a szelepékeket a szelepvezetőt... ez lenne 100euro környéke,ha kell a másik szelep is akkor 135 euro
Ja. Bár sztem olcsóbban is kijössz. Hengerfejtöm 6000, 1 szelep 5-6000, szszársz. 1500, becsisz 1000 kb. rugótányér 1000.
15 e ből megvan ha magad meg tudod csinálni.
köszi a segítséget...visszaraknám én ezt a dugót...félek beletenni egy újat...azt is szétkúrja,idegbajt kapok..főleg hogy most nagyon fogytán van a lóvé... ha nem kell a dugó akkor 30-35ből megúszom..
Sztem 1 fajta van. Max le kell szedni belőle 0,5 mm-t vagy vastagabb talptömítés, amennyit a lánc endeg. Egyébként ugyanez a hajtókar van a 660-ba is, csak 1,5 mm-rel hosszabb. Bírnia kell.